Elveda...

2.1K 82 10
                                    

Şu ana kadar yazdığım hikayelerin en kısası ile karşınızdayım. Karşı olduğum birçok tabudan birine karşı yazdığım bir bölüm. Bu arada yeni bölümü bekleyenler için teşekkürler :) Sizi seviyorummm !!!!

İyi okumalar....

Son defa merhaba ,

Neden mi bunu yaptım ? Açıklayacağım. Zaten bunu da açıklamak için yazıyorum , yazmasaydım aklınızın ucundan bile geçeceğini sanmıyorum.

Ben farklıyım. Onlar için farklıyım. Çevremdeki herkes erkeklerden hoşlanırken ben ona aşık oldum...Abigail. Beline kadar inen düz sarı saçlarına , beyaz teninde parlayan siyah gözlerine aşık oldum. Onu ilk gördüğüm andan beri böyle ve bugün cesaret buldum kendimde , ona açıldım. Onu tuvalette tek başına yakaladım ve Tanrım...Onu öptüm ! Beni geriye itti ve bana...bana ucube dedi.

Tek yaptığı bu olaaydı...belki...belki atlatabilirdim. Saatlerce tuvalette ağladım ve kapıyı açtığımda karşında abartısız bütün okul duruyordu. Beni aşağıladılar. İğrenerek baktılar. Bana...bana vurdular.

Bunu size söyleseydim siz de aynısını yapardınız eminim , sevgili (!) ailem.

Cesedimin bile buluncacağından şüpheli olduğum bu ağacın altında bu satırları yazıyorum... Umut.

Şu anda elime jiletleri alıyorum ve kesiyorum.

İnanın bana , denemelisiniz ! Hiç bu kadar iyi hissettireceğini düşünmemiştim.

Elveda...

Yorgunyazar'ın Kısa HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin