Κεφάλαιο 4 : Το παρελθόν του

13 4 2
                                    

(Σκέψεις της Lucia)

Με ξύπνησε μια φωνή , μια γνωστή φωνή , ήταν ο Daeyeol ακουγόταν πολύ θυμωμένος και κάτι έλεγε σαν ...

D : Φύγε τώρα απ'εδώ και μην ξανα γυρίσεις , είσαι μεθυσμένος ...

Κατέβηκα γρήγορα κάτω και είδα τον Daeyeol να μαλώνει με τον αδελφό του και μετά απο λίγο άρχισε και το ξύλο ...

J : Θα φύγω αλλά να ξέρεις αυτό που έκανες δε θα στο συγχωρήσω ποτέ , άκου σε εκεί να βάζει μια ξένη στο σπίτι και να πετά τον αδελφό του έξω ...

D : Δεν είναι ξένη , αντιθέτως εσύ φέρνεις ξένες εδώ μέσα και μάλιστα πορ-

L : Νομίζω αυτή τι λέξη να μην πούμε , και συγγνώμη που ρωτάω αλλά για ποια μιλάτε ...

J : Εσύ να μη μιλάς και να πεις και ένα τραγούδι ... ( Παιδιά είναι μεθυσμένος παρακαλώ μην τον παρεξηγήσετε )

L : Και ποιό τραγούδι να πω ? ( Το Fake Love τον BTS )

J : Το-

D : Έφυγες ...

Τότε πήρε ο Daeyeol τον Jibeom απο το χέρι και τον πήγε μέχρι την πόρτα , άνοιξε και τον έσπρωξε απ'τη ράχη προς τα έξω ...

Εφόσον έπεσαν και σφαλιάρες ξέρετε τα κλασσικά , μαύρα μάτια και αίματα ...

L : Τελικά για ποιά-

D : Δε σε θέλει εδώ μέσα , το είπε στους γονείς μας και συμφώνησαν να σε διώξω ...

L : Πάω να πάρω τα-

D : Που θα πας ?

L : Ελλάδα-

D : Δε θα τολμήσεις , θα σου βρω σπίτι , δουλειά ότι χρειάζεσαι ... πάμε να σου δείξω ένα σπίτι που βρήκα και είναι κι'όλας κοντά στο δικό μου ...

L : Οκ άντε  πάμε ...

Φτάσαμε στο σπίτι που μου είπε , η αλήθεια ήταν πολύ ωραίο και , ξαφνικά μου ήρθε μια ερώτηση ...

D : Πως σου φαίνεται-

L : Γιατί τα κάνεις όλα αυτά ?

D : Δε σε καταλαβαίνω-

L : Εννοώ , επιμένεις να μείνω εδώ και κάνεις το αμήν ... 

D : Lucia εγώ απλά , δεν- δεν είναι έρωτας , ει- είναι ...

Τότε έβαλε τα κλάματα και κάθησε στα σκαλιά του σπιτιού , κάθησα δίπλα του και τον χάιδευα απαλά στη πλάτη ...

L : Ηρέμησε και πες μου ...

D : Παλιά είχα μια κολλητή , την ήξερα απ'τον καιρό που γεννήθηκε , ήμουν σαν τον μεγαλύτερό της αδελφό , μια μέρα έκανε καινούριους φίλους και κολλητούς , με παράτησε και έτσι έμαθα πως , την βίασαν ...

L : Τι ?

D : Τότε έμεινε σε κατάσταση σοκ , ακόμα έτσι είναι όσο πάει χειροτερεύει , έχω να τη δω χρόνια ...

Τότε γύρισε με είδε στα μάτια και αμέσως τα δάκρυά του είχαν στεγνώσει ...

L : Daeyeol μου , λυπάμαι-

D : Μου τη θυμίζεις πολύ και , αν σου κάνουν και εσένα κάτι τέτοιο , θα τρελαθώ ...

L : Λοιπόν σταμάτα να κλαις και πάμε να μου βρεις δουλειά ... θα μείνω ...

Μόλις το άκουσε σηκώθηκε απ'τη θέση του και με αγκάλιασε σφιχτά ... πήγαμε σπίτι να πιάσω τα πράγματά μου ... άντε να δούμε τελικά που θα μείνω ...

Τελικά καταλήξαμε στο σπίτι που πήγαμε προηγουμένως , με πήγε εκεί με άφησε να ξεκουραστώ και πριν να φύγει μου είπε ...

D : Με τη θέλεις να έχει σχέση η δουλειά σου ?

L : Θα προτιμούσα μαγειρική , μου αρέσει ...

D : Τι λες να δουλέψεις στη κουζίνα του ξενοδοχείου ?

L : Οκ δεν έχω πρόβλημα ...

D : Ωραία ...

Μου χαμογέλασε και με αποχαιρέτησε ... μπήκα μέσα να ξεκουραστώ και η ώρα , πήγε 9 ...

■■■■■■■■■■

Συγγνώμη που άργησα τόσο πολύ αλλά δεν ήξερα τι να γράψω 😭😭😭

With meTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang