Κεφάλαιο 7

15 3 3
                                    

(Σκέψεις της Lucia)

Τρέξαμε κατευθείαν με τον Daeyeol για να βρούμε τον Jibeom , δεν ξέραμε που ήταν και έτσι γυρίσαμε όλη την Κορέα ...

Πήγαμε στο σπίτι του , στους γονείς του , στους φίλους του ... μα αυτός πουθενά ... απο την ταραχή μου δεν μπορούσα να οδηγήσω και προσφέρθηκε ο Daeyeol να με πάει εκείνος σπίτι μου ...

Μόλις φτάσαμε σπίτι ανέβηκα να κάνω μπάνιο και , ο Jibeom είχε ξεχάσει την φανέλα του στο σπίτι απο το μεσημέρι ... αγκάλιασα την φανέλα του και μύριζε ...

(Πριν στο μεσημέρι)
(Σκέψεις του Jibeom)

Είχα επιτέλους καθαρίσει και το φαΐ ήταν έτοιμο , ανέβηκα πάνω να την ξυπνήσω και , παρατήρησα το άρωμα της επάνω στην τουαλέτα ... δεν άντεχα να μην το μυρίσω , πήρα και έβαλα λίγο πάνω μου ... ( γυναικείο άρωμα ? )

Δεν , δεν μπορούσα να την ξυπνήσω , κατέβηκα κάτω και περίμενα να κρυώσει λίγο το φαΐ ... μετά αναγκάστηκα να της φωνάξω να κατέβει ...

Μόλις κατέβηκε , αχ προσπαθούσα με νύχια και με δόντια να μην με μυρίσει , ελπίζω να μην κατάλαβε τίποτα ...

Όταν τελειώσαμε το φαγητό βρήκα ευκαιρία να καθήσω στον καναπέ μακρυά της και αμέσως μετά να βγάλω την μπλούζα μου ... επιτέλους δεν είχα εκείνο το άγχος ...

(Στο τώρα ξανά)
(Σκέψεις της Lucia)

Μύριζε εγώ ... μα πως ? Κατα το βράδυ φόρεσα μια ζακέτα και πήγα μια βόλτα με τα πόδια να ξεκουραστώ να χαλαρώσω ... λίγο παρακάτω , στο πάρκο της γειτονιάς , είδα τον ...

L : Jibeom ?!?

J : Δεν το έκανα τελικά , δεν είχα σκοπό να αυτοκτονήσω , ήθελα να δω αν θα νοιαστεί-

L : Αν θα νοιαστεί ? Ποιός ?

J : Ο Daeyeol , μπορεί να είναι αδελφός μου αλλά αυτό δε σημαίνει πως με αγαπάει κι'όλας πραγματικά , ήταν σαν τεστ ένα πράγμα ...

L : Ε λοιπόν εσύ δεν υπάρχεις ... είσαι ...

J : Θεός ? (Θεός είναι μόνο ο Lucas μου απο τους NCT)

L : Άστο καλύτερα επειδή μπορεί να διαβάζουν την ιστορία και μικροί ...

Πήγαμε αμέσως μετά στο σπίτι του Daeyeol και μόλις μπήκαμε ...

? : Μωρό μου γύρισες ?

Είπε μια άγνωστη , επιτέθηκε πάνω στον Jibeom , τον αγκάλιασε , μετά άρχισε να τον φιλά και να του χαϊδεύει τα μαλλιά ... ποιά είναι αυτή όμως ? Μετά γύρισε και μου είπε ο Jibeom ...

J : Απο εδώ ο έρωτάς μου ... ο λόγος για τον οποίο δεν πέθανα ...

(Σκέψεις του Jibeom)

Δεν το πιστεύω , το είδα στα μάτια της την έκανα να ζηλέψει ... απίστευτο ?

L : Εσύ πριν δεν μου είπες πως έλεγες ψέματα για να δεις αν σε νοιάζεται ο Daeyeol ?

Οκ ντάξει εδώ την πάτησα , άσχημα ...

■■■■■■■■■■

Ελπίζω να σου άρεσε , επίσης ο λόγος που δεν τον σκότωσα ήταν για την antoniakaterina 😉😉😉 

 

With meWhere stories live. Discover now