Merhaba Taehyung. Şu an ilişkimizin birinci ayını doldurduk. Sana çok şey borçlandım bu bir ay içerisinde. Çünkü beni sevdin, korudun, güvende hissettirdin. Teşekkürler çilek sevgilim.
~
Selam, yeniden ben. Şu an ikinci ayımız doldu. Gün geçtikçe daha aşık oluyorum sanki sana. Yüzünü görmesem de, nasıl göründüğünü bilmesem de yüzünün çok güzel olduğunu biliyorum. Kalbin gibi. Kokun gibi. Dudakların gibi. Seni seviyorum çilek sevgilim.
~
Bugün üçüncü ayımız bitti. Beni yemeğe çıkardın bu akşam. Teşekkür ederim. Şık bir yer olmadığını söyledin, daha iyisini hak ettiğimi söyledin. Dert etme, göremiyorum zaten. Seninle olmam yeterli bana. Beni sevmen yeterli bana benim çilek sevgilim.
~
Dördüncü ayımız bitti. Bu gece öpüştük seninle, beraber olduk. Çok güzelsin Taehyung, yemin ederim çok güzelsin. Güzelliğini hissedebiliyorum benim çilek sevgilim.
~
Beşinci ayımız bitti. Vücudumun yavaş yavaş çöktüğünü hissediyorum, yine de sana belli etmemeye çalışıyorum ama anlıyorsun değil mi? Fark ediyorsun. Anlıyorsun. Özür dilerim çilek sevgilim, sana yük olacağım.
~
Altıncı ayı doldurduk. Yazmak benim için çok zor, malum göremiyorum, Hoseok'tan yardım alıyorum. O da biliyor, üzülüyor benim için ama yapabileceğimiz bir şey olmadığını da biliyor o nedenle sesini bile çıkartmıyor. Beni sürekli hastaneye götürmek istiyordun, inatçıyım ben gitmem biliyorsun. Hem zaten, ben yeterince gittim hastaneye. Tedavim yok benim. Öleceğim ben. Bunu sana söylesem kızardın bana değil mi? Merak etme çilek sevgilim, ben ölümden korkmuyorum.
~
Yedinci ayımızı doldurmadık sevgilim. Dolduramayacağız, biliyorum. Bu yüzden erken yazıyorum. Bugüne kadar sana hep yük oldum değil mi? Şimdi ölümüm de kalbine yük olacak. Aslında bu bana kötü hissettiren, öleceğim için üzülmemi sağlayan tek şey. Beni hep sevdin Taehyung. Hep korudun, kolladın, güvendin, güven verdin. Teşekkür ederim. Seni seviyorum, hep seveceğim. Bedenim seni bıraksa da, ruhum bırakmayacak ruhumun sevgilisi. Hoşçakal benim çilek sevgilim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mōmoku no ai | vmin
FanfictionBirini aramıyordu Park Jimin, aşkı arıyordu. Ve o aşkı Kim Taehyung'da buldu. 2018.08.28