Güne kollarının arasında açmak istiyorum gözlerimi yine.
Öpücüklerin ile uyandırmanı istiyorum beni yine.Bunları onunla da yapıyor musun? Ya da benimle olan geçmişine asfalt mı döktün?
Unutulmak her insana dokunur sevgilim. Beni unuttun mu?
Beni unuttun diyelim anılarımızın bir önemi yok muydu?Bugün eve sarhoş geldin. Anladım kavga etmiştiniz. Ben yatağımızda bekliyordum seni yine.
Teninden, kokundan, sıcaklığından mahrum kalmış yatağımızda.
Yanıma yatıp kollarını bana sardın. Boynuma öpücükler bıraktın. Kulağıma beni ne kadar sevdiğini söyledin.
Beni 'o' sandın. Bana onun adıyla hitap ettin. Gözlerimden yaşlar süzülüyor, ıslatıyordu yastığımı.
Her bir göz yaşı kalbimi delip geçerken anıların izini bırakıyordu. Onun yerine bana deseydin.
Bana son kez seni seviyorum deseydin dünyalar benim olurdu. Bunu son kez duymayı çok isterdim.
Gece boyunca kulağıma fısıldarken sevgi cümlelerini, her bir harf delip geçti kalbimi ilk defa.
Kollarının arasında sarsılırken bedenim fısıldadın kulağıma yine.
"Geçti bebeğim. En kısa zamanda tamamen seninim. Lütfen ağlama. Sen ve ben ikimiz çok mutlu olucaz."Kollarının arasından ilk defa kurtulmak istedim. Ama bedenim o kadar muhtaçtı ki sana o gücü bulamadım kendimde.
O gece ne kadar acısa da canım. Kaldım kollarının arasında. Dinledim sevgi sözcüklerini. Duymayı bırakalı uzun zaman olmuştu. Başkası için de olsa dinledim.
Bir daha hiç duyamayacağımı bilerek dinledim.
Ay ben bu kitabı yazarken kalbime bir ağırlık geliyor biseyler oluyoor. Umarım beğenmişsinizdir. Beğenip yorum yaparsanız çok sevinirim 🦄🌙🐬💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darling- Vmin
FanfictionSevgilim ben karanlıktan korkarım. Neden beni karanlığa sürüklüyorsun? Angst