"Mama, fundul tau arata asa misto in pantalonii aia" zice Niall in timp ce rontaie la un sticks.
Sta intins pe burta in pat si isi leagana picioarele exact ca tipele din telenovele."Oo, ia ti maieul ala negru care mi place mie" exclama Niall cu entuziasm si o urma de perversiune in zambet.
"Ala in care aproape mi se vad sfarcurile ?" intreb incercand sa dau de cap gandurilor blondului.
"Da, ala. Ti se vad bicepsii in ala. Daca nu mi ar placea de Zayn probabil as sari pe tine." zice si mi face usor cu ochiul."Nu te flata Horan, n a zis nimeni ca te as lua de barbat."
"Stiu pe cineva caruia i ar cam surade ideea." spune si leganatul picioarelor sale se inteteste.Nu ma prind la inceput, dar cum imi dau seama despre cine vorbeste iau o perna in mana si i o arunc peste fata.
"Gata cu comentariile. Hai sa mergem" spun in timp ce mi iau pe mine maieul.
Nu spun ca mi place de Harry sau ceva, dar nu ma deranjeaza sa i atrag atentia daca e cazul."Stai, stai, nu esti gata" imi zice Niall si in momentul urmator ma gazeaza cu colonie.
Printre tusete scot un "esti tampit" si il impung in umar.
"Aoleu, miros ca o parfumerie, Niall, ce dracu ai facut."
"Okk, se poate sa fi exagerat putin. Doar putin"
Imi dau ochii peste cap si il tarasc afara din camera.-
Baietii ne asteapta deja pe hol.
"Cine naiba miroase asa ?" intreaba Liam si se uita la mine si Niall.
Imi dau o palma peste fata si oftez morocanos.
"Mie mi place" zice Harry mai mult soptit si simt cum mi se urca sangele in obraji.
"Gata de cea mai misto seara din vietile voastre deplorabile ?" Intreaba Zayn si uite cu asta m a nimerit. Am o viata deplorabila.Comandam un taxi si cum suntem 5, cineva va sta in poala cuiva. Ma uit semnificativ catre Niall si i fac semnul de "sari pe Zayn, e sansa ta".
Liam se aseaza in fata langa sofer, iar eu si restul baietilor ne inghesuim pe bancheta din spate.
"Wow, miroase si mai puternic de aproape" comenteaza Harry si isi primeste o lovitura in coaste bine meritata.-
Dupa vreo 10 minute ajungem in fata clubului si deja vreau sa ma intorc acasa si sa ma scufund in patura mea si sa raman acolo.
Imi intorc capul si abia acum observ ce bine arata Harry.Poarta niste blugi negri, tipic, si o camasa gri petrol cu ultimii trei masturi descheiati.
Are parul dat pe spate si in sfarsit pot sa i admir fata, pentru ca pe bune, ai ce admira.
Harry Styles e ca o galerie de arta.Se prea poate sa ma holbez de cateva momente bune, asa ca imi redresez privirea.
"Hai sa intram" zice Zayn si incepe sa mearga, cu noi in urma lui.Muzica duduie in club. Peretii sunt acoperiti de lumini violet si pot mirosii alcoolul in aer.
E o groaza de lume aici. Fiecare ori danseaza ori devine intim cu cineva in vreun colt al incaperii.
Ne inghesuim printre oameni si ajungem cumva la bar.
Comandam niste bauturi si Liam isi face de cap cu niste shot uri si se pierde in multime cu Zayn si Niall in urma lui.Ma sprijin cu spatele de bar si l privesc lung pe Harry.
"Am ramas doar noi doi Harold" ii spun si imi face un semn dubios din sprancene si ma pufneste rasul."Te fac un dans ?" ma intreaba si mi ofera mana. Doar nu era sa l refuz.
Il insotesc pe ringul de dans improvizat din club si l las sa asiste la desfasurarea celui mai bun set de miscari de care dispun.
Imi inchei mica reprezentatie cu cateva unduiri lascive si stiu ca l am dat gata.Ma priveste oarecum impresionat si oarecum intrigat si mi spune pe un ton ridicat ca sa acopere muzica
"Esti sigur ca nu ti plac cluburile ? Ai trece usor drept stripper"
Ii fac cu ochiul si l iau de maini, ancoradu l intr un dans stupid.Dansam vreo 10 minute pana ceva imi ia ochii.
Imi fac 5 cruci mentale si sper pentru tot ce i mai bine cand il vad pe Liam cocotat pe una dintre mesele clubului.
"Ce dumnezeu face" intreaba Harry pe un ton scazut."BUNA SEARA LONDRAA" aclama Liam si tot clubul incepe sa chiuie odata cu el.
In urmatoarele cateva clipe asist la cele mai ridicole miscari de dans la care m as putea gandi vreodata. De undeva din fata se aude un "Hai Liam, hai Liam !" si tot clubul incepe sa l ovationeze si sa i scandeze numele.Am o criza de ras, intrucat fiecare persoana din clubul asta danseaza dupa Liam si il aclama. Il iau pe Harry de mana dupa ce acesta face rost de doua pahare de jack si incerc sa l scot din incapere intreg.
-
Ajungem afara unde aerul rece ma face sa tremur, dar dau pe gat paharul pe care l am in mana si parca ma mai incalzesc putin.Harry se uita insistent la mine, de parca vrea sa mi spuna ceva, asa ca dau din cap curios spre el.
Se apropie de mine si ma fixeaza cu privirea."Zii sincer. Esti beat ?"
Raman putin surprins, dar ii raspund scurt
"Nu."
"Sigur ?"
"Sigur. De ce intrebi ? Ma sperii."
"Pentru ca nu vreau sa fii beat cand fac asta"Si in secunda doi isi lipeste buzele de ale mele intr un sarut domol la inceput, ce devine din ce in ce mai insetat.
Sunt luat prin surprindere, dar ii raspund rapid. Mainile mele isi fac drum prin buclele lui in timp ce ma apuca de talie, relaxandu si mainile pe soldurile mele.
Imi cobor mainile pe spatele lui, pe care incep sa l explorez timid la inceput, iar apoi mai indraznet.Suntem intrerupti de sunetul usii clubului ce se izbeste de perete si Niall isi face aparitia cu Zayn in spatele lui.
Se sprijina de perete si vomita si eu trebuie sa ma duc iar langa el si sa fac pe maica sa.