(Σκέψεις του Jibeom)
Χθες είχε κοιμηθεί σπίτι μου ο Daeyeol και όπως πάντα δεν ξυπνάει ούτε με σφαίρες ...
Τον άφησα στον ύπνο του και πήγα στην υπεραγορά , έπη την ευκαιρία πήρα και πιάτα , αλλά πλαστικά αυτή τη φορά ...
Όταν επέστρεψα στο σπίτι δεν ήταν εκεί ο Daeyeol όπως και το αυτοκίνητο του , τον πήρα τηλέφωνο και μου είπε ...
D : Παρακαλώ ?
J : Που είσαι ?
D : Είμαι στο ξενοδοχείο ...
J : Οκ να έρθω και εγώ ?
D : Γιατί ?
J : Να σε βοηθήσω , έστω και λίγο ...
D : Μπορώ και μόνος μου να σπάσω τα πιάτα ...
J : Καλά , θα το μετανιώσεις ...
(Σκέψεις του Daeyeol)
Του είπα ψέματα βέβαια δεν ήμουν στο ξενοδοχείο , είχα πάει επίσκεψη στη Lucia να τη δω ...
Και καθ' όλη τη διάρκεια του τηλεφωνήματος μου ψιθύριζε σιγά σιγά η Lucia τι να πω ... Πήγαμε να σπάσουμε στα γέλια , μετά αποφασίσαμε να τον πράξουμε λιγάκι ...
D : Δε μου λες , αυτή η κοπέλα σου , πως την λένε είπαμε ?
J : Τελείωνε σου το είπα και την προηγούμενη φορά ότι δεν είναι κοπέλα μου , το ξέχασες ?
Μετά έβαλα το χέρι μου δίπλα στο τηλέφωνο απομακρύνοντας το και είπα στην Lucia σιγά ...
D : Είδες που στα έλεγα ότι δεν είναι κοπέλα του ?
L : Και σε ποια έδωσε την δουλειά ?
D : Περίμενε ...
Ξανά έφερα το τηλέφωνο στο αυτί μου και του είπα ...
D : Ναι έλα με ακούς ? Και δε μου λες σε ποια έδωσες τη ν δουλειά ?
J : Μια κοπέλα , δεν την γνωρίζεις ... Γιατί τόσες πολλές ερωτήσεις ?
D : Ε να ρε ξενοδοχείο μου είναι να μην ξέρω τι γίνεται ?
J : Καλά άντε σε κλείνω , θα τα πούμε σύντομα περιμένω και επισκέπτες ...
D : Γειά ...
Έκλεισα το τηλέφωνο και της είπα ...
D : Έδωσε την δουλειά σε μια κοπέλα που δεν ξέρω και , ούτε θα γνωρίσω ...
L : Καλά άστα ...
D : Γιατί καίγεσαι τόσο πολύ να μάθεις ποια είναι ?
L : Γιατί ... γιατί θέλω να μάθω με ποια συνωμοτεί εναντίον μου ...
D : Ρε εσύ ... γιατί είστε τόσο ψυχροί και οι δύο σας ???
L : Ψυχροί εννοείς ???
D : Να μόλις γίνει κάτι με το παραμικρό λάθος γυρνάει ο ένας στον άλλο την πλάτη , γίνεστε μουλάρια και περιμένετε ο άλλος να πει κάτι ...
L : Δεν είναι αυτό βρε παιδί μου να απλός , με έδιωξε απ'το ξενοδοχείο , με έδιωξε απ'το σπίτι σου , με έστησε στην συναυλία , από τότε που μπήκε στη ζωή μου με αναστάτωσε δεν αντέχω άλλο πια ...
D : Ναι οκ το ξέρω είναι κάπως απότομος , κακός αλλά δεν ξέρεις τι έχει περάσει και αυτός με τη ζωή του ...
L : Σαν τι δηλαδή ?
D : Lucia ο Jibeom σ' αγαπάει ...
Τότε γύρισε και με είδε λέγοντας μου ...
L : Αλήθεια ? Μην μου πεις ότι είναι πρωταπριλιά τώρα γιατί δεν ξέρω και εγώ τι θα γίνει ...
D : Κατάλαβέ το επιτέλους , είναι ερωτευμένος μαζί σου σοβαρά μιλάω ...
L : Άφησε με ρε φίλε , αν είναι όντως ερωτευμένος μαζί μου γιατί φιλούσε την άλλη-
D : Μα δεν είναι κοπέλα του , να σε κάνει να ζηλέψεις ήθελε ...
L : Και γιατί να φέρει μια άλλη στη δουλειά ?
D : Αυτό δεν το ξέρω ... Εσύ τον αγαπάς ?
L : Μπορεί , ίσως και να τον αγαπάω λιγάκι ...
D : Lucia ...
L : Ωραία λοιπόν ναι τον αγαπάω πολύ , αλλά όταν δεν με νευριάζει , όταν είναι ήρεμος και όταν μου φέρετε καλά ...
D : Γιατί δεν τον κάνεις και εσύ να ζηλέψει ?
L : Καλά θα το σκεφτώ μετά τώρα έχω να πάω σε μια δουλειά ...
D : Βρήκες δουλειά ?
L : Ναι ...
D : Μπράβο ρε εσύ , τι ?
L : Καθαρίστρια ...
D : Α οκ ε τότε καλή τύχη , και κουράγιο ...
L : Ευχαριστώ ...
(Σκέψεις της Lucia)
Έφυγα από το σπίτι του και πήγα στη δουλειά , μου έδωσαν μια διέυθηνση όπου ήταν το σπίτι που θα καθάριζα και μόνο σε αυτό μου ήπαν πως θα πήγαινα για αρχή ...
Πήγα εκεί χτύπησα το κουδούνι και άνοιξε ο ...
L : Jibeom ?
J : Εσύ είσαι η καθαρίστρια ?
L : Εγώ τώρα θα καθαρίζω κάθε μέρα το σπίτι σου ?
J : Εσύ τώρα θα έρχεσαι κάθε μέρα εδώ ?
Λοιπόν φανταστείτε εμένα να καθαρίζω και ο Jibeom να απλώνεται μπροστά από την τηλεόραση , δεν είμαι και τόσο τυχερή ...
J : Εγώ πάω στο μπάνιο , και φρόντισε μέχρι να γυρίσω πίσω το σπίτι να λάμπει από καθαριότητα ...
(Σκέψεις του Jibeom)
Θα σε κάνω εγώ να με παρακαλάς 😈😈😈
__________
Άργησα πολύ χίλια συγγνώμη αλλά δεν μπορούσα να σκεφτώ κάτι ... Bye Bye
ESTÁS LEYENDO
With me
FantasíaΗ Lucia είναι 19 χρονών και κατάγεται από την Ελλάδα , ζει με τους γονείς της και όλα κυλούν ομαλά , μέχρι να πραγματοποιηθεί το όνειρό της ... και τότε καταλαβαίνει ότι το όνειρο αυτό είναι και λίγο εφιάλτης ... θα αντέξει ?