Κεφάλαιο 6 : Τι "γλυκός"

22 4 2
                                    

(Σκέψεις της Lucia)

Ε λοιπόν αυτό με τα εισιτήρια με ξάφνιασε ... δεν το περίμενα και ιδικά απ'αυτόν τον άνθρωπο , τι να πω ? Ευχαριστώ ?

L : Ευχαριστώ ...

J : Τίποτα , λοιπόν αύριο στις 8:30 να είσαι έτοιμη να πάμε ... Οκ ?  

L : Οκ ...

Μετά απο λίγο τελειώσαμε με το φαΐ μας και κάθησε στον καναπέ , αραχτός το ένα πόδι πάνω στο άλλο , και μάλιστα στο τραπέζι τοποθετημένα λες και ήταν στο σπίτι του ...

L : Να σου πω , μήπως θες να κυκλοφορείς εδώ μέσα και με το σώβρακο ?

J : Τώρα που το λες καλή ιδέα ...

Σηκώθηκε και έκανε κίνηση προς τη ζώνη του ...

L : Σταμάτα τώρα αμέσως ...

J : Καλά ...

Και τότε έβγαλε τη φανέλα του ... τουλάχιστον το προτιμώ απ'το παντελόνι ...

L : Πάω πάνω να κάνω μπάνιο , αν θες να φύγεις φύγε , αν θες να μείνεις ... πάλι φύγε ...

J : Οκ , φεύγω ...

Πάλι καλά θα φύγει , θεέ μου ευχαριστώ ... ανοίγει την πόρτα και βγαίνει έξω- περίμενε , χωρίς φανέλα !

L : Στάσου που πας ?

Τρέχω κατευθείαν και τον πιάνω απ'το χέρι , τον τραβάω προς τα μέσα , κλείνω την πόρτα και ...

Καταλήγουμε στο πάτωμα , το χειρότερο ? Αυτός απο πάνω μου ...

J : Ξέρεις , σου έχουν πει ποτέ ... έπεσες απ'τον παράδεισο ?

Τι είπε ? Το πιο ωραίο πράγμα που μου έχουν πει ποτέ ... και τότε συνέχισε την πρόταση του ...

J : Γιατί , νομίζω πως ... π- , προ- , προσγειώθηκες με τα μούτρα ...

Και τότε έκλαψε απ'τα γέλια ... βρισκόταν ακόμη απο πάνω μου και γελούσε ... δεν άντεχα άλλο πλέων ...

L : Σταμάτα ...

Αυτός συνέχιζε να γελά , άρχισα να τον χτυπάω στο στήθος και να φωνάζω ...

L : Σταμάτα σου είπα ...

(Σκέψεις του Jibeom)

Μετά απο πολλές φορές που με χτυπούσε και που γέλασα πολύ ... χαμήλωσε τη δύναμη στα χτυπήματα της , και ξαφνικά δάκρυσε ...

Πλέων δεν ήταν χτυπήματα , ήταν χάδια , και ένιωθα τα χέρια της στο στήθος μου ... στην καρδιά μου ...

Σταμάτησα τα χέρια της και καθάρισα τα μάγουλά της απ'τα δάκρυα ... ήθελα τόσο πολύ να την φ- , άστο καλύτερα ...

L : Σε μισώ ...

Τι ? Τι είπε μόλις τώρα ?

(Σκέψεις της Lucia)

Απ'τη μια στιγμή στη άλλη δια μαγείας βρέθηκε το χέρι του πάνω στο μάγουλό μου ...

Άρπαξε τα χέρια μου και τα τοποθέτησε πάνω απ'το κεφάλι μου , με κοίταζε στα μάτια και μου είπε ...

J : Μακάρι να μην σε γνώριζα , να πεθάνεις να εξαφανιστείς ...

Σηκώθηκε απο πάνω μου , πήγε να φύγει και , άλλαξε γνώμη ...

J : Δε μου λες , γιατί με τράβηξες πίσω ?

L : Αν έβγαινες έτσι έξω θα νόμιζαν οι γείτονες πως ...

J : Μην μου ξανα μιλήσεις ...

Πήγα πάνω και έκανα ένα μπάνιο να χαλαρώσω , μόλις βγήκα απ'το μπάνιο με πήρε τηλέφωνο ο Daeyeol και του το έκλεισα , μετά μου έστειλε μήνυμα και έλεγε ...

Daeyeol : " Σήμερα θα κάνουμε πάρτυ στην παραλία το βράδυ θες να έρθεις ? "
 
Lucia : " Ποιοί θα είναι εκεί ? "


Daeyeol : " Εγώ κάτι φίλοι μου και μπορεί και ο αδελφός μου "

Lucia : " Μπορεί να έρθω μπορεί και όχι , θα δούμε "

Daeyeol : " Οκ bye 😋 "

Lucia : " Bye 💜 "

Έκλεισα το τηλέφωνο , όταν λέμε το έκλεισα εννοώ , απενεργοποίηση εντελώς το έκλεισα ...

Γύρο στις 8:45 πήγα τελικά στο πάρτυ , ξέρω τρέλα έκανα , αν είναι εκεί ο Jibeom ... αστα ... αλά θα πάω για τον Daeyeol μου ...

Έφτασα εκεί η ώρα 9:00 και ήταν σχεδόν άδειο ... ( Ποιός πάει σε βραδινά πάρτυ η ώρα 9:00 ? )

Ο μόνος που ήταν εκεί ήταν ο Daeyeol και ήταν κάπως λυπημένος να το πω ? Πήγα κοντά του και τον ρώτησα ...

L : Τι έχεις ?

D : Ο-  Ji- Jibeom ...

L : Τι ?

D : Ο Jibeom ... ( Το είπαμε αυτό )

D : Με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ... αυτοκτονεί ! ( Και καλά δε χαίρεσαι ? )

L : Τι πράγμα ?!?

■■■■■■■■■■

Συγγνώμη για την καθυστέρηση , ελπίζω να σου άρεσε ... Bye Bye

With meWhere stories live. Discover now