3.Bölüm❣️Gözlerinle Yedin Kızı

5.5K 163 2
                                    

Multi:Nefes
T:ÇÜNKÜ SENİ KORUYORUM.
N:SADECE BUMU YANİ
T:EVET. SADECE BU.
N:ÇIKK ÇIKK GİT ODAMDAN.
Tahir odadan gidince kendimi yatağa bıraktım bir yandan ağlıyorum bir yandan Tahir'in fotoğrafına sarılıyorum. Gözyaşlarımla uyuya kalmıştım. Sabah olmuştu üstümü giyindim.

(Nefes'in Kıyafeti) Aşağıya indiğimde herkes kahvaltıdaydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Nefes'in Kıyafeti)
Aşağıya indiğimde herkes kahvaltıdaydı. Bende Günaydın diyip sofraya oturdum. Kahvaltının ortasında:
S:Nefes Gızım.
N:Buyur Saniye Anne.
S:Artuk evlenme yaşun geldi varmı gönlünde birileri.
Mus:Nefes bazım varsa çekinme söyle
A:Ana, Mıstafaa Nefesun galbinde biri var ama o Nefes'i sevmiyi.
N:Asiye Ablaaa
A:Ama napim Nefes.
M:Kim o hergele
Y.M:Aslında kim olduğu belli de Nefes'i farketmiyi.
Y.F:He valla.
Mus:Ulaa kim bu uşak.
S:Nefes kızım bu kişi kimdur.
N:Ben ben doydum size Afiyet Olsun.
A:Ula gördiniz mi gaçırdınız kızi.
T:Yenge sen biliysin Yangazlar biliyi kim bu kişi.
A:Söyleyemem.
.
.
.
Kahvaltıdan sonra odam çıktım. Tavana bakıp Tahir'i düşündüm.
Tahirden;
Nefes bu konuda çok üzülmüştü. O üzülünce kalbimde anlamadığım bir acı oluştu. Acaba ben Nefes'e aşık mı oldum. Yok be Kardeşin o sesin Şevket Dayının emaneti ben ona aşık olamam.
.
.
.
Nefesden
Öğlen olmuştu hala odamdaydım boş boş tavana bakıyordum. Aşağıdan tanıdık sesler geldi. Bende aşağıya indim. Eslem, Hatice ve Zeynep gelmiş.
-Aaaa Hoşgeldiiniz.
Z,E,H:Hoşbuldukk.
S:Maşallah çok hanım hanımcık kızlar.
Y.M:Nefess Haticeyle beni tanıştırsana kanka be.
N:Haticee bak dün sana bahsettiğim Murat.
H:Merhaba Murat.
Y.M:Seni bir yere götiriyimmi?
N:Hadi Haticeyle gezin kaynaşın biraz.
H:Nefes ablaaaa
E:Hadi ama durduğunuz kabahat.
H:Şunlara bakınn hele
Y.M:Hadi Tatlı kız gidelim.
Haticeyle Murat gitmişti. Kesin bunlar sevgili olur. Biz güzelce sohbet ederken Saniye annem lafa atıldı.
S:Eee sizin sevduğuniz falan varmidur?
Z:Benim sevgilim var. Fatih evlenmek üzereyiz.
A:Bizide çağırırsın artık
Z:Asiye ablacım çağırmaz olurmuyum hiç.
A:Eeee Eslem senin sevdiğin falan varmidur?
E:Vardı. Hemde canımdan bile çok sevdiğim.
A:Öldü mü?
E:Ölse bu kadar yüreğime batmazdı. Çok seviyorduk. evlenicektik hatta evlilik teklifi bile almıştım. En yakın arkadaşımla aldattı beni.
N:Bak yine üzülme nasıl toparlandın güçlü durdun.
Z:Sen güçlüsün Eslem üzülme daha yaşın genç. Peşinden koşan çok olur.
S:Oyy guzum benum. Üzülme. Nefes gızımında sevdiği var ama o söylemiyi bize.
E:Hee o kişi T......
Eslem Tahir diyecekken elimi ağzına götürdüm.
N:AAAAA Eslemcim kuzenim kardeşim hani sen bana bişey göstercektin.
Z:Aç kızın Agzını nefes alsın.
E:bişey göstermicektim.
Z:unuttu unuttu göstercekti.
A:Neysa Neysa.
T:Ana ben bahçedeyim.
S:Tamam oğlum.
Y.F:offf bir ben sap kaldım.
N:Sağa da bulacaz daha.
.
.
.
Haticeden;
Bir kafe gibi bir yere geldik. Deniz kıyısında çok güzel bir yer.
İki çay söyledik. Çaylar geldi çayımdan yudumlarken.
M:Hatice açık konuşayım ben seni seviyorum.
Demesiyle çayımı püskürttüm.
M:İyimisin.
H:İyiyim iyiyim
M:Ne diyorsun.
H:Murat seni bana Nefes az çok anlattı. Sen çok çapkın birine benziyorsun. Üzgünüm ama benim çapkınlarla işim olmaz. Ben öyle herkese kolay kolay güvenemem. Sen hergün kızlarla takılırsın yani Gönül eğlendirirsin. Ama ben öyle kızlardan değilim. Şuana kadar hiç sevgilim olmadı arkamdan koşan çoktu ama ben yüz vermedim. Ben Sevgilimin benden başkasını gözü görmesin isterim. Ama sen öyle değilsin. Üzgünüm ama bizden olmaz.
M:Bir şans ver gerçekten düzelirim.
H:Üzgünüm ama olmaz.
Bu sözden sonra kalkıp eve gittim. Çok mu kırıcı konuştum acaba. Bilmiyorum hiç böyle hissetmedim. Bu sözleri söylerken bile içim acıdı.
.
.
.
Zeynep'i Fatih almaya gelmişti. Fatih ile Tahir çok iyi anlaştılar. Yangaz Fatihi adaşım diye çağırıyor Fatih. Çok iyi anlaştılar. Eslem bir kaç gün bizde kalıcaktı ben istedim.
Akşam yemeği yedik ve biz Eslem ve Asiye ablayla bahçede çay keyfi yapıyoruz. Sonra Tahir ve Yangazlar da geldi.
Y.M:Nefes biz olamazmişiz.
N:Noldu Murat.
Y.M:Bir şans istedim vermedi. Gönül eğlendirirmişim. Bizden olmazmış.
N:Ben Hatice'yi iyi tanırım. O hiç bir erkekle görüşmeyi kabul etmezdi ama seni etti. İnanki Hatice sana bir şans vericek. Ona biraz zaman ver. Aşk onun kalbini daha yeni sarıyor. Duyguları karışık Aşk'ı anladığında sana koşa koşa gelicek.
Y.M:Gerçekten mi?
N:Gerçekten.
Ara sıra Tahire kaçamak bakışlar atıyorum. Onunda benden farkı yok.
A:Uuuu yengesinin paşasi gözlerunle yedin kızi.
Utanmıştım.
Y.M:Bak bak bak utanmalara bak hele
Y.F:Yandu buralar Yandu.
E: AAAAA utandırmayın kuzitomu.
T:Yenge ne diysin ya ne bakcakmışim ben Nefes'e.
Bu söze kırılmıştım.
A:Yaw he he he.
Aradan biraz zaman geçti.
Bir araba bahçeye yanaştı. Yakışıklı bir adam arabadan indi ve buraya doğru geldi. Tahir ayağa kalktı ve adamla tokalaştı.
Adam bizle tanıştı. Eslem'e çok garip baktı. Sanki hoşlanmış gibi. Biraz muhabbet ettik. Adamın Adı Ayaz mış Tahirin askerlik arkadaşı o da bir süre burda kalacakmış. Ayaz ve Eslem birbirlerine kaçamak bakışlar atıyorlardı. Biz muhabbette devam ederken arkadan bir ses geldi biz o yöne doğru Baktık. Eslem ve Ben şaşkındık. Bu oydu nasıl buldu burayı.
.
.
.
.
Selammm aslında az bölüm atmaya çalışıyorum ama dayanamıyorum yazıp hemen atasım geliyor. Hikaye nasıl olmuş. Yorum ve vote unutmayın.
-Acaba gelen kimdi?
-Eslem ve Nefes neden şaşırdılar.

Kalbim Senin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin