2

363 40 21
                                    

2 hafta oluyor bedenlerimizin aynı yorganın altında olmayışının. 'Neden?' diyorum sana cevabını bildiğim halde. Artık beni sevmediğini bildiğim halde. 'Neden ayrı yatıyoruz?'

Birşeyler uyduruyorsun her zaman ki gibi. Neden gerçeği söylemiyorsun? Bunu da haketmiyor muyum?

Bugün bana ilk defa sesini yükselttin. Seninle yatmak istediğim için. Bana tahammül edemediğini söyledin.

Gerçekten çekilmez biri miyim sevgilim?

Seni üzdüğüm için özür dilerim.
Seni kızdırdığım, bana ilk defa sesini yükseltmene sebep olduğum için özür dilerim.

Şuan senin tarafında yatıyorum. Değişmiş nevresimlerden kokunu alamıyorum. Bari kokunu bıraksaydın yatağıma.

Sıcaklığını hissetmeme izin vermiyorsun, bari kokunu esirgeme benden. Sana dair hiçbir iz olmayan bu yatakta uyuyamıyorum.

Şuan onun yanındasın. Kollarınla onu sarıyorsun. Kokuna sığınan kişi o.

Kokunu benden esirgemene sebep olduğum için özür dilerim sevgilim.

Sıcaklığını benden esirgemene sebep olduğum için özür dilerim sevgilim.

Huzur bulduğum gülüşünü artık bana göstermemene sebep olduğum için özür dilerim sevgilim.

Tam bir hayal kırıklığı olduğum için özür dilerim sevgilim. Beni affedebilecek misin?

Selamm umarım beğenmişsinizdir. Hikaye angst arkadaşlar bu arada. Oy verip yorum yaparsanız çok sevinirim 💜

Darling- VminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin