❣️Készülj fel Csajszi mert nem fogom magamat hagyni!❣️ (11.rész)

2.3K 179 37
                                    

 ~Hobi Szemszöge~
Teltek a hónapok és egyre boldogabbnak éreztem magam Yoongi társaságában. Ekkor még nem tudtam hogy egy csaj miatt fogom elveszíteni Őt.

Nagyon jóba lettünk. A vonzalom és a vágyam illetve a hiányérzet egyre jobban csak növekedett mikor elkezdtem újra dolgozni. Mer hát a szabadság nálam csak 2 hét volt. A szilveszter után kaptam 2 napot aztán újra kezdődött minden elölről. A főnökömtől kértem tanácsot illetve kérdeztem hogy miért érzek azt amit, Yoongival kapcsolatban..
„-Mert kezdesz bele szeretni..
-Nem az kizárt dolog!
-Jaj Hoseok, ne tagadd már. Mindvégig úgy beszéltél róla mint hogyha Ő lenne A nagy betűs Életed. És ahogy mesélted hogy oly sokszor érzed a hiányát ez is az bizonyítja hogy a barátságnál több is van!
-Az is lehet hogy csak fellángolás mert már rég nem voltam már egy lánnyal se..
-Lehet..De valószínűbbnek tartom hogy bele szerettél mint hogy csaj hiányod lenne...Na de lassan mennem kell..Még van mit elintéznem. És még valamit...
-Mondjad..
-Ha valóban nem tudod pontosan hogy szerelmes vagy akkor ne tedd tönkre legalább őt!..Na mentem..Szia!
-Várj Jin..Most miről beszéltél?? - Erre pedig lelépet."
Ebből rá lehet jönni hogy Jin nem csak a főnököm hanem a barátom is. Eléggé jóba lettünk a munka kezdete óta. Állítólag van párja de nem akarja elmondani..Olyankor eléggé durci tudok lenni rá de hamar megbocsájtok neki.
-Hobi!!
-M-Mi Yoongi? Bocsi egy kicsit elkalandoztam..
-Aj..Csak azt szerettem volna megkérdezni eszünk-e fagyit? Tavasz van és elég meleg ahhoz is hogy együnk egyet..
-Persze..Eszünk. - Mondtam mosolyogva neki. Jah amúgy ma szabadnapos vagyok..Ezért arra gondoltam elmegyünk sétálni és hasonlók.
Pár percig gyalogoltunk majd nagy szerencsénkre jött egy fagyikocsis csajszi.
Megállítottam majd amikor megállt oda mentünk hozzá.
-Sziasztok! Mit adhatok nektek?
-Nah Yoongi? Mit szeretnél?
-Gondolkodom-gondolkodom...Áh meg van! Kérhetek két gömböset? - Kérdezte miközben boci szemekkel nézet rám *Olyan zabálni való vagy!*
-Persze..
-Szuper akkor egy Rágógumi ízűt és egy csokisat szeretnék.
-Rendben és ön?
-Én egy hupikék törpikéset szeretnék illetve egy áfonyát.
-Okés.. - Azzal elfordult és csinálta is nekünk a fagylaltot.
Mikor vissza fordult nagy mosollyal nézet Yoongira és a némi idomait kinyomta. *Várjunk már..Tudom mire megy ki ez a játék! De nem fogom hagyni hogy ilyen könnyen megkaphasd!*
-Tessék Yoongi. Ez a tiéd! *Még szájára is veszi a nevét. Eskü kinyírom!*
-Köszönöm..!
-Ez pedig a magáé! - Vettem el a fagyit
-Kösz... - Gyorsan kifizettem majd szúrós tekintettel végig mérve hagytuk elmenni a dolgára.
-Aranyos a csajszi.. - Mondta két nyalás közt Yoongi
-Szerinted...Szerintem egy naiv liba..
-Ezt most miért mondod??
-Mert láttam, ahogy rád né.. - Akadtam meg mert végig gondoltam amit szerettem volna mondani *Ilyet nem mondhatok...még a végén azt hinné féltékeny vagyok azért mert azt mondta rá hogy aranyos..Amit teljesen jogosan hinné..*
-Ahogy rád né..? Mit szerettél ezzel mondani??
-Semmit..
-Na de hope!
-Semmit..inkább együnk mielőtt elolvad..
-Ajh... - Azzal belenyalt a fagyijába.
Nem bírtam levenni róla a szemem. *Ahogy nyalja...örülnék ha mást is így nyalnál..Na de Hoseok!! Mondtam már hogy gyerekek is olvasnak!!*

Miközben csodáltam Yoongit megettem a saját adagomat.
-Ez finom volt..
-Ilyen gyorsan megetted?? Miből van a torkod? 
-Jó vicc.. - Nevettem is el rajta
-Nem amúgy hamar túl szeretek esni a fagyin.
-Én viszont lassan..Úgy tovább marad.
-Megkóstolhatom a rágógumisat? Olyat még nem ettem.
-Pedig nagyon finom! - Nyújtotta a számhoz én meg belenyaltam, ízlelgettem és rájöttem ez tényleg finom.
-Ez..isteni!
-Én mondtam.. - A mondata végén elkuncogtatta magát
Addig addig bámultam míg neki nem mentem valakinek. A csaj felborult engem pedig Yoongi tartott meg
-Aigoo... - Mondta a..lány..
-Bocsánat! Nem akartam önt felborítani! - Mondtam neki meghajolva.
-Ho..seok?
-Hahh?? - Ekkor felpillantottam a lányra.
-Ji..yun?? 

Az imádnivaló Kiscica [YOONSEOK FF.] (BEFEJEZETT!!)Onde histórias criam vida. Descubra agora