Κεφάλαιο 10

14 3 2
                                    

(Σκέψεις της Lucia)

Το επόμενο πρωί βρήκα 12 αναπάντητες , 6 απο τον Daeyeol και 6 απο τον Jibeom , τι να θέλανε δεν ήξερα ...

Πήρα τηλέφωνο πίσω τον Daeyeol και μου λέει ...

D : Που είσαι ?

L : Σπίτι ...

D : Σήκω τώρα να πας να βρεις δουλειά ...

L : Μα δεν θα έρθω σε εσένα να δουλέψω ?

D : Ο Jibeom έμαθε για τη κενή θέση που είχαμε και έφερε μια άλλη κοπέλα να δουλέψει ...

L : Τι πράγμα ?

D : Κοίτα δεν το έκανε επίτηδες απλός-

L : Τι εννοείς δεν το έκανε επίτηδες ? αφού ο άνθρωπος με μισεί ... μου αρέσει που χθες μου είπε συγγνώμη για τη συναυλία , λες και θα τον ένοιαζε η συγχώρεση μου ...

D : Μα δεν-

Και τότε του το έκλεισα στα μούτρα , εντάξει ο Daeyeol δε μου φταίει σε τίποτα αλλά και αυτός ο Jibeom είναι απαράδεκτος ... με έπαιρνε και τηλέφωνο ότι και καλά νοιάζεται ...

Τέλος πάντων πρέπει να ηρεμήσω , και να πάω να βρω δουλειά , όμως τι δουλειά να κάνω ? Βγήκα έξω να πάρω καμιά εφημερίδα να δω τη δουλειές υπάρχουν εδώ πέρα ...

Σερβιτόρα ? Θα ρίξω τους καφέδες ...
Γιατρός ? Θα τους σκοτώσω όλους ...
Καθαρίστρια ? Αυτό θα το σκεφτώ ...

Πέρασε η ώρα και τελικά κατέληξα στην καθαρίστρια , δεν βρήκα κάτι καλύτερο ...

(Σκέψεις του Daeyeol)

Τώρα γιατί θύμωσε μαζί μου ? Anyway είπα να πάω μια βόλτα απ'τον Jibeom να δω τι γίνεται , χτυπώ το κουδούνι , μου ανοίγει την πόρτα μπαίνω μέσα και μου λέει θυμωμένος ...

J : Τι θες εδώ ?

D : Ήρθα να δω τι κάνεις ...

J : Μόνο αυτό ?

D : Ε ναι τι άλλο ?

J : Ρωτάω επειδή φαΐ έχει στο τραπέζι ... αν θες βέβαια ...

D : Εντάξει μπορεί να ήρθα και για αυτό ...

Κατευθύνθηκα προς την κουζίνα να πάρω το φαΐ και τον ρώτησα ...

D : Που είναι τα πιάτα ?

J : Στο ντουλάπι πάνω δεξιά ...

Ανοίγω το ντουλάπι που μου είπε και ... τα πιάτα πουθενά ...

D : Πάλι τα έσπασες ?

J : Ε σόρρυ ...

D : Γιατί βγάζεις τα νεύρα σου πάνω στα σερβίτσια ? Και γιατί νευριάζεις πάντα και τόσο εύκολα ?

J : 6 Αναπάντητες , με μισεί , θέλει να με ταπεινώσει ... αλλά θα της δείξω εγώ ... ( Καημένη Lucia )

■■■■■■■■■■

Γειά σήμερα είναι τα γενέθλια του Lee Sung Jong απο τους Infinite !

ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΆ SUNGJONG ΜΟΥ !
 

         



With meWhere stories live. Discover now