.3.

68 5 0
                                    

"Deci zici ca suntem la aceasi facultate. Ce studiezi ?" am incercat sa reinitiez conversatia care murise adineauri.
"Avocatura." raspunde in liniste.Isi freaca stangaci ceafa si abia acum realizez : e destul de timid.In ciuda atitudinii de cuceritor increzut, se prea poate sa il fi judecat gresit.
"Misto.Eu literatura."
"Oh.Deci stii Shakespeare ?" imi ranjeste.
"Haha, nu tocmai.Poate as fi avut mai multi iubiti daca stiam.As fi fost un flirt pe cinste."
S-a multumit sa imi ranjeasca iarasi, insa dupa aceea privirea i s-a schimbat.
Nu imi ascunsesem sexualitatea pana nu i-am dat de cap, dar adevarul era ca nici nu preferam sa o aduc in vorba asa de usor cu cineva pe care nu il cunosteam.Dar Harry parea sa fie o persoana cu care puteam vorbi usor.

Dupa cativa clienti si ore pierdute, am pornit spre casa.
Se lasase linistea intre noi, dar nu simteam ca trebuia sa spun ceva anume.Vantul imi biciuia fata si imi facu ochii sa lacrimeze.
"Auzi.." imi spune pe un ton ragusit.
"Nu voiam sa aduc iar asta in discutie, dar sper ca nu ai luat in deradere avertismentul meu.Stai departe de ratatul ala."
Am ezitat inainte sa intreb,dar ma omora curiozitatea."S-a intamplat ceva intre voi ? V-am vazut la tejghea." A inghitit in sec si si-a dres vocea."Prefer sa nu vorbesc despre asta."
"Dar, Harry-" am incercat sa-l trag de limba, dar a parut ca doar l-am enervat.
"Am spus ca nu vreau sa vorbesc."
Ajunsesem in fata camerelor noastre.Si-a cautat cheile si a trantit usa in urma lui."Noapte buna Harry."
Am rasuflat si am intrat in camera mea.

M-am trantit zgomotos in pat si mi-am dat jos tricoul.Macar eram sigur de un lucru.In seara asta nu avea pe nimeni in vizita, asa ca am adormit linistit.

In ziua urmatoare nu am mai intarziat la cursuri.Aveam prima ora cu acelasi profesor de ieri.
In alea 50 de minute s-a holbat la mine, in ciuda avansurilor facute de studente.La un moment dat am intors capul si l-am ochit pe Harry uitandu-se inspre catedra cu o urma evidenta de dispret si dezgust.
Dupa finalizarea cursului am iesit pe hol, unde m-a urmat barbatul.Am facut un pas in spate, cat pe-aci sa dau cu capul de dulapuri.
"Tomlinson." mi s-a adresat."Ma gandeam sa te anunt ca daca ai avea nevoie de meditatii, sunt disponibil in week-end-uri."
"De ce nu ati spus asta la clasa ?" am zis si mi-am inghitit nodul din gat.Tipul imi dadea un sentiment prost.Poate Harry avusese dreptate.
"Prefer sa vorbesc cu fiecare elev in particula-" nu a reusit sa isi termine propozitia, incat un baiat inalt, cu buclele atarnandu-i pe spate-Harry-a intrat "din greseala" in el."Ma scuzati domnule Curtis." a spus si a continuat sa mearga cu capul aplecat.

Macar il facuse sa prinda mesajul."Nu uita ce am spus, Tomlinson" si cu asta a plecat.Am mers pe coridor cu rasuflarea taiata, pana cand Harry a iesit aproape de nicaieri."Esti nebun ?Ti-am spus sa stai departe de el !"
"El a venit la mine !Nu puteam sa fug sau ceva.E profesorul meu." mi-am luat apărarea."Data viitoare mai bine fugi." mi-am dat ochii peste cap, dar nu am apucat sa ii raspund, intrucat Niall a iesit in fata noastra.
"Hei.Lou, vad ca deaja ma inlocuiesti." a glumit aratand spre Harry."Pastreaza-l" a zis acesta si a ranjit.Macar se schimbase atmosfera, asa ca am decis sa merg pe linia asta.
"Hei, sunt un tip grozav.Ai vrea tu sa fim prieteni." am zis aruncandu-i o privire ingamfata.Am inceput sa radem si am mers impreuna pe holurile universitatii, de parca eram prieteni de o viata.

hey angel //[larry stylinson]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum