Trecem pe langa un parc in drum spre campus si propun sa ne oprim. Dupa vreo 15 minute in care ma rog ca un copil de Harry, se da batut si mergem spre leagane.
"Ce rece eee" exclam cand ma asez pe sezut.
"Cum ti a intrat fundul acolo ?" intreaba si ranjeste.
"Adica ce vrei sa spui mai exact ? Ca am fundul mare ? Stiam deja, multumesc." Ii zic si ii fac smechereste cu ochiul si el incepe sa rada.
"Ce pot sa spun, nu trece neobservat"
Rosesc oarecum gandindu ma ca s a holbat probabil la fundul meu, dar sunt si flatat in acelasi timp, asa ca se scuza.
"Ce pot sa spun, e un blestem" zic si imi dau o palma in joaca.Ne leganam vreo 10 minute in liniste, pana decid sa l intreb.
"Care i treaba cu Curtis ala ?"
"Prefer sa nu deschid subiectul". Ochii lui sunt intunecati si ofteaza.
"Stiu ca am mai spus asta, dar pare ca ti a intrat pe o ureche si a iesit pe alta. Stai departe de el."
Am deschis gura sa spun ceva, dar banuiesc ca ceva ma facea sa am incredere in el, asa ca am ales sa merg pe mana lui Harry.
Am purtat conversatia pana in punctul in care ii povesteam despre surorile mele. Am aflat ca are si el o sora mai mare, dar nu prea tin legatura. Adevarul e ca nici eu nu mai vorbisem cu familia mea de ceva vreme. Am ales sa merg la facultate in Londra din mai multe motive, dar in principal ma simteam ca o povara acasa. Mama deja avea pe cap multi copii si putini bani, asa ca m am sustras din ecuatie. E mai bine asa."Si cum o duci cu dragostea ?" ma intreaba si ezit sa i raspund, pentru ca nu mi place sa admit ca nu am mai avut pe cineva de mult timp. Cel mai trist e ca ultima mea relatie, si singura daca pot sa adaug, a fost cu o fata. N am avut niciodata ceva serios cu un baiat. Numai ceva de o noapte. Cum spun toti tristii "nu am gasit persoana potrivita".
"Binisor" spun si incerc sa pastrez o fata neutra, dar sunt undeva intre a pufni in ras sau a mi da lacrimile.
"Minti" si cu asta chiar pufnesc in ras.
"Da, mint. Sunt deplorabil, stiu, nu i nevoie sa mi amintesti"
"Stai calm, nici eu n o duc grozav"
"Ma lasi ai pe cineva in fiecare seara". N am vrut sa pomenesc, dar de cand ne am intalnit fata in fata serile in camera de viz avi erau linistite.
"Nu e dragoste.N am mai avut o relatie de cativa ani buni."
"Uau, clubul lonerilor sa fie"
Rade si isi da capul pe spate si aproape cade din leagan, moment in care incep si eu sa rad.
Ma simt bine in prezenta lui si ma deschid foarte usor. Intalnesc asta rar in persoane, asa ca o sa incerc sa l tin aproape pe Harry Styles.-
Dupa vreo 30 de minute suntem in fata camerelor 302 si 303 si ne luam ramas bun.
"Ne vedem maine colega" ii zic si ii fac usor cu mana.
Paseste putin in fata si pare sa fie pe punctul de a face ceva. Nu mi dau seama daca vrea sa ma sarute sau sa mi dea un pumn, dar banuiesc ca nu o sa aflu niciodata, deoarece se intoarce pe calcaie, arunca repede un "noapte buna" si lasa usa sa se inchida dupa el. Si recunosc, sunt dezamagit. Bine, daca avea sa mi dea un pumn, ma simt usurat. Dar ceva imi spune ca nu asta ar fi fost intentia lui, asa ca imi petrec vreo cateva ore inainte sa ma cul gandindu ma la Harry si nu intr un mod prietenesc.-
Dimineta urmatoare sunt cules de Niall din camera si mai mult tarat la ore. N am niciun chef de scoala si ceva imi spune ca nimeni din jurul meu nu are, asa ca macar ma simt impacat cu ideea.
"Am auzit ca ieri a trecut Zayn pe la magazin" imi spune Niall, cu ceva ce aduce a entuziasm in ton.
"Trecut e mult spus. Lesinat merge mai bine. De unde il cunosti si cine ti a spus ?" ridic din sprancene inspre blond.
" Am aflat de la Liam, iar pe Zayn il stiu din priviri."
"Si de unde interesul asta ? "
Roseste putin si atunci ma loveste.
"Nu cred ! Iti place de Zayn !" exclam mai tare decat intentionam, dar sunt emotionat ca o fetita de 10 ani si nu ma pot abtine.
"Esti tampit ? Vorbeste mai incet !" zice si ma impunge in umar.
Incep sa fac un mic dans, probabil oripiland jumatate din studentii care trec pe langa mine, dar sa mor de mi pasa. Niall nu a mai avut niciun crush pana acum. E genul care trece direct la actiune, daca stii cum zic."Louis, ma faci de ras, inceteaza." incearaca sa si ascunda fata dupa palme, dar rade.
Aplaud incet si l iau in brate.
De dupa colt apare Harry cu o privirea confuza intiparita.
"Pentru ce toata fericirea asta ?"
"Lui Niall ii place de-" incep, dar primesc un cot in burta de ma doare pana n creier, asa ca ma opresc.
"De nimeni, hai sa mergem la ore" imi taie irlandezul fraza si ma taraste pana in clasa.-
La pranz Harry vine si se aseaza langa mine la masa si ma intreaba scurt
"Vrei sa mergem undeva dupa ce terminam la magazin ?"
Pun coatele pe masa si imi aesez tandru fata intre palme cu un zambet nonsalant.
"Ma inviti la o intalnire ?"
"Ok, eu plec" zice si da sa se ridice de la masa.
"Stai, stai, staiii." exclam si ma intind dupa el, tragandu l la loc pe scaun.
"Nu e o intalnire" zice si isi da ochii peste cap, dar parca e mai roz in obraji decat inainte.
"Cum spui tu, Harold"
"Ma cheama Harry."
"Te chema" rectific eu.
"Deci..da ?"
"Da." ii zambesc si imi intoarce gestul.Liam vine si se aseza langa noi.
"Si ce mai faceti ?" intreaba in timp ce si desface sandvisul.
"Harry ma scoate la o intalnire !"
"Ok, acum chiar plec, pa." si cu asta se ridica de la masa si se pierde in oamenii de la cantina, iar eu si Liam incepem sa radem.