(ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΏ ΠΌΤΕ ΘΑ ΒΆΛΕΙΣ ΤΟ ΤΡΑΓΟΎΔΙ ΝΑ ΠΑΊΖΕΙ !)
(Σκέψεις της Lucia)
Βρισκόμουν σπίτι σε κατάσταση σοκ από τα λόγια του χθες , εγώ ήμουν τόσο κακιά μαζί του και εκείνος ήθελε απλά να κάνει μια καλή πράξη για εκείνη την κυρία ... Είμαι ανόητη ...
Μετά από λίγο με παίρνει τηλέφωνο ο Daeyeol και μου λέει ...
"Θυμάσαι που σου είπα για ένα πάρτι και τελικά ακυρώθηκε ?"
"Ναι γιατί ?"
"Θα το κάνουμε σήμερα θα έρθεις ?"
"Οκ , που ?"
"Σ'ένα μπαρ"
"Τι ? Σ'ένα μπαρ ? Σ'ένα μπαρ ? Και μου το λες έτσι απλά ? Εκεί που πάνε όλοι οι αλκοολικοί και πίνουν και μεθάνε και μετά σε ποτίζουν και δεν ξέρεις την τύφλα σου και σε βιάζουν και -"
"Πάρε μία ανάσα"
"Και -"
"Θα είναι και ο Jibeom εκεί"
"Και , τελικά έρχομαι"
"Τέλεια , η ώρα 11:00 να είσαι εδώ"
Κλείσαμε το τηλέφωνο και κοίταξα την ώρα , 2:30 το μεσημέρι ...
(Ούτε καν τα νύχια της δεν προλαβαίνει να βάψει 😆)
Έκανα ένα μπάνιο , μια αλογοουρά τα μαλλιά μου , φόρεσα και ένα φόρεμα γαλάζιο ως το γόνατο αλλά επειδή έχουμε Οκτώβριο μήνα έπιασα μαζί μου και ένα άλλο γαλάζιο σακάκι και φόρεσα άσπρες μπότες ...
(Πρώτη φορά κάνω περιγραφή ρούχων και δεν καταλαβαίνω αν ταιριάζουν , σόρρυ 🤗)
Δεν έβαλα μάσκαρα , κραγιόν και τα σχετικά επειδή δεν είχα , και να είχα δεν θα ήξερα που έμπαινε το κάθε ένα , και να ήξερα θα βαριόμουν οπότε ...
Πήρα μια άσπρη τσάντα και άρχισα την διαδρομή για το μπαρ που μου είχε πει ο Daeyeol ...
Μόλις μπήκα μέσα , omg !
Ήταν σαν παράδεισος ! Λες και έμπαινα σε πολυτελές εστιατόριο της Γαλλίας ! Η μουσική ήταν πολύ ωραία η ατμόσφαιρα θεϊκή , κάτω κόκκινα και άσπρα ροδοπέταλα ... Σε όλα τα τραπέζια κεριά σε διάφορα σχήματα και άλλα μύριζαν φράουλα , άλλα βανίλια , καραμέλα , καρύδα και άλλα μύριζαν ... Jibeom !
Ναι , εκεί μέσα μύρισα το άρωμα του Jibeom ! Άρχισα να περπατώ σιγά σιγά και αργά εκεί μέσα σαν χαμένη , παρατηρούσα τα πάντα γύρω μου και ταυτόχρονα έψαχνα για αυτόν ...
"Ψάχνετε κάτι δεσποινής ?"
Γυρνάω και τον βλέπω πάνω στις σκάλες ...
"Jibeom !"
"Σου αρέσει ?"
"Ναι , πολύ , εσύ τα έκανες όλα αυτά ?"
"Αν είναι για εσένα ..."
(Μην τον ακούς ο Daeyeol τα έκανε όλα 😉)
(ΒΆΛΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΎΔΙ !)
"Είναι τέλεια , και εκθαμβωτικά όλα ..."
"Όμως εσύ είσαι παραπάνω !"
Είπε καθώς είχε αρχίσει να κατεβαίνει τις σκάλες και να έρχεται προς το μέρος μου με αργό βήμα ...
Στην συνέχεια κάτσαμε και φάγαμε , τελικά δεν ήταν μπαρ ... Ήταν το πιο τέλειο πράγμα που μου έχει συμβεί σε όλη μου τη ζωή ... Ήμασταν μόνο εμείς οι δυο ...
Μετά από λίγο σηκώθηκε και είπε ...
"Θέλω να κάνω μία εξομολόγηση ..."
Πήρε μια βαθιά ανάσα και άρχισε ...
"Lucia από την πρώτη στιγμή που σε είδα σε αγάπησα παραπάνω από όλους τους άλλους , για εμένα είσαι ξεχωριστός άνθρωπος , έγινες το επίκεντρο του μυαλού μου , κρατάς το μέλλον μου στα χέρια σου , με κάνεις να τρελαίνομαι άθελά σου και έχεις το μεγαλύτερο μέρος της καρδιάς μου μαζί σου για να μην σου πω και όλη την καρδιά μου , αλλά δεν μπορώ να σου πω αυτήν την λέξη που ξεκινά από σίγμα γιατί δεν σου αξίζει αυτή η λέξη και στο κάτω κάτω δεν μπορεί να εκφράσει αυτά που νιώθω για εσένα γιατί αυτά που νιώθω είναι πολλά παραπάνω και πολύ δυνατά για αυτήν την λέξη και μόνο με πράξεις θα καταλάβεις αυτά που νιώθω , ούτε με υποσχέσεις ούτε με εκείνην την λέξη , για αυτό , μου επιτρέπεις να στο δείξω σε πράξεις ? Σε παρακαλώ ..."
Ένα φιλί του , μου έδωσε ένα φιλί του ...
Αυτό που ονειρεύομαι εδώ και καιρό , το μόνο πράγμα που σκέφτομαι τόσο καιρό ...
Απλά δεν είχα λόγια , με πήρε απ'το χέρι γονάτισε και συνέχισε να λέει ...
"Θες από εδώ και πέρα να κοιμόμαστε και να ξυπνάμε μαζί ? Να βλέπουμε ο ένας τον άλλον καθημερινά ? Να με αφήνεις να σου δείχνω τι νιώθω για εσένα και να γίνεις δικιά μου ? Γιατί δικός σου δεν μπορώ να γίνω , είμαι ήδη ! Θες να κάνεις τα πάντα ΜΑΖΊ ΜΟΥ ?"
Τότε ένωσα τα χείλη μας ξανά για απάντηση και μου χαμογέλασε πλατιά και γλυκά ...
"Από εδώ και πέρα θα είσαι ..."
"With me"
_________________________________
Θέλεις να συνεχίσω την ιστορία ? Και να ήθελες συγγνώμη αλλά τέλος ...
Την επόμενη ιστορία θα την κάνω ... δεν ξέρω πότε αλλά θα την κάνω , και σόρρυ που δεν έγραψα κεφάλαιο πιο γρήγοραΣΉΜΕΡΑ ΕΊΝΑΙ ΤΑ ΓΕΝΈΘΛΙΑ ΤΟΥ JIMIN !!! ΝΑ ΜΑΣ ΖΉΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΌΜΑΣΤΕ !!!
ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΑΓΑΠΟΎΛΑ !
BINABASA MO ANG
With me
FantasyΗ Lucia είναι 19 χρονών και κατάγεται από την Ελλάδα , ζει με τους γονείς της και όλα κυλούν ομαλά , μέχρι να πραγματοποιηθεί το όνειρό της ... και τότε καταλαβαίνει ότι το όνειρο αυτό είναι και λίγο εφιάλτης ... θα αντέξει ?