"Ai nevoie de ajutor acolo ?"
"Stai jos, Harold. Ma descurc"
Nu, nu ma descurcam, dar nu aveam sa i spun asta. Ma chinuiam sa pun conservele pe ultimul raft. Sa ai un metru saptezeci si o speranta nu prea se combina cu treaba asta.
Aveam nevoie de ajutor ? Probabil. Aveam de gand sa cer ajutor ? Nu, ce dracu.
Am luat doua conserve in mana, una in gura si am inceput sa escaladez rafturile. Am lasat conservele in dezordine, dar erau unde trebuia.Partea grea e insa coboratul. Am mainile transpirate si sunt deja impiedicat din fire, asa ca nu ma mira ca alunec. Ce ma mira e ca nu sfarsesc tragic, si penibil, pe jos.
Sunt placut surprins cand bratele lui Harry sunt infasurate in jurul taliei mele, iar stabilitatea mea depinde de prezenta corpului sau.
Rosesc fara sa vreau, dar imi trece repede dupa ce mi spune "Parca n aveai nevoie de ajutor"
Il calc pe picior si ma elibereaza din stransoare. Incepe sa rada cand imi vede fata enervata, ceea ce, surprinzator, ma face si ma nervos.
"Nu aveam."
"Iti place pe jos ?"
"Extrem de tare, multumesc."
"Ok, tu stai la casa, iar eu ma descurc cu astea" zice si gesticuleaza spre cutia cu conserve.-
In timpul progamului sunt nerabdator si parca nu mi gasesc locul. Si apoi mi se aprinde beculetul. Intalnirea care "nu e o intalnire". Pe asta o astept. Mi se imprima un zambet tamp pe fata si imi sar ochii direct la el.
Se intinde pentru a ajunge sa puna marfa pe rafturi si tricoul i se ridica, lasand o mica fasie de piele la iveala, iar mintea mea sare departe.Sunt trezit la realitate de sunetul clopotelului deasupra usii. Ma mir ca nu mi au curs si balele, dar rasuflu usurat.
Pe usa intra mr. Bad boy 2018, sau Zayn pentru prieteni. Saluta prieteneste si culege un pachet de tigari si niste dropsuri de pe raft si vine spre casa.
"Buna din nou" ii spun. "Ma bucur ca nu esti beat...Nu esti beat, nu ?"
" Nah, as vrea eu."
Ma uit ce are in mana si zic instinctiv
"18,50"
Se cauta prin buzunare, lasa banii pe tejghea si da sa plece, dar il intorc din drum.
"Auzi. Il stii le tipul asta, Niall ?"
"Blondul ? Da, de ce ?"
Zambesc strengareste si raspund rapid
"Ce zici de el ? E misto, huh ?"
"Banuiesc" zice si ranjeste usor." Vrei sa i faci lipeala sau ceva ?"
"M ai prins" dau din cap si scot limba in joaca.Ii dau numarul lui Niall si l conving sa i dea mesaj diseara.
"As putea sa fiu cupidon, dar imi place mult sa lucrez la alimentara."
"Asta era problema." zice Harry si isi da ochii peste cap. "Inca vrei sa iesim dupa, da ?"
"La intalnire ? Da, Harold."
"Nu e o in-"
"Da, da, cum spui tu."
Isi da ochii peste cap o a doua oara, dar nu ma corecteaza, ceea ce ma face sa zambesc.-
Timpul trece greu, dar cumva se face ora noua si suntem liberi.
Imi iau geaca de blug pe mine si ies afara, unde ma asteapta Harry. Nu ma vede, asa ca continua sa sufle aerul rece, admirand norii ce se formeaza.
"Ce dumnezeu faci" il intreb.
Se intoarce sfios si surprins catre mine si zice pe un ton serios.
"Louis, nu trebuia sa vezi asta. Acum sunt nevoit sa te elimin"
Se apropie de mine si incepe sa ma gadile, si sunt aproape convins ca am facut pe mine. Rasetele mele umplu starda goala si mai am putin si ma prabusesc pe asfalt.
Ridic mainile in aer si printre hohote scot un "ma preadu, n am vazut nimic, jur"Degetele lui Harry se indeparteaza de stomacul meu, asa ca rasuflu usurat.
"Ok, asta aproape m a omorat. Unde ma duci Harold ?" intreb, punandu mi mainile in solduri."M as fi gandit la ceva elegant de regula, dar ce zici de niste foosball si kebab ?" intreaba si imi zambeste cu toti dintii.
Pe cat de "sambata seara cu baietii" suna, pe atat de tare ma incanta ideea.
"M ai cucerit, Harry Styles." zic si ma arunc in spinarea lui. "Du ma !" ii comand si spre surlrinderea mea, incepe sa mearga.
Nu ca as fi gras sau ceva, dar pare cam suspicios cu ce usurinta ma cara luand in considerare ce picioare subtiri are.-
Ajungem in fata unui local luminat cu geamuri mari de sticla. Il urmez pe Harry in interior si l vad cum saluta proprietarul, asa ca mi dau seama de unde stie locul.
"Cu ce sa fie ?" Intreaba si se aseaza la coada.
"Cu de toate, duh." Ii raspund de parca ar trebui sa stie asta.Ma trimite la o masa si mi se alatura in vreo cinci minute.
Nu mancasem prea multe in ziua aia asa ca dau gata kebab ul ala de parca ar fi ultima mea masa.
"Ok, impresionant."
"Stiu. Mai cu vlaga, Styles" ii zic si i fac semn spre portia lui inca neterminata.Dupa ce terminam de mancat ne indreptam spre masa de foosbal si incepem un meci. Nu pare genul, dar e al naibii de competitiv. Mai are putin si se urca pe pereti cand il bat 3-2 si sincer, banuiesc ca nici dansul victoriei pe care il execut nu l prea ajuta, dar nici ca mi pasa.
In drum spre casa radem atat de tare incat vreo doi trecatori se uita ciudat la noi si probabil isi fac si o cruce pe ascuns, dar nu m am mai simtit asa bine de ceva timp.
De cand am plecat de acasa mai exact. Dar ce pot sa spun, Harry Styles invioreaza putin lucrurile prin viata asta mizerabila de student fara bani.In timp ce mergem Harry observa o pisica in iarba si sare ca ars.
Merge si ingenuncheaza langa ea si la cat de taraganat se misca, ma mir ca biata creatura nu fuge.
O mangaie dupa urechi si pe spate. Ma face sa ma alatur si eu, lucru surprinzator, imi plac mai mult cainii.
Dau sa ii scarpin urechea, dar se intinde si ma musca de deget, asa ca abandonez ideea.
"Ok, nimeni nu ma iubeste" zic dramatic si ma arunc in iarba.
Harry rade si zice ceva pe un ton scazut, dar nu aud. Se intinde pe iarba langa mine si privim melancolic cerul. Nu zicem nimic.Pot sa jur ca m a luat de mana, dar sunt asa absorbit de ceva ce nu e acolo, asa ca nu sunt sigur daca imi imaginez sau nu.
Ridic capul domol si da, chiar ma tine de mana.
Cand observa ca ma uit incearca sa si retraga stransoare, dar il prind la fix si nu i mai dau drumul.Aici, in iarba, la ora 1 noaptea, cu Harry Styles, e cea mai buna intalnire care nu e intalnire din viata mea.