BELLA'NIN AĞIZINDAN
Okula geldiğimde Edward,Rosalie,Alice,Emmet,Jasper hiçbiri yoktu.Neden olduğunu anlamamıştım.Kesinlikle okuldan sonra onlara gitmeliyim.İkitane kız koşarak bana geldi.
....................................................................
Kızlar hemen Bella'ya kendilerini tanıtır .Sonra Bella ile beraber cafeye girer.Kızlar Bella'yı soru yağmuruna boğar. Bella ise onları dinlemeyip sürekli kapıya bakar.O sırada kapı açılır ama girenler sadece Rosalie,Emmet ve Jasper'dır.Bella hemen Rosalie'nin yanına gider.
Bella:Rosalie!
Rosalie:Iyi misin Bella?! Bir şey mi oldu?
Bella:Asık size sorulmalı Alice ve Edward nerde?
Rosalie:Bilmiyoruz.
Bella:Nasıl yani?!
Rosalie:Dün avlanmaya çıktılar geri dönmediler muhtemelen herkes için avlanıcaklar.Merak etme onlara birşey olmaz.
Bella:Tamam
Bella ne kadar tamam desede endişelenir.Sürekli gözü kapıdadır ama bir ara kafasını onu soru yagmuruna tutan kızlara bakar.Kızlar kendi arkalarında konuşuyorlardır.Onlara bakarken kapının açıldığının sesini duyar.O sırada içer Edward girer.Bella onu görünce çok mutlu olur.Boynuna atlamak ister ama onun ne tepki vereceğini bilmediği için hiç birşey yapmaz.Sonra Edward'ın arkasında Alice'i de görünce daha da rahatlar.
Alice:Selam Bella.
Bella:Selam.
Jasper:Durum ne?
Edward:Aynı yine bizim böltemize girip duruyorlar biriyle konuştum insanı korumaya çalışıyoruz diyor.
Alice:Ama sayıca çok fazlalar.
Bella:Kimler?! Ve neden beni korumak istiyorlar?
Emmet:Kurtlar
Rosalie:Daha doğrusu kurt adamlar.
Bella:Beni kimden korumak istiyorlar.
Edward:Bizden
Bella:Ama anla-
O sırada büyük bir ses duyuldu.Ilk başta Bella.Edward,Emmet,Rosalie,Alice,Jasper olmak üzere herkes dışarı çıkarlar.Bunlar kurt adamlardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alacakaranlık
VampirAlice,Rosalie ve Bella lisede tanışır.Zamanla çok yakın arkadaş olurlar.Daha sonra bir masa dikkatlerini çeker.Ama ondan daha önemlisi Bella'yı şok edecek bir durum vardır.