~MERTİN AĞZINDAN~
Bütün gece uyuyamamıştım. Onu düşünmekten. Çok güzeldi. Hele o mavi gözlerine bayılıyorum. Benden etkileniyordu. Biliyordum. Şimdilik hoşlantı vardı ama sevecekti beni ya isteyerek ya da zorla.Düşüncelerime son verip banyoya girdim. Bir güzel duş alıp çıktım. Üzerime siyah tişört ve siyah bir pantolon giydim. Çünkü Ebrum siyah rengini seviyor.
Aşağıya indiğimde Ebru gene masada yoktu. Bu kız beni deli edecek. Yukarı çıkıp kapısını tıkladım. Ama ses vermedi. İçeri girdiğimde yoktu. Banyodan ses geliyordu. Duş alıyordu demek ki. Yatağa oturup çıkmasını bekledim.
Çıktığında beni gördüğü gibi banyoya geri gitti. Bu hareketine kahkaha atmıştım. Utandı güzelim benim.
Sapık çık odadan!
Çıkmıyorum sen ordan çıkıyorsun.
Sen gidene kadar çıkmam.
Ebru o kapıyı kırmamı istemiyorsan çıkarsın.
Offffff bıktım senden.Çıktığında kolundan tutup kendime çektim. Kolunda izler vardı. Ben mi yapmıştım yoksa?.
Bunlar?
Sen yaptın nasıl beğendin mi?
Beni sinirlendirme demedim mi sana?
O zaman sende bırak beni!
Bir daha bırak kelimesini duymayacağım burdan kurtuluşun yok güzelim.
Görücez.
Görelim bakalım.Çok güzel kokuyordu. Bayılıyordum ben bu kıza. O gözleri bana korkarak bakıyordu. Yoksa korkuyor muydu benden? Ama hareketleriyle hiç korkmuşa benzemiyordu.
Artık çıkarsan üzerimi giyineceğim.
Benim yanımda giyinebilirsin güzelim.
Pis sapık çık odadan.Bana vurmaya başladı. Bu kız sinirlenince daha da güzel oluyor. Ne sevap işledim de karşıma çıktı. Daha fazla sinirlendirmemek için yanağından öpüp hemen kaçtım.
Sen nasıl öpersin beni! Sapık Diye arkamdan bağırıyordu.
Bugün şirkete gitmem lazımdı. Benim kendi şirketim var ama o restaurantı Ebrum için satın almıştım. Ebru aşağıya indiğinde kahvaltımızı yapmaya başlamıştık. Bu kıza birşey olmuştu. Kaçmaya falan çalışması lazımdı. Acaba aklında ne var?
Ebru bugün evde teksin dediğimde mutlu olmuştu. Beni görmek istemiyor muydu yani?
Nereye gitceksin?
Şirkete.
Şirket?
Benim kendi şirketim var. O restaurantı senin için satın almıştım.
Almasaydın keşke karşıma da hiç çıkmasaydın!
Çıktım artık güzelim.Böyle dediğimde masadan kalkıp gidiyordu. Ama elinden tutup geri oturttum.
Bıraksana gitcem.
Yemeğini ye!
Yemek istemiyorum bırak.Elime biraz peynir zeytin alıp kendim yedirmeye başladım.
Off tamam bırak ben yerim.
Aferin akıllı ol.
Sus ya.Bu lafları, bana karşı gelmesi, beni istememesi beni sinir ediyordu. Kendimi zor tutuyordum canını yakmamak için.
Biri bana karşı gelirse şimdi yaşamıyordu. Ama işte bu kıza kıyamıyordum.
Yemeğini bitirdikten sonra kalkıp televizyonun karşısına geçti. Çok güzeldi lan. Elbet sevecek beni.
Bende kalkıp yanına oturup kolumu omzuna attım. Kalkmaya çalışsa da bırakmadım.
Sen artık gitsene. İşe geç kalma hadi.
Gidiyorum birazdan güzelim akşam geldiğimde sana bir sürprizim var. Sakın kaçmaya çalışıyım deme!
Ne sürprizi bu?
Akşam görürsün çıkıyorum ben.Yanağından öpüp kalktım yanından. Yastık fırlatmaya başlamıştı. Tutup geri ona attım. Kafasına çarptı. Kıyamam. Sonra hemen odaya kaçmaya başladım. Odada telefonu mu unutmuşum. Telefonumu alıp aşağıya indiğimde kafama yastık yemiştim. Haketmiştim bunu. İşe geç kaldığım için birşey demeden çıktım. Arabama binip yola çıktım.
Akşam çok güzel olacaktı. Belki beni sevdiğini itiraf eder. İstesede istemesede o benim olacak.
Şirkete geldiğimde içeri girip odama çıktım. Sekreterim masasında oturuyordu. Ben bunu niye işe almışsam. Yılışmaktan başka hiç bir şeye yaramıyor. Bi ara kovardım. Beni görünce hemen yanıma geldi.
Mert Bey sizi çok özledik nerelerdesiniz.
Beni sorgulamak sana mı düştü? İşinin başına dön. Ben çağırmadan da odama girme.Cevap vermeyince Anladın mı beni? Dedim. Benden çok korkuyordu. Ama hala yapışıyor. Anladım dedikten sonra odama girdim. Şirketi çok boşlamıştım. Ama ben yokken Aras ilgileniyor şirketle. O benim çocukluk arkadaşım. Çok severim. Güvenim tamdır ona karşı.
Sekreterimden kahve isteyip çalışmaya başladım. Bir sürü imzalanacak dosya birikmişti.
Sonunda bitmişti. Çalışmaya saat 2'de başlamıştım. Saat şimdi 6 olmuştu. Bir daha bu kadar boşlamıyım şirketi.
Ebruma yapacağım sürpriz aklıma gelince Arası aradım. Çünkü Aras herşeyle ilgileniyordu.
Aras durumlar nasıl?
Abi herşey tamam. Yengeye kıyafetleri de gönderdim.
Tamam. Çıkıyorum ben şimdi.Diyip kapattım bu gece çok güzel olacaktı. Eve gidip benim de hazırlanmam lazım. Şirketten çıkıp arabama bindim. Burdan eve 15 dakika vardı sadece. Eve geldiğimde Ebru yoktu hazırlanmıştı heralde. Bende hazırlandıktan sonra evden çıktım. Çok heyecanlanmıştım.
SELAMM CANLARIM. MERTİN AĞZINDAN NASIL OLMUŞ. BEĞENDİNİZ Mİ? 🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUDUMUZ AŞK
RomanceHAYALLERİ OLAN BİR KIZIN VE BU HAYALLERİ ELİNDEN ALAN BİR MAFYANIN HİKAYESİDİR. MERT~EBRU