~5~

10 0 0
                                    

~Ebru'nun Ağzından~

       Mert işe gittikten sonra bu evde çalışan Merve ile konuşmaya başladım. Çok iyi bir kızdı. Sevmiştim. Oda 18 yaşındaydı. Esmerdi ve gerçekten güzeldi. Merveye evi toplamasına yardım ettikten sonra birlikte dışarı çıktık. Tabi korumalar hemen damladı.

Ebru Hanım dışarı çıkamazsınız.
~Bahçede oturacağız. Bir yere gittiğim yok.
Ama Ebru Hanım!
~Sus.

Evde mi oturacaktım ben hep? Bende insanım bunalıyorum heralde.

Bir yere oturup konuşmaya başladık. Bana Mert'den bahsetti.

Ebru Mert Bey seni gerçekten çok seviyor. Kimseye bu kadar iyi davrandığını görmedim. Ondan herkes korkar. Bir sana böyle gözleri aşkla bakıyor.
~Beni hiç bir şeye zorlamasaydı belki ondan nefret etmezdim.
Ama sende ona karşı boş değilsin.
~Nerden çıktı bu?
Gözlerin her şeyi söylüyor canım.
~Hayır hiç bir şey hissetmiyorum hissetmeyeceğim de!

Böyle konuşmaya dalmışken akşam olduğunu anlayamamıştık. Aras gelip odaya çıkmamı söyledi. Demek ki Mert Beyin sürprizi başlıyordu. Benim de ona sürprizim var çok beğenecek.

Odaya çıktığımda bir kutunun olduğunu gördüm. Ne vardı içinde acaba? Kutuyu açtıktan sonra içinde çok güzel bir elbise olduğunu gördüm. Kutudan çıkarıp bakmaya başladım. Beyaz taşlı uzun bir elbiseydi. Bayılmıştım. Kutuda beyaz ayakkabı falan da vardı. Bu kadar bakmak yeterli diyip duşa girdim.

Duştan çıktıktan sonra hemen hazırlanmaya başladım. Elbisemi giyip saçlarımı maşa yaptım. Biraz da makyaj yapıp ayakkabımı giydiğimde hazırdım. Aynaya baktığımda çok beğenmiştim kendimi. Artık gitme zamanıydı. Aşağıya inip Arasın yanına gittim.

Ooo yenge çok güzel olmuşsun.
~Teşekkür ederim.
Götüreyim o zaman ben seni.
~Hadi.

Arabaya bindiğimizde çok heyecanlanmıştım. Ama bir yolunu bulup bugün kaçacaktım.

~Mert nerede?
Seni bekliyor yenge.
~Çok mu var daha?
Hayır geldik.
~Teşekkürler diyip arabadan indim. Kalbim çok hızlı atıyordu. Beni zorlamasaydı ona bir şans verebilirdim. Ama işte geçti artık.

Bir sürü koruma vardı. Nasıl kaçacaktım? Korumalardan biri beni görünce Ebru Hanım beni takip edin dedi. O önden giderken ben peşinden gidiyordum. Restaurant'dı heralde burası baya lükstü. Bahçe gibi bir yere çıkınca koruma beni bırakıp çıktı.

Etrafıma baktığımda inanamıyordum. Burası çok güzeldi. Her yerde güller vardı. Bayılmıştım. O benim için bu kadar uğraşırken ben kaçmayı düşünüyordum. Sonuçta kimse beni zorla tutamaz. Bugün bu işi halledeceğim.

Biraz ilerledikten sonra karşımda Merti gördüm. O kadar yakışıklıydı ki gözlerimi ondan alamıyordum. Ben yerimde dururken Mert yanıma gelip elimi tutup öptü. Bana çok güzel bakıyordu. Bana yaklaşıp öpecekken ben geri çekildim. Bozulmuştu.

Elimden tutup bir yere doğru gitmeye başladı. Durunca masa olduğunu gördüm. Masanın üzerinde mumlar, güller, yemekler falan vardı. Bunların hepsini boşuna hazırlamıştı.

Çok güzel olmuşsun.
~Teşekkür ederim.
Beğendin mi sürprizimi?
~Beğendim. Güzel olmuş.

Yemeğe başlamıştık. Bu kadar adamın içinden nasıl kurtulacaktım.

~Ben lavaboya gidiyorum.
Tamam.

İlk önce dışarı çıkıp etrafıma baktım. 15 tane koruma vardı. Napacaktım? Lavaboya geldiğimde bir kız vardı. Onun kıyafetlerini giyip burdan kaçabilirdim.

~Meraba senden bir şey isteyebilir miyim?
Tabi.
~Kıyafetlerimizi değiştirelim mi lazımda bana.
Neden?
~Birinden kaçmaya çalışıyorum lütfen bana numaranı verebilirsin istersen geri kıyafetlerini sana getiririm.
Getirmene gerek yok sende kalsın.
~Çok teşekkür ederim.

Kıyafetimi değiştirdiğimde dışarı çıktım bir de şapka takıp yürümeye başladım. Aras oradaydı. Hemen gitmem lazım. Arasın'da yanından geçtikten sonra gözden kaybolunca koşmaya başladım. İlk Selinin yanına gidip eşyalarımı toplayıp başka bir şehire kaçmam lazımdı. Kaçtığımı çoktan farketmişlerdir. Hızlı olmalıydım.

Eve geldiğimde hemen zile bastım. Selin kapıyı açtığında beni gördüğüne şaşırmıştı. Seline sarılıp odama gittiğimde eşyalarımı toplamaya başladım.

Ebru nerelerdesin sen? Biri geldi beni tehdit etti. Yoksa polise gidecektim.
~Selin burdan gitmem lazım. Kurtulunca herşeyi anlatacağım sana.
Korkutuyosun beni noluyor?
~Korkma birşey olmayacak.

Eşyalarımı topladığımda Selini öpüp birileri gelirse beni görmediğini söyle dedim. Yanıma para alıp çıkmıştım. Taksiye binip havalimanına gideceğimi söyledim.

~Biraz hızlı olur musunuz?
Tabi.

Mert nasıl sinirlenmiştir. Beni bulursa öldürür. Ama gitmek zorundaydım benim hayallerim vardı. Üniversite sınavına girip polis olmak istiyordum. Ama işte Mert izin vermezdi. Düşmanları vardı da bana bişey olurdu da.

Havalimanına geldiğimde taksiciye parayı ödeyip indim. Gidip hemen kalkacak olan uçağa bir bilet aldım. Antalya'ya gidecektim. Vakit gelince uçağa gidiyordum ki kolumdan birisi tuttu. Kimin tuttuğuna bakınca titremiştim korkudan. Gene bulmuştu beni. Bu sefer bitmiştim.

SELAMM. NASIL BEĞENDİNİZ Mi? VAKİT BULDUĞUM ZAMANLAR HEP BÖLÜM ATACAĞIM. 🌸

UMUDUMUZ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin