Bu ses neydi böyle? Uyuyacaktım ben daha ya. Şimdi hatırladım bir daha işe geç kalmayayım diye alarm kurmuştum.Alarmı kapatıp banyoya girdim duş alıp üzerimi giymeye başladım. Siyah şort ve kırmızı bir tişört giydim. Makyajımı ve saçlarımı yapıp Selinin yanına gittim. Kahvaltı yapmaya başladım.
~Kızım sen her sabah nasıl erken uyanıyorsun?
Alışkanlık olmuş tatlım.
~Dün çalıştığım yeri çok yakışıklı biri satın aldı. 😍😍
Kim?
~Adı Mertmiş bide dün beni o eve bıraktı.
Eve çağırsaydın yaa.
~Daha dün tanıştık ne eve çağırması? Ben çıkıyorum.
Tamam görüşürüz.
~Görüşürüz.Diyip çantamı alıp evden çıktım. Evden çıkmasaydım Selin daha susmazdı. O beni takip eden araba gene arkamdaydı. Ne zaman peşimi bırakcaksa?
Çalıştığım yere geldiğimde gözlerim Merti arıyordu. İlk gördüğümden beri aklımdan çıkmıyordu. İşte tam karşımdaydı. Gözleri beni bulduğunda bana doğru gelmeye başladı. Heyecanlanmıştım. Daha iki günlük tanıdığım biri için.
Ebru?
~Efendim Mert Bey?
Nasılsın?
~İyiyim siz?
İyi bugün saat 5'de çıkabilirsin.
~Neden?
Ben öyle istiyorum!
~Peki Mert Bey.Kıyafetlerimi değiştirip işimin başına döndüm. Bugün de çok yoğundu. Saat 5 olunca Mert Beye çıkacağımı haber verip çıktım. Bugün yürüyecektim. Hava güzeldi.
Arkamdaki araba gene peşime takılmıştı. Ama her zamankinden yakındılar bana. Artık korkmaya başlamıştım.
Biraz yürüdükten sonra araba durup yanıma bi adam yaklaşmıştı. Adam dediğim de en fazla 20 yaşlarındadır.
Bizimle geliyorsun?
~Nereye?
Gidince görürsün.
~Hiç bir yere gelmiyorum sizinle!
Zorluk çıkarma.
~İstemiyorum git başımdan bırakın peşimi.Ama dinlemedi beni kolumdan tuttuğu gibi arabaya götürdü. Bu erkekler niye bu kadar güçlü ya?
Bırakın beni nereye götürüyorsunuz? Diye bağırınca adam sinirlendi tabi silahını çıkarıp beni tehdit etmeye başladı.
Bir kelime daha edersen sıkarım kafana!
Ben kimlerin eline düşmüştüm böyle?
Ormanlık alana girmiştik. Böyle yerlerden çok korkardım. Biraz gittikten sonra kocaman bir evin önünde durmuştuk. Arabadan inip eve doğru gitmeye başladık. Her yerde koruma vardı. Ne istiyorlardı benden? Neyse anlardık birazdan.Eve girdiğimizde beni tehdit edenin adının Aras olduğunu öğrendim. Beni bırakıp yukarı çıkmıştı. Acaba nereye gitmişti?
Aras aşağıya indiğinde arkadasından da biri gelmeye başladı. Onu gördüğüme inanamıyordum. 4 senedir peşimde olan kişi Mert miydi yani? Çok şaşırmıştım.
~Sen ne arıyorsun burda bırak beni.
Bırakmam 4 senedir bekliyorum seni bundan sonra benimsin.
~4 senedir?
O çok sevdiğin sevgilinden ayrıldığın zamanı hatırlıyor musun?
~Evet.
O gün seni ağlarken görmüştüm. Çok güzeldin. Birine çarpmıştın ya o bendim. O günden sonra bidaha karşına çıkmayacaktım ama dayanamadım artık.Hatırlamıştım onu. Nasıl tanıyamamışım. Ama ben burda kalamazdım Selin napardı bensiz.
~Çıkmasaydın karşıma gitmek istiyorum.
Gidemezsin dedim burdan çıkışın yok. Eğer bir kaçmayı dene senin için çok kötü olur!Korkmuştum. Napıcaktım ben bu adamla?
İstemiyorumm seni.
Diye bağırdığımda adamlarına bağırıp beni odaya çıkarmalarını söyledi.
Bana karşı gelmeseydin burda durabilirdin. Ama napalım işimizi garantiye alalım.
~Pislik herif.Dediğimde gelip bana tokat atmıştı. Gözlerim dolmaya başlıyordu. Ama ağlamıcaktım ben güçlüydüm gözlerinin içine bakıp "Senden nefret ediyorum" dedim gözlerinde pişmanlık vardı.
Adamlarına işaret verip beni odaya çıkarmaya başladılar. Napsam bir fayda yoktu. Ondan zorluk çıkarmadım. Odaya çıktığımızda beni bildiğin fırlatıp üzerimede kapıyı kilitlemişlerdi.
Kapıya vurup "bırakın beni" diye bağırsamda kimse tınlamadı. Ben nasıl çıkacaktım burdan? Kurtulmam lazım. Şimdi çok yorgundum yarın düşünürdüm bunları yatmak istiyorum.
Biraz odaya göz gezdirip odanın büyüklüğü dikkatimi çekmişti. Gerçekten çok büyüktü. Odanın içinde bir kapı daha vardı. Kesin banyodur.
Yatağa girip hiç bir şey düşünmemeye çalışarak gözlerimi kapattım.
SELAMM. NASILSINIZ? BÖLÜM NASIL OLMUŞ YORUMLARINIZI BEKLİYORUM. ❤️🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUDUMUZ AŞK
RomanceHAYALLERİ OLAN BİR KIZIN VE BU HAYALLERİ ELİNDEN ALAN BİR MAFYANIN HİKAYESİDİR. MERT~EBRU