Bella hala durumun şokundadır.Zil çalar.Herkes yerlerine geçer.
Ders Tarih'tir.Öğretmen henüz gelmemiştir.Herkes kendi arasında konuşuyordur.
Alice:Rosalie!Acaba bugünde erkeklere mi gitsek?
Rosalie:Olur.Dur bir Emmet'a birşey sorcam.
Rosalie Emmet'a döner.
Rosalie:Emmet.Bugün acaba Bella'yı da alıp size mk gelsek?
Emmet:Olur.Ama Bella işine ben karışmam Carlisle'a sor.
Rosalie:Tamam.
ALICE VE JASPER
Alice:Jasper bugün Rosalie ile beraber size gelicez olur mu?
Jasper;Gelin.Avlanırızda.
Alice;Tamam.
Öğretmen gelir.Ders boyunca herkes konuşur ama öğretmen sadece ders işler. "Dinlemeyenleri sınavda görücem."der ama sınıfı susturmaz.Ders öyle geçer.Tenefüşte kafeteryaya giderler.
Bella'da onlarla beraber oturuyordur.İki oğlan vardır bu ların biri Alice'e aşık biride Rosalie'ye aşıktır.Onları Cullen'larla beraber gordüklerinde çok sinirlenirler.Hemen onların yanına giderler.
Alice:Off.Ne istiyorsunuz?
Rosalie:Bi rahat bırakmadınız.
Emmet;Rosalie bunlar kim?
Jack(Rosalie'ye aşık olan çocuk):Ben Rosalie'yi kesinlikle senden çok seven biriyim.
Jasper:Rosalie'yi sen Emmet'dan daha çok seviyorsun.Ah çok güldüm ya.
Edward:Bence Emmet sinirlenmeden gidin!
Andrew(Alice'e aşık olan çocuk):Sana mı sorucaz?Ben Alice'i almadan şurdab şuraya gitmem.
Jasper:Bak sabrımı taşırma git.
Alice:Jasper,hayatım sakin ol.
Emmet:Gençler siz bizimle bir bahçeye gelin.
Jack:Tamam.
Bahçeye çıkarlar.Kızlar ve Edward'da dışarı çıkar.Rosalie hemen telefenundan Carlisle'i arar.
TELEFON KONUŞMASI
Rosalie:Carlisle!Hemen okula gelmelisin.
Carlisle:Ne oldu?
Rosalie:İki tane çocuk Jasper ve Emmet'a bulaştı daha doğrusu ben ve Alice'e şimdi bahcedeyiz birşey yapmalarından korkuyoruz.Hemen gel!
Carlisle:Tamam.Gelicem ama siz sakin olun ve onları sakinleştirin.
Rosalie:Tamam.
Telefonu kapatırlar.Rosalie Emmet'ın yanına gider.Alice'de Jasper'ın Bella da korkmuş bir şekilde orda duruyordur.Alice Jasper'ın yanından uzaklaşır ve Rosali'yi çağırır.
Alice:Rosaliee!!
Rosalie:Ne oldu!?
Alice:Gördüm.
Rosalie:Neyi?!
Alice:Kokularına dikkat etmedik onlarda vampir.
Edward Alice'in zihnini okur ve diğerlerine söyler onlarda kavga ederlerse bütün okul ayağa kalkacağı için geri kafeteryaya giderler.O sırada Carlisle ve Esme gelir.
Carlisle:Ne oldu iyi misiniz?
Alice:Endişe etmeyin kimseye zarar gelmedi.Sin anada fark ettim onlarda vampir.
Esme:Nasıl yani?
Rosalie;Bizim gibiler yani.
Bella;Nasıl yani sizden başkaları da mı var?
Edward:Malesef evet.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alacakaranlık
VampiroAlice,Rosalie ve Bella lisede tanışır.Zamanla çok yakın arkadaş olurlar.Daha sonra bir masa dikkatlerini çeker.Ama ondan daha önemlisi Bella'yı şok edecek bir durum vardır.