Geceleri arıyorum seni nasıl hissettiğimi anlatmak için.
Duymak istemeyeceğin şeyler söylüyorum.
Özür dilerim.
Artık kullanmadığın bu numarandan ümitsizce duymaya hasret olduğum sesinin gelmesini bekliyorum.
Bugün ilk kez girdim çalışma odana gittiğinden beri.
Masanda uzun zamandır kaldırılmayı bekleyen kahve bardağın vardı.
Özlediğim dudaklarının bardakta bıraktığı izlerde gezdirdim elimi.
Ama o dudaklar başka bir bedene yeni günahkâr izler bırakıyor değil mi sevgilim?
Raflardaki toz tabakası örtüyor izlerini. Ellemiyorum hiç. Biliyorum o izler yenilenmeyecek.
Baş harflerimizi kazıdığımız ağacı kesmişler bugün. Tanrı seni almakla yetinmedi sadece.
İzlerimizi de siliyor artık. Hala benimle olsaydın bu kadar çok dert etmezdim.
Çünkü yeni izler bırakabilirdik. Ama sen gittin.
Artık ulaşamam sana. Rüzgarın kokunu getirmeyeceği yerdesin.
Keşke veda öpücüğü bırakmayı değer görecek kadar önemli olsaydım hayatında.
Yorgun kalbimle beraber çöktüm kapının kenarına.
Gerçek ve hayali ayırt edemiyorum artık.
Senin tarafında yatıyorum. Bana sarıldığını görüyorum yine.
Yüzümü okşuyorsun nazikçe.
Ama ellerin yerine bir çift göz yaşı hissediyorum.
Anlıyorum hayalmiş.
Bensiz uyuyamadığını söylerdin. Kavga etsek bile gece kendimi kollarının arasında bulurdum.
Bari uyuyabiliyor musun şimdi? Ben uyuyamıyorum. Sen olmayınca kabuslar peşimi bırakmıyor.
Kabuslarla uyandığım gece de güven verici kollarını arıyorum.
Güvende olduğumu ve her şeyin geçtiğini sadece bir kabustan ibaret olduğunu kulağıma fısıldadığın geceleri arıyorum.
Peki seninle olan güzel günlerimde bir rüyadan mı ibaretti?
O rüyayı tekrar görmek için nasıl bir uykuya yatmam gerekiyor sevgilim?
Cevabı çok basit aslında. Seni tüm benliğimle seviyorum. Senin için ölecek kadar çok seviyorum seni.
Hoşçakal Sevgilim. Merak etme nasıl vedam bu değildi.
Umarım o zamana kadar kokunu son kez olsun İçime çekmeme izin verirsin sevgilim.
Acıtsa bile seni çok seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darling- Vmin
FanfictionSevgilim ben karanlıktan korkarım. Neden beni karanlığa sürüklüyorsun? Angst