Bugün Namjoon ve Seokjin hyung geldiler yanıma aylar sonra. Onları benim gerçek dostlarım sanmıştım. Ama sonuçta tüm hepsi senin liseden beri ikinci ailendi ve senin sayende tanışmıştım. Bana seni unutmam gerektiğini söylediler. Daha güzel bir hayata ve daha iyi kişilerle karşılaşacağımı söylediler. Ama dünyam olmadan yeni bir hayata nasıl başlarım Tae? sen olmadan nasıl başlarım? İstediğim kişi senken, aşık olduğum ve sahip olduğum tek şey senken. Ve bana bir şey daha söylediler Tae. Lisede ilk aşkın ve sevgilin olan kişinin ailenizden biri olduğunu ve onunda Jungkook olduğunu. Seninle tanıştığımız zaman o gideli bir yıl olmuştu. Henüz birer yabancıydık ve bir yabancıya içini dökmek tanıdıktan daha çok rahatlatırdı. Bana onu nasıl sevdiğinden ve seni nasıl bırakıp gittiğinden bahsetmiştin.
Bu kadar çok mu sevmedin beni? İlk aşkın döner dönmez beni ardında bırakıp onu kollarına alacak kadar mı sevmedin beni? Söyleseydin senin yerine de severdim ben kendimi. O sana, seni sevdiğini söylerken bil ki seni daha çok seviyorum. O sana ihtiyaç duyarken bil ki sana daha çok ihtiyaç duyuyorum.
Ona, onu ne kadar çok sevdiğini söylerken beni ne kadar sevmediğini biliyorum. Ve bildiğim bir şey daha var sevgilim. Ona en çok ihtiyacın olduğu zamanda seni en çok yarım bırakan da oydu.
Ama yine de teşekkür ederim. Bunca zaman yalandan da olsa güzel güldüğün için bana. Keşke Jungkook neye sahip olduğunu bilseydi. Ben bunca zaman sana sahip olamamışım çünkü. Belki Jungkook gibi biri olsaydım severdin beni bunca zamanda.
Ama keşke bunca zamanda bir boşluğun yerini doldurmak için geçici şekilde olmasaydım hayatınızda. Kimsenin hayatında eksikliği hissedilecek biri olmadığımı biliyorum. Ama bir eksiği doldurmak için kimsenin hayatında yer almak kadar can yakıcı bir şey yokmuş.
İşte benim sana, dünyama son vedam. Sana kızmıyorum. Seni her şeye rağmen çok seviyorum. Bana nasıl yaşanılacağını öğrettiğin için teşekkür ederim. Ve lütfen geceleri üstünü sıkı ört tamam mı ona sarılırken? Onu ısıtırken kendin üşüme. Hoşçakal sevgilim.
Seni sonsuza dek seven Civcivin
sonraki bölüm final
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darling- Vmin
FanfictionSevgilim ben karanlıktan korkarım. Neden beni karanlığa sürüklüyorsun? Angst