Gözyaşlarımı tutamadım hüngür hüngür ağladım derdimi Karadeniz'e anlattım. Canım çok yanıyor. Evlenicektik biz. Çocuklarımız olacaktı. Seviyordu beni herşey yalanmıydı. Bunu bana yapmaz. Tahir beni seviyor. Kendimi kandırıyorum sevmiyor işte. Saat gece iki olmuştu. Gözyaşlarım hala dinmemişti. O kadar canım yanıyor ki. Zorla ayağa kalktım. Gözyaşlarıyla eve gittim. Işıklar kapalıydı. Anahtarla kapıyı açtım ve bi ses geldi. Asiye ablanın sesiydi.
A:Kimsiniz siz.
N:Asiye abla korkma benim Nefes.
A:Bu saate nerdesin sen. Dedi ve ışığı yaktı.
N:İyi geceler diyip yukarı çıkmaya yeltenim Asiye abla kolumdan tuttu. Ve birlikte koltuğa oturduk.
A:Noldu sana?
N:Ablaa herşey yalanmış. Beni hiç sevmemiş. Gözdeyi seviyormuş.
Benim yine gözyaşlarım akmaya başladı.
A:Kim dedi
N:Tahir dedi abla benim canım çok yanıyor. Nefes alamıyorum. Kalbim acıyor.
A:Kıyamam ben sana evlenicektiniz ya hani.
N:Yalanmış.
Gözyaşlarım daha da şiddetlendi hıçkırarak ağlıyorum ayağa kalktım bir kaç adım yürüdüm ve yere düştüm daha şiddetli ağladım. Saniye Annem görmüştü bu halimi. Ve hemen yanıma çöktü.
S:Gızım ne oldu sağa.
Saniye annem bana sarılmıştı.
N:Çok canım yanıyor Saniye Anne dayanamıyorum.
S:Neye dayanamaysın kızım.
N:Kalbim acıyor nefes alamıyorum.
S:Şiş geçti şimdi ne oldu anlat bağa.
N:Herşey yalanmış sevmiyormuş beni evlenmicekmişiz oyun oynamış benle.
S:Tayir mi bu hale getirdi seni.
Zaten bizim sesimize aşağı inmişti Tahir bile.
M:Ne oluyi. Bazım iyimisin bu hergele bişey mi yaptı.
A:Yaptu Yaptu kızın duygularıylan oynadı. Yalan söyledi. Düğün müğün yok.
M:Ne diysin Asiye Tayir doğrumu.
T:Sevmiyorum abi sevmedim de. Duygularıyla oynadım yalan söyledim bir anlık hevesti zaten. Ben Gözdeyi seviyorum.
Mustafa abi Tahire tokat attı.
M:Ula yakışıyormu sağa bunlar hele yaptığın seni seven bir kızın duygularıyla oynaman hoş mu Tayir.
Y.M:Sağa hiç yakıştıramadım abi.
Y.F:Pühh yazıklar olsun.
S:Oğlum napaysun kızı neden üzüyorsun.
A:Ağlama Nefes.
N:İyi geceler diyip hemen odama çıktım. Kapımı kitledim. Hemen yatsğa uzanıp ağladım. Gözyaşlarıyla uyuyakalmışım.
2 Gün sonra
İki gündür odamdan dışarı çıkmadım. Kimseyle konuşmadım. Herkes benim için endişeliydi. Karar verdim üzmicem ilk baş duş aldım sonra üstümü giyindim. Aynaya bakıp saçlarımı taradım. Tahir benim saç uçlarıma oynamayı çok severdi. Aklıma o anlar geldikçe ağlıyordum. Sonunda makası aldım ve saçımı kestim. Belime kadar uzanan saçlarımı kestim o kadar kısa yapmadım orta düzeyde. Kitlediğim kapıyı açtım. Aşağıya indim herkes masada kahvaltı ediyordu. Titrek bir ses ile Günaydın dedim. Herkes şaşkınlıkla bana bakıyordu.
A:Nefes saçlarını mı kestin sen.
N:Kestim daha demin.
A:Gel yaralı ceylanım kahvaltı et.
N:İstemiyorum.
M:Nefes bazım lütfen.
N:Tamam.
Bende masaya geçtim. Tahir tam karşımdaydı. Ona baktıkca nefret ediyordum. Bende kahvaltıya başladım. Yemek bitti ve ben direk odama çekildim. Bir iki saat sonra kapı çalındı ve kızlar içeri girdi.
N:Yanlız kalmak istiyorum.
E:Aaa olmaz kalk bakalım şu depresyondan çık.
H:Kuzii hadi ya
A:Hadi eğlenecuk.
Aç:Kızım kalk ya eğlencenin dibine vur az çık şu depresyondan.
N:Tamam iki dakkaya hazır olurum.
Onlar odadan çıktı. Hazırlanıp aşağı indim. Kızlarla ilk baş lunaparka gittik. Sonra sinemaya ondan sonra alışveriş falan yaptık. Yorulmuştuk bir kafeye girdik ve masaya geçtik.
Geçmez olaydık. Tahir ve Gözde de buradaydı. Bizi görmüşlerdi. Canım çok yanıyordu.
E:İstersen gidelim.
N:Hayır istemiyorum.
A:Ben o kizi yolacam.
H:Ağzına ağzına tuvalet kağıdı sokcam.
Aç:Kızlar sakin
Birşeyler sipariş ettik. Tahir ve Gözde gülüşüyorlardı ve en sonunda ayağa kalktım ve onların masasına gittim.
N:Lan ben eriyorum. Düşünemiyorum. Nefes alırken bile boğalıyorum. İçimde tarif edemediğim duygular barındırıyorum. Konuşmak istiyorum kelimeler boğazıma düğümleniyor. Bağıramıyorum kendime çare olamıyorlarken sen nasıl burda gülebiliyorsun he.
G:Ayy git az ötede yaşa acını.
T:Nefes git.
N:Noldu Tahir ağrına mı gitti yüzsüzlüğün.
T:NEFES GİT DİYORUM KALBİNİ KIRICAM.
N:KALBİMİ PARAMPARÇA ETTİN ZATEN DEVAM ET PARÇALAMAYA.
Sonra kızlar gelir Nefes'in yanına.
E:Hadi gidelim Nefes.
N:Canımı çok yaktın.
A:Hayde Nefes bak kötü oluyorsun sonra.
H:Hadi Nefes ya yürü şunların yanında durmayalım. Sende Tahir Kaleli köpeğinide al az ötede havla.
Kızlarla eve doğru yol aldık. Ben ağlıyordum. Kaldıramıyorum artık dayanamıyorum. İçim daralıyor. Sol yanım çok acıyor. Eve gelmiştik ben kendimi direk odaya attım. Yastığı yüzüme basıp ağladım. Ölmek istiyordum. Yaşamak için bir nedenimde yoktu. Asiye ablaların odasına gidip Nevresimlerin arasındaki silahı aldım ve direk odama gittim. Silahı kalbime doğrulttum. Tek bir kurşunla hayata veda edicektim. Tetiğe doğru parmağımı bastıracakken odaya Mustafa abi girdi.
M:Bazım napaysun sen. Kendi canına kıymayacaksun.
N:Mustafa abi kalbim çok acıyor dayanamıyorum.
M:Yapma yapma.
Sonra bir an düşündüm ne yapıyorum ben ya kendi canıma mı kıyıcam. Allahın karşısına nasıl çıkarım ben. Silahı elimden bıraktım. Silah yere düştü.
N:Özür dilerim ben bir anda oldu düşünemedim.
M:Üzülme birdaha kendi canına kıymaya kalkma.
Mustafa abi silahi aldı ve gitti. Bende hemen banyoya girdim bir duş aldım ve çıktım. Aynadan kendime baktım. Ölü gibiydim. Ben zaten yaşarken ölüyorum. Canım yanıyor. Özledim.
Üzerimi giyinip saçlarımı kurutup taradım. Aşağı indim kızlar muhabbet ediyorlardı. Bende gittim ve muhabbete katıldım. Mustafa abi geldi.
M:Akşam yemeye deniz kenarındaki lokantaya gidicez.
A:Tamam Mıstafam.
Akşam olmuştu arabaya binip gittik. Tahir yoktu. Lokantaya varınca bir masaya geçtik. Karşımdaki iki sandaliye boştu. Bir süre sonra Tahir ve Gözde içeri el ele girdi. O an kalbim sıkıştı nefesim kesildi gözümden bir damla yaş aktı. Sonra gelip karşımdaki sandalyelere oturdular.
S:Bu kız kim oğlum.
T:Bu benim sevgilim Gözde.
S:Uşağım sen ne diysin.
T:Sevgilim Sevdiğim kadın ana.
S:Ben bunu gelin olarak istemiyorum.
T:İster ister iste ister isteme o gerçek bu.
H:Utanmaz.
N:Hatice sus.
E:Susma konuş. Utanmaz arlanmaz.
N:KIZLAR SUSUNN.
Ay:Sakin ol Nefes.
N:Sakinim ben.
Sonra siparişler geldi. Benim pek keyfim olmadığından yemekle oynuyordum.
M:Yesene bazım.
N:İştahım yok.
M:Bugün yaptığını unutmadım sanma.
A:Nefes naptı ki.
Y.M:Ne yapmış olabilir ki en fazla depresyona girmiştim.
Y.F:Hep depresyonda zaten.
M:Çok kötü şey yaptı Nefes birdaha istemiyrım.
H:Nefes ne yaptın.
N:SUSUN YETER. BİR ANLIK OLDU ZATEN.
S:Oğlım nefes ne etti sen kızdın ona.
M:Nefes si...
N:Mustafa abi.
M:Nefes silahı alıp kalbime dayadı son anda kurtardım.
Herkes şaşkın şaşkın bana bakıyordu.
T:Nefes sen delimisin nasıl yaparsın böyle şeyi.
N:Sana ne Tahir
Herkes bana kızmıştı. Ben yemekle oynamaktan vazgeçip sandalyeye dayandım. Herkes yemeğini yemişti.
T:Benim size söylemek istediğim birşey var. Biz Gözde ile evleniyoruz.
Lafı duyar duymaz kalbim daha fazla acıdı. Herkes şok olmuştu. Gözümden yaşlar aktı. Ayağa kalktım. Tahirin yanına gittim.
N:Kalk ayağa.
G:Noluyor.
N:Kalksana Tahir.
Tahir hemen kalktı.
T:Ne var Nefes.
N:Bunu bana nasıl yaparsın sen ya.
T:Sana ne Nefes.
N:Eğer biri seni üzüyorsa başka birini mutlu ediyordur. Senin yaptığın benim canımı çok yaktı. Ben sana hiçbirşey yapmadım. Ben bunları haketmedim. Ben sadece seni çok sevdim. Ama sen benim canımı çok yaktın. Çokk.
T:Nef....
Tahirin cümlesini tamamlamasına izin vermeden yanağına sert bir tokat attım. Ve koşarak oradan ayrıldım. Eve girip odama geçtim. Gözüme hala dolabımda asılı olan gelinliğim takıldı. Hemen aldım ağlayarak gelinliği kestim yırttım parçaladım. Tahirlere olan resimlerimizi hep yırttım. Bahçeye gittim. Gelinliği daha fazla parçaladım. Canım çok yanıyordu. En sonunda cebimden çakmak çıkarıp bir fotoğrafı yakcakken bizimkiler gelmişti. Asiye abla hemen geldi.
A:Nefesim nettun sen.
Asiye abla beni tutuyordu. Herkes başıma toplandı.
N:Asiye abla bırak beni.
Tahir de beni endişeyle izliyordu.
N:Asiye ablaaaa bırakk.
E:Ne yaptın sen gelinliğe bu fotoğraflar ne.
N:Yüreğimdeki acıyı onlardan çıkardım ama geçmedi. Asiye abla bırak beni.
En sonunda Asiye ablanın kollarından kurtulup Tahir'in önündeki onunla olan resmimizi aldım. Tahir bana endişe ile bakmaya devam ediyordu. Çakmağı da alıp yaktığım fotoğrafı gelinliğin üstüne attım.
M:Nefes ateşe yaklaşma.
Gelinlik alev almaya başlamıştı ben yere çöküp ağladım. Asiye abla bana destek oldu.
A:Yangazlar su getirin.
N:Yapmayın yüreğim gibi kül olsun hatıralar.
Yangazlar hemen söndürdüler. Ben ağlamaya devam ediyordum. Kimseyi aldırış etmeden odama çıktım.Sabah erkenden kalktım daha kimse uyanmamıştı. Üstümü giyindim balkona çıktım. Tahir bahçedeydi. Aşağı inip bende yanına gidip sessizce oturdum. Kimseden ses çıkmıyordu en sonunda Tahir konuştu.
T:İyimisin.
N:Sence nasıl olabilirim.
T:Ben özür dilerim.
N:Olurda birgün birini seversen ona beni anlat. Deki yeşil gözleri vardı. Sevgi dolu bakardı. Yalnızca beni görürdü gözleri. Başka herkese kördü.
Elleri vardı hep soğuk sadece ben tutunca ısınırdı. Gülüşü vardı baktıkça aşkı gördüğüm.Merhameti vardı. Bana bişey olursa oturur ağlar. Benim üzülmeme asla dayanamazdı.
Saftirik di de saftı de. Sonra yüreğimi anlat ona. Nasıl sevdiğimi nelerden vazgeçtiğimi. Neleri göze aldığımı anlat. Ben anlamasamda. Ben sevmesemde onu o beni çok sevdi de. Onu zerre kadar sevmeme rağmen çok sevdi de. Hiç vazgeçmedi de.Sözlerimi bitirdikten sonra kalkıp odama girdim. Hiçbir şeyden zevk almıyordum. Yaşama sevincimi kaybettim. Eğerki ayrılmasaydık bugün kınam olacaktı. Ama asla olmıycak. Ne hayal kurduysam hep içimde kaldı. Hayatdan soğudum bir süre uzaklaşmam lazımdı bence.
Bir iki saat sonra herkes uyanmıştı bende aşağı indim ve sofraya oturdum. Zor zor olsada kahvaltı ettim.
N:Şeyy ben ben gidiyorum.
.
.
.
Okuduğunuz için teşekkür ederim. Yorum ve vote atmayı unutmayın. Hikaye hakkında görüş ve önerilerinizi yoruma yazın. Bir kaç arkadaşım ayrılık için üzülmüş. Üzülmesinler kıyamam ben size. Şu sıralar çok ayrılık yazasım geldi. Mutlu günler çok yakın sabredin iki üç bölümcük. Sizleri çok seviyorum. Yorum ve vote atan herkese çok ederim. Kendize iyi bakın.
Hikayede istediğiniz bir şey varsa çekinmeden yorumlara yazın sizin isteklerinize göre hareket edicem.
Sevgi ve mutlulukla kalın.
💖🙏🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Senin
Ficción General"Kim bilebilirdi ki Kardeşim dediğim kadına Sevdiğim diyeceğim."