7

56 7 0
                                    

Nu mi amintesc aproape nimic din seara trecuta, inafara de acel mic gest care inseamna al naibii de mult.
Probabil, 100%, am adormit in iarba si a fost nevoit sa ma care pana in camera.
Ma doare capul si sunt inca putin obosit, dar in rest nimic demn de mentionat.

Ma spal pe dinti si arunc ceva pe mine in graba si ies pe usa.
Cand ajung in facultate ma intalnesc cu Niall care radiaza.

"Louissss, amigo, ce faci"
"Ce cacat Niall" si apoi imi amintesc. Zayn.
"Nu o sa ti vina sa crezi." spune cu entuziasm si incepe sa mi povesteasca cum au vorbit toata seara.
"Ceva nuduri ?" intreb in gluma.
"Nu se spune" imi zice si ma uit surprins la el si o doamne, tocmai mi am imaginat prietenul trimitand nuduri si nu e tocmai cel mai placut lucru.
"Ok, am ora, vorbim dupa" ii fac cu mana si dau coltul holului, indreptandu ma spre ora de engleza.

Intru in clasa si Curtis e deja la catedra. Nu s a sunat, asa ca nu mi reproseaza nimic si ma asez in banca.
"Neata" imi spune o voce din spate si aproape am un atac de cord pentru ca am uitat ca eu si Harry avem engleza impreuna.
"Ok, nu e nevoie sa te emotionezi chiar asa." imi zice si gesticuleaza dramatic.
"M ai speriat."

"A inceput ora domnilor" spune barbatul din fata clasei si sincer, numai vocea lui ma irita.
Ma intorc la locul meu si oftez lung.
Ora trece greu, cum era de asteptat.
Dupa ce se suna de iesire toti parasesc clasa, dar observ ca Curtis l a chemat pe Harry sa vorbeasca. Imi aud numele, dar nu suficient de devreme incat sa intervin, caci discutia s a incheiat deja si Harry iese din clasa.

"Ce ti a zis ?" il intreb in timp ce merg in spatele lui. Calca apasat, asa ca probabil e nervos.
"Aberatii, ignora l."
Il trag de mana si il intorc cu fata spre mine, caci sincer era prea de dimineata ca sa fiu in stare sa alerg dupa el prin cladire.
"Cum ai spus si tu, ignora l. Nu te enerva degeaba."
Inchide ochii vreo doua secunde si lasa un "ai dreptate, scuze" afara asa ca i ofer un zambet cald.
"Sii..cum a mers cu Niall si Zayn ?"
"Oh, sa nici nu incep. Pai-"

Am barfit ca doua fete cam toata pauza pana Liam ni s a alaturat.
"E vineri, ce facem dupa ore ?" a intrebat entuziasmat si a inceput sa bata un ritm in usa dulapurilor.
Tanar si nelinistit gandesc. Il descrie perfect.
"Nu stiu, idei ?" intreaba Harry.
"Stiu eu un club bun" vine repede Liam cu ideea.
"Nu stiu ce sa zic..nu sunt genul de om care merge in club" zic si ridic din umeri.
"Nimeni nu e genul pana nu merge. O sa ti placa, garantez !"
"Baniuesc ca pot sa incerc. Ii luam si pe-ei ?" Intreb si arat spre Niall si Zayn care tocmai veneau spre noi.
"Aoleu, sunt scarbos de draguti impreuna" comenteaza Liam si Harry se uita semnificativ la mine. Ii fac cu ochiul si imi intorc privirea spre "cuplul zilei".
"Wow va miscati repede. Cand e luna de miere ?" intreb si Liam si Harry chicotesc in spate.
"Taci Lou, nu suntem impreuna."
"Inca" zice Zayn, mai mult soptit, moment in care Niall roseste, iar eu si baietii pufnim in ras.

"Diseara iesimmm" anunta Liam pe un ton entuziast.
"Ma bag" zice Zayn, ceea ce inseamna ca merge si Niall.

Super..cine stie prin ce rapa o sa sfarsesc in seara asta.

hey angel //[larry stylinson]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum