Sirius
Znovu tu byl ten den. Vstoupil jsem do kupé, kde už byli James s Remem. „Ahoj, brácho!" „Nazdar, brácho!" Pozdravili jsme se s Jamesem a už jsem ho drtil v chlapáckým objetí. Odtáhl jsem se a koukl na Rema. Zase si četl a jedl u toho čokoládu, ale když jsem přišel, obrátil pozornost na mě. „Ahoj, Reme." Usmál jsem se na něj. „Ahoj, Siri." Dostalo se mi odpovědi. Tak mi směl říkat jen on. Ostatní mi tak také někdy říkali, ale od ostatních se mi to moc nelíbilo. Jen když to řekl on, tak jsem se usmál.
Sedl jsem si k okénku. K oknu si sedám vždy. Už sedmým rokem. Už po sedmé si sedám k tomuto okénku a vzpomínám, jak jsem poprvé zahlédl Rema. Nad tím jsem se musel pousmát. Vlastně jen kvůli němu jsem se zapletl skoro s každou holkou, protože jsem věděl, že on nejspíš nikdy nebude můj. Byl totiž na holky. Už tu byla jedna dívka, do které vyl Remus blázen, ale on s ní nechtěl vztah, kvůli jeho měsíčnímu prokletí. Teď jsou pouze kamarádi. Jako byli ostatně vždy. James byl vlastně jediný, který věděl, že jsem se do Remuse zamiloval.
Z přemýšlení mě vytrhl Peter, který se právě vřítil do našeho kupé. Samozřejmě měl kapsy napěchované sladkostmi. Pozdravili jsme se a celou cestu si následně povídali.+++
Dorazili jsme do hradu. Samozřejmě ihned začalo rozřazování prváků. Já to ale vůbec neposlouchal. Přemýšlel jsem nad Remusem. Asi bych mu to měl tento rok říct. Musí to vědět. Šel jsem s každou jen proto, že jsem si nehledal žádný trvalý vztah. Čekal jsem totiž na Rema. Tak nějak jsem stále doufal, že mě má rád, protože já jo miloval. Zjistil jsem, že to byla láska, když bylo po jednom z mnoha úplňku. Miloval jsem ho prostě se vším všudy.
Remus:
Všiml jsem si, že je Sirius mimo. Nijak jsem to ale neřešil. Občas míval takovéhle výpadky, že nikoho nevnímal, jen koukal před sebe a přemýšlel. Byl to můj dobrý kamarád, ale tohle bylo jediné tajemství, které vůči mně měl. Jinak mi vše říkal, stejně jako Jamesovi a Peterovi. Znovu jsem se zadíval na zástup prváků. Jak všechny koleje nadšeně vítají nové členy, tedy až na Zmijozel, samozřejmě.
Jakmile bylo po rozřazování, začala večeře. Všichni měli hlad, a tak si každý rychle ukořistil to nejlepší pro sebe. Já jsem nijak nespěchal, narozdíl od Petera. Ten to do sebe cpal, jako by to bylo to poslední jídlo, které by mohl sníst. Začal jsem v klidu jist. Dokonce i Sirius jedl, dál zahloubaný ve svých myšlenkách.
I já jsem přemýšlel. Poslední dobou se Sirius chová nějak divně, běhalo mi hlavou. Nakonec jsem s myšlenkami skončil v ději knihy, kterou teď čtu. Docela mě zajímalo, jak ta kniha skončí. To už jsem ale dojdel. Čekal jsem na kluky, než do sebe nacpou poslední jídlo. Dopil jsem dýňový džus, který jsem si nalil a jakmile kluci dojedli, mohli jsme vyrazit do ložnic. Cestou se nám ztratil James, který běžel za Lily.
Celou cestu jsme si k klukama povídali.
Stáli jsme před obrazem Buclaté dámy, řekli jsme jí heslo a ona se odklopila, což je docela zvláštní, protože se většinou snaží uplatnit svůj pěvecký "talent". Vešli jsme do společenky (společenská místnost). Pár lidí už tam bylo. Sirius hned začal nabalovat jednu holku. Nějak jsem to neřešil a šel jsem si číst do pokoje. Četl si asi hodinu. Četl by si i déle, ale dveře do pokoje se rozrazily a do pokoje vešli vysmátí James se Siriusem. „Já ti říkal, že to dám!" Naparoval se Siri. Nevím proč, ale z toho mi bylo tak trochu divně. Trochu mě štvalo, že si začal skoro s každou na hradě. Přišlo mi to vůči nim nespravedlivé. „Pff. Kdybych nebyl zamilovaný do Lily, tak to zvládnu taky!" „Jó, ty tak!" A tímto se svalil do postele. „Jdu se vysprchovat." Oznámil jsem. Zvedl jsem se z postele. V kufru jsem našel své pyžamo a zamířil jsem rovnou do sprchy.Sirius
Kdyby to šlo, tak bych každou, s kterou jsem něco měl, vyměnil za jeden polibek od mého milovaného. Jenže to nejde, on mě nikdy nebude milovat, jako já jeho. Táhlo mu hlavou. Bezděčně si představoval chuť jeho rtů. Vůni jeho těla. Jak by se ho mohl dotýkat. Prostě aby byl jeho. Celý jen jeho. V tom se otevřely dveře od koupelny a do místnosti vešel Remus. Z vlasů mu ještě odkapávala voda a byl v pyžamu. I v takovéhle podobě mi přišel nehorázně sexy a prostě nádherný. Zvedl jsem se a šel se osprchovat. Zaplul jsem do koupelny a dal si rychlou sprchu, přičemž jsem přemýšlel o Removi. Jak jinak. Poslední dobou jsem o něm přemýšlel často. Ještě více než dříve. Zřejmě s tím budu muset něco dělat, nebo zešílím. Vylezl jsem ze sprchy a osušil jsem se. Ručník jsem si omotal kolem pasu. Vyčistil jsem si zuby a vrátil jsem se do pokoje za klukama. Peter jedl, jak jinak. James spal a Remík si četl. Jen s ručníkem jsem došel k posteli, kde jsem měl pyžamo. Zatáhl jsem závěsy u postele a v klidu jsem se převlékl. Docela mě užíralo, že o mě Remus nevěnoval nějaký velký zájem a to jsem byl v ručníku. Zachumlal jsem se do peřiny. „Dobrou, Reme." Pozdravil bych i kluky, ale ti spali. „Dobrou, Siriusi." To bylo to poslední, co jsem slyšel, protože skoro hned po tom jsem usnul.
No, není to nic moc, ale snad se vám to líbí.
ČTEŠ
[Wolfstar]
FanfictionUž nějakou dobu je Sirius Black, známý sukničkář Bradavic, zamilovaný do jeho nejlepšího kamaráda.