Edward p.o.v.
Langzaam zie ik de verandering in Bella als haar droom eindigt en ze wakker begint te worden. Dan knippert ze met haar ogen.
'Hee,' mompelt ze.
'Goedemorgen. Lekker geslapen?'
Bella knikt en gaapt dan.
'Waar is Anna?'
'Ze is al naar beneden gegaan.'
Bella knikt en gaat rechtop zitten. Alice loopt de kamer binnen.
'Het is tijd om je aan te kleden.' Dan trekt ze Bella uit bed en de kast in.
'Ik zie je beneden.' Roep ik en loop dan naar beneden toe. Iedereen zit buiten in de tuin. Emmet en Rosalie hoor ik boven nog bezig zijn.
'Hoe gaat het met Bella?' Vroeg koning Blace
'Ze heeft nog niksover vannacht gezegt dus ik denk dat ze het niet meer herinnerd. Ze is wel moe.' Vertel ik aan iedereen.
'Ik snap niet waarom ze zo moest gillen.' Zegt Esme.
'Ze wou Edward duidelijk bij zich hebben' zegt Dean.
'Wat zijn jullie slaap gewoontes, Edward?' Vroeg koninging Aria.
'Bella slaapt en ik hou haar meestal vast 's nachts.' Vertel ik haar.
Blace keek me wantrouwig aan. 'Em hoever zijn jullie in jullie fysieke relatie?'
'Niet verder dan netjes is in een relatie van verloofden. Ik heb haar alleen gekust.' Vertel ik aan hem. Dat zijn dochter meer wou vertel ik er maar niet bij. Blace knikt goedkeurend.
Even later komt Bella naar beneden toe met Alice. Ze heeft een heel schattig kort jurkje aan dat helemaal niet Bella achtig is.
Dan rent ze naar me toe en ik til haar automatisch op.'Eddie.' mompelt ze en Bella begraaft haar hoofd in mijn nek.
'Isa' zeg ik terug. Daarna ga ik zitten op het bankje. Nu weet ik ook waarom ze deze jurk aanheeft.
'Hoe gaat het?' vroeg ik
'Oke. Ik miste je aan het begin van de nacht.' zegt Isa. Ze kijkt verward. 'Was je er niet?'
'Ik was er inderdaad niet.'
'Waarom niet?'
'Omdat ik dingen moest doen.'
Isa is heel lang stil. Dan knikt ze en staat op van mijn schoot. Samen met Anna rent ze weg over de achtertuin naar een plek met heel veel bloemen. Ze beginnen ermee te spelen.
'Blace zucht.
Carlisle en ik kijken hem aan.
'Ik wou dat dit allemaal niet nodig was. Dat ik Bella zou kunnen zien opgroeien.' zegt hij zachtjes.
Aria krijgt tranen in haar ogen en knuffelt haar man.
'Het komt wel goed. Ze is goed opgevoed. We hebben haar nu.'Het is hartverscheurend om ze zo te zien. Ik weet niet wat ik ermee moet doen. Ik weet alleen dat ik zoiets nooit wil voelen.
Even later komt Bella terug met Anna. Allemaal bloemen in haar haren en iedereen moet erom lachen.
'Mooi.' roept Isa en ze springt weer bij mij op schoot. Ik glimlach. Wat is Isa toch schattig.
Ik kan niet blijer zijn dan nu.
'Gelukkig eindigt het verhaal goed.' zegt pap
Dat dachten we tenminste.
|________________
EINDE.
Nee grapje. Misschien. Weet het nogniet.
JE LEEST
Bij oorlog komt Liefde vrij! (Twilight fan-fictie)
FanfictionBella word verlaten in New Moon door Edward Cullen. Tegelijkertijd wil Aro van de Volturi niet meer onderduiken. Hij wil meer macht hebben en hij weet dat sommige vampieren het met hem eens zijn. Hij roept al zijn vrienden bijeen om te stemmen. Als...