3

319 36 38
                                    


Aylardır kalbin bana çok uzak sevgilim. Ama iki buçuk haftadır bedenin de benden uzak.

Sevgini vermeyeceksin bana bir daha biliyorum. Keşke bilmeseydim. Bari yüzünü görmeme izin ver sevgilim. İyice ezberlememe izin ver.

Bana verdiğin sevgiyi bencilce kullandıysam özür dilerim sevgilim. Senden sıcaklığını isterken seni soğukta bıraktıysam özür dilerim.

Soğukta kaldığın için mi gittin ona? Üşüdüğün için mi?
Söyleseydin seni ısıtırdım sevgilim.
Seni ısıtıcağımı adın gibi biliyorsun.

Ama sıcaklığını istediğin ben değilim. Bunu da ben biliyorum. Üşüyor musun onun yanında? İyi ısıtıyor mu seni?

Pazar gününü evde yatarak geçirmeyi seversin sen. Bugün iş yemeğine gittiğini söyleyip beni geçiştirerek dışarı çıktın.

Ona gidiyorsun biliyorum. Aylardır hasretim gülüşüne. Bu yüzden takip ettim seni. Onun yanındayken nasıl güldüğünü görmek için.

Eskiden hep seninle gittiğimiz parkta bir ağacın dibinde oturuyordunuz. Onu kolunun altına almış kulağına birşeyler fısıldıyordun. İkiniz de mutluydunuz.

Size biraz uzaktaki banklardan birine oturup mutluluğunuzu hissettim. O an birkaç damla göz yaşı aktı gözlerimden.

Birkaç damlası aylar sonra ilk kez gördüğüm gülüşün için, sonrası bizim anılarımızın üstünü bir başkasıyla kapattığın için.

Gözümde ki yaşları silerek kalktım ayağa. Kalbimdeki ağırlık beni her ne kadar geriye çekse de kalktım. Tam giderken gözlerimiz buluştu.

Birkaç saniye göz temasından sonra tekrar ona döndün. Aldırmadın. Onunla mutluğununu resmetmeye geri döndün.

Bende seninkinden farklı şekilde hiçliği resmetmeye. Hiçlik.

Hiçlik denilince akla gelen koskocaman sonu olmayan bir karanlık.

Ben karanlıktan korkarım. Beni neden karanlığa itiyorsun sevgilim?

Bu hikayeyi yazarken kalbim bir yerlerinden kopuyor. Umarım beğenmişsinizdir. Oy verip yorum yaparsanız çok sevinirim 💜

Darling- VminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin