Herkes kaza sesinin geldiği yere gider.Bella gördüğü araba sayesinde şoka girer.Araba babasının polis arabasıdır.Hemen arabanın yanına koşar ama babası arabanın içinde yoktur.Diğer arabaya bakar sonra orda babasını diğer adama yardım etmeye çalıştığını görür ve rahatlar.Hemen babasının yanına gider.
Bella:Baba iyi misin?
Charlie:İyiyim kızım.
Alice:Jasper bir gelir misin?
Jasper:Efendim Hayatım?
Alice:Charlie'yi koklar mısın bir? Üstünde kurt kokusu var tanıdığı biri kurt ama kendisi değil sadece kurt kokusu üstüne sinmiş.
Rosalie:Siz ne konuşuyorsunuz gizli gizli?
Alice:Charlie kurt kokuyor.
Rosalie:Birine sarılmış ve o kişi bir kurt adam.
Alice:Bence Bella ile Edward burada kalsın bizde Carlisle ve Esme'ye konuyu anlatalım.
Emmet:Tamam
CULLENLARIN EVİ
Esme:Yani Bella'nın gözlerinin içine bakan Charlie'nin arkadaşı.
Rosalie:Yada Bella'nın bir arkadaşı da kurt.
Emmet:Haklısın olabilir.
Alice:Charlie'nin arkadaşı belki bizimde vampir olduğumuzu Charlie'ye söyleyebilir.
Rosalie:Böyle birşey yapmaz değil mi?
Carlisle:Belli olmaz...Bu bir kurt sonuçta.
O sırada kapı çalar gelen Edward ve Bella'dır.Onlarada tüm konuyu açıklarlar.
Bella:Aklıma bir fikir geldi.
Edward:Ne?!
Bella:Ben babama senin bana evlenme teklifi ettiğini söylemek için gidecektim.
Rosalie:Bir dakika Edward sen Bella'ya evlenme teklifi mi ettin?!
Edward:Evet.
Bella:Neden bir sorun mu var?!
Rosalie:Hayır sadece Emmet'da bana etti de.
Alice:Ee Jasper'da bana etti.
Carlisle:Demek herkes evlenicek.
Bella:Tamam işte çalıştığı yere gideceğim icin Alice ve Rosalie'de benle gelsin.Onlar koklar ve kurt adamı bulurlar.
Esme:Bizde ne olur ne olmaz bence dışarıda beklemeliyiz.
Carlisle:Evet.
Rosalie:Tamam o zaman biz önden gidelim siz arkadan gelirisiniz.
Rosalie,Alice ve Bella arabaya binerler.Digerleri ise başa arabayla onları takip ederler.
KARAKOL
Kızlar girerler.Alice ve Rosalie girer girmez bir kurt kokusu alır.
Alice(Sezsizce):Burda
Rosalie:Biliyorum.
Bella:Kızlar hadi babamın yanına gidelimde çok dikkat çekmeyelim
Charlie'nin odasına giderler.
Charlie:Kızım...Hosgeldiniz.
Bella:Hoşbulduk baba.Benim sana birşey söylemem lazım...
Charlie:Ne oldu?! Kötü birşey mi?!
Alice:Hayır siz telaşlanmayın bu bella için çok güzel birşey.
Bella:Baba Edward bana evlenme teklifi etti ve bende kabul ettim.
Charlie:Dr.Cullen'ın oğlu olan Edward...
Rosalie:Ta kendisi.
Charlie:Dr.Cullen iyi biridir.Tahminimce oğluda bir o kadar iyidir.
Bella:Yani evlenebilirim.
Charlie;Sen istjyorsan neden olmasın.
Bella:Teşekkürler babacım.
Bella babasına sarılır ve odadan çıkarlar.Kızlar kurtun kim olduğunu bulmaya çalışıyordu. Rosalie onlara dip dip bakan bir polisi fark eder.O sırada polis yerinden kalkar ve onlara doğru yürür.Ve önlerine geldiğinde hiç tereddüt etmeden kurta dönüşür ve Rosalie'nin üstüne atlar.Rosalie eğer ona sert yumruk atıp fırlatırsa onlatın vampir olduklarını anlayacakları için sadece kurtun ağzını ittirir.Daha sonra tüm polisler silahlarını hazırlar.Icerdekilerin zihnini okuyan Edward ise hemen içeri girer diğerleri de peşlerinden gelir.Emmet kurtu Rosalie'nin üstünde görünce kurta yumruk atar ama sert değil.Sadece kurtun Rosalie'yo rahat bırakıp onun üstüne atlaması için yapar.Kurt Emmet'a döner ve o kadar vamlir ve polisle baş edemeyeceği için koşarak pradan uzaklaşır.Emmet hemen Rosalie'ye sarılır.
Emmet:İyi misin?
Rosalie:Evet.
Carlisle:Kızlar çok korkmuş gibi yapın ki polisler sakin olduğunuzu anlamasın...
Herkez kızlara iyimisiniz diye sorar.Herkese iiyiz derler ama akılları o kurtun Bella'nın gözlerinin içine bakan kurt olmamasıdır...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alacakaranlık
VampirosAlice,Rosalie ve Bella lisede tanışır.Zamanla çok yakın arkadaş olurlar.Daha sonra bir masa dikkatlerini çeker.Ama ondan daha önemlisi Bella'yı şok edecek bir durum vardır.