47.Bölüm❣️ Oğluşum

1.8K 87 22
                                    

Şuan odadayız. Tahir beni kolunun altına aldı diğer eliyle karnımı okşuyordu. Günler sonra o kadar huzurluydum ki. Sevdiğim adam ve bebeğimiz.
T:Bir an önce doğsa keşke
N:daha 9 ay var
T:Sayılı gün çabuk geçer. Şimdi bizim yeniden bir bebeğimiz olacak.
N:Evet çok heyecanlıyım. İnşallah sağlıkla gelir.
T:Amin.
N:Yarın doktora gidelim imkansız gibi birşey bu.
T:Allah imkansızları mümkün kılandır.
N:Ayy hala inanamıyorum şimdi benim karnımda bebeğim mi var
T:Evet.
N:Tahir şimdi ben böyle şisem kilolu olsam göbüşüm olsa yinede beni severmisin?
T:Yuhh ben nabıyim o zaman seni karnınla yatakdan fırlatırsın beni. Yatağa sığmayız artık.
N:Aşk olsun ya
T:Şaka Nefesim şaka ben seni her halinle seviyorum.
N:Tabi benim karnım böyle şişince sen beni sevmezsin başka kızlara gidersin o zaman ben o kızları yolarım.
T:Nefesim saçmalama benim senden başkasını gözüm görmez ki.
N:Neyse ben uyuyorum diyip arkamı döndüm.
Tahirde bana arkamdan sarıldı elini karnımın üzerine koydu.
Öylece uykuya daldık...

3 Ay Sonra
Hamilelik süreci çok güzel geçiyordu Tahir yanımdan ayrılmıyordu. Yeni evimize taşınmıştık. Haticenin bebeği kız olacakmış isim tartışması yapıyorlar. Ne güzel mutluyuz bu mutluluğun bozulmaması için dualar ediyorum...
Şuan Tahirle bebeğimizin cinsiyetini Öğreniyorduk. Beş dakika sonra bebeğin cinsiyetini öğrendik. Erkekti. Şimdi benim bir oğlum mu olacaktı. Hastaneden çıktık. Tahir her zamanki gibi yüzünde gülümsemesini eksik etmiyordu. Biraz göbüşümde çıkmıştı. Aşermeler arttı. Tripler hayli hayli arttı. Tahir altdan almaya çalışsa bile bazen kızıyor. Sonra yüzümü asıyorum elimi karnımda gezdiriyorum hemen yanıma gelip sarılıyor. Öyle güzel bir aileye sahipbim ki. Ama içimde bir korku vardı.

Şuan yeni evimizdeydik. Tahir bana portakal soyuyordu.
N:Aşkım hadi hızlı
T:Bitanem ellerimi yıkayıp geliyorum
Tahir tabağı alıp yanıma oturdu tabağı elinden alıp çatalla bir tane portakal batırdım direk ağzıma attım.
N:Aşkım sende yermisin?
T:Verirsen yerim
N:Nefes bir tane verdi.
Yirmi dakika sonra portakalı bitirdi ıslka mendille ellerini sildi. Televizyon izliyorlardı. Tahirin bir eş Nefesin omzunda diğe eli ise Nefesin karnındaydı.
N:Tahir
T:Söyle Nefesim
N:Ben korkuyorum
T:Neden
N:Şimdi bebeğimiz olunca ya bana olan aşkın biterse... Ya beni sevmezsen... Korkuyorum...
T:Nefesim benim sana olan aşkım asla bitmez.
N:Ya biterse...Bebeğimiz olunca beni sevmezsen.
T:Birtanem ben seni hep sevicem. Sen benim herşeyimsin.
N:Ya sevmezsen beni ya boşanırsak ya ayrılırsak yaaa...
Tam birşey diyecektim ki Tahir dudağımdan öptü.
T:Nefesim çok boş yapaysin
N:Ne boşu
T:Ayrılık mayrılık yok bunları geçelim... Şuanımıza bakalım

6 Ay Sonra
Evet fazla şiştim çok şiştim. Aynaya bakınca kendimi kötü hissediyordum ama bebeğimi düşününce yüzümde gülücükler açıyordu. Haticenin bebeği doğdu adını Gökçe koydular o kadar tatlı ki teyzeleri görseniz yersiniz yer.
Tahir televizyon izliyordu bende yanına gittim ve oturdum.
N:Tahir bana çerez getirsene
T:Kalk al
N:Nasıl kalkıyim görmüyormusun halimi şu göbüşten önümü göremiyorum artık ayaklarıma bile bakamıyorum.
T:Off.. Tamam
Tahir ayağa kalkıp mutfağa gitti. Son zamanlarda bazen heyecanlı bazen morelsizdi içimde artık beni sevmiyor korkusu daha da artıyordu.
Tahir çerezi getirip bana verdi.
N:Şey... Tahir... Bir bardak suda getirirmisin?
T:YETER YA
Bu söz beni çok üzmüştü. Çerezi göbüşümün üzerine koydum boynumu yere eğip yavaşça yedim. Tahir yanıma oturmadı tekli koltuğun üzerine oturdu. Anlamıyorum bu adamı. Telefonda birşeyler yaptı sinirle ayağa kalktı
T:OFFF diyerek telefonu yere fırlatınca korkmuştum. Çerez tabağı elimden düşmüştü. Tahir saçını karıştırdı. Bir oyana bir buyana döndü kenardaki bir vazoyu yere fırlatınca daha çok korktum. Benim koktuğumu görünce sakinleşti yanıma oturdu. Eliyle saçımı okşadı.
T:Özür dilerim korkuttum seni bağırdım sana iş hakkında birşey ona sinirlendim.
N:Ta-mam
T:Korkma Nefesim diyip yanağımdan öptü.
Sonra karnıma elini koydu.
T:Oğluşum Doruk Emir'im hadi gel artık.
N:Çok yakında babası
Tahir eğilip karnımdan öptü.
T:Ohhh. Ben ne şanslı adamım ya ne güzel ailem var benim.
Tahir karnımı tekrardan okşadı. Bende elinin üzerine elimi koydum.
Birden karnıma bir ağrı girdi.
N:Ahh
T:Noldu
N:Tahir suyumm geliyorrrr
T:Ne suyu Nefes
N:Bebek geliyorrrr
Tahir birden havaya sıçradı hemen hazırladıkları çantayı eline aldı Nefese kalkmasına yardım etti.
N:ALLAHHHH TAHİRRR
T:IKIN IKINN NEFES IKINN
N:YA SALAK MISIN BURDAMI DOĞURAYIM.
Tahirle arabaya bindik yolda Mustafa abiyi aradı.
M:Buyur koçum
T:Abi abi bebek geliyeeahhh
M:Ne bebeği
T:Nefes abi doğuruyor diyip kapattı. Nefes yerinde duramıyordu sancıları her geçen dakikada daha acı veriyordu.
N:TAHİRRR YETİŞŞŞ BEBEK GELİYORRR.
T:DAYAN NEFES DAYAN
Bel dakika sonra hastanede olduk Tahir hemen bir tekerlekli sandalye bulup Nefesin oturmasına yardım etti sonra hızlıca sürdü. Nefesi gören doktorlar hemen doğum odasına aldı. Mustafalarda gelmişti. Tahirde üzerine birşeyler giydi ve doğum odasına girdi Nefesin yanında olmak istiyordu.
D:Beyfendi çıkın
T:Karımın yanında olmak istiyorum.
Nefes Tahirin elini tuttu.
D:Ikının
N:YAHH IKINAMIYOMM
T:Nefesim hadi elimi sık
Nefes aniden gelen bir acıyla bağırmaya başladı gözünden bir kaç damla yaş aktı yüzü kızarmıştı. Tahirin elini sıkıyordu. En son bebeğin ağlama sesini duydu ve derin bir iç çekip gözlerini yumdu...

Nefesi normal odaya aldılar. Asiye Nefesin başına kırmızı bandana taktı. Odaya hemşire girince Nefes heyecanlandı. Tahire baktı. Hemşire bebeği Nefese verecekti
N:Yaa ama bu çok küçük ya düşürürsem
H:Merak etmeyin. Tutarsınız.
Hemşire yavaşça bebeği Nefese verdi. Nefes oğluna hayranlıkla baktı. Oğlunun kulağına ismini fısıldadı.
N:Doruk Emir
Sonra kokusunu içine çekti Nefes oğluna baktıkça hayran kaldı.
N:Tahir
T:Nefesim
N:Bak oğlumuz tutsana sende
T:Nefesim nasıl tutayim ya düşerse
Herkes gülmüştü.
Tahir bebeği kucağına aldı. Kokusunu içine çekti.
H:Ben şimdi onu alayım doyurma zamanında getiririm
N:Yaa Hayır gitmesin
H:Getircem
N:Ama benim bebeğim o
Tahir bebeği hemşireye verdi. Nefes suratını asıp kollarını birleştirdi
S:Niye üzüldün kızım
N:Bebeğimi aldı ya daha sevecektim ben onu
T:Gelir Hayatım
N:Ben Emirimi istiyorum.
Tahir Nefesin şakağından öptü.
T:Bana bu duyguyu yaşattığın için teşekkür ederim Sen dünyanın en güzel annesisin...

2 gün hastanede kaldıktan sonra çıktık. Anne olmak çok güzel bir duyguydu. Emiri kucağıma aldım. Tahir yeni gelen bebek yatağını kuruyordu. Emiri evin içerisinde gezdirdim. O kadar küçük o kadar masumdu ki ellerini ayaklarını öperim. Camdan bakıyordum Emir kucağımda Tahir geldi emiri kucağına aldı.
T:Ohhh babasının aslanı benim canım oğlum
N:Tahir
T:Hı
N:Çok tatlı değil mi?
T:Tatlıdır aynı babasına çekmiş.
N:Annesine çekmemiş yani
T:Gözler aynı ben yüz yiğide burnu babamınki gibi çene yapısı annemden işte tam babasına çekmiş
N:Aşk olsun ya bana neresi kaldı.
T:Şaka Nefesim şaka
N:Hahaha çok komik
Emirin bacağına dokundum allahım çok küçüktü yaa.
Emiri yeni kurulan yatağına yatırdık.
Görüntülü telsizi elime aldım ve Tahirle odadan çıktık. Televizyon karşısına geçtik. Bizim koltuk L koltukda baya büyüktü. Tahir uç kısmına uzandı bende kucağına oturdum diğer kısma dayandım Tahir üzerimize battaniye örtüp beni kollarıyla sardı. Ben Orda öylece uyuyakalmışım öğlene doğru kapı alacaklı gibi çaldı kapı sesine uyandım. Ve kapıyı açtım Gözde gelmişti...
70 voteden sonra yb gelir...
Bu kısmı belki olur belki okumazsınız bilmem ama okuyun bence. Artık eskisi gibi vote gelmiyor ve ben düşük gördükçe üzülüyorum kendimi kötü hissediyorum. İsteyen atar isteyen atmaz bilmem ama atın. Çünkü ben buna bir emek veriyorum saatlerimi dakikalarımı veriyorum. Ama nedense umduğum gibi olmuyor. Okunma sayısı vote sayısından düşük. Bir emeğim var ve ben emeğimin karşılığını almadığımı düşünüyorum...
En azından buraya kadar okuduysanız sağolun...

Okuduğunuz için teşekkür ederim yorum ve vote atmayı unutmayın kendinize iyi bakın sevgi ve mutlulukla kalın ♥️🌈❤️🌌

Kalbim Senin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin