MONOTONNA TUŁACZKA Z LEKKIM DRESZCZYKIEM

59 1 1
                                    

Rok od wesela. Willa Adama i Weroniki w Los Angeles. Sypialnia.           – Hello! Mój ty tygrysie- mówiła namiętnie, zmysłowo do Adama leżącego w łóżku Weronika podając mu śniadanie.                                               – Witam- odpowiedział.                       – Pamiętasz ?- zapytała.                         – O czym ?- zapytał z lekkim sarkazmem.                                                   – Jak to oczym przecie…- urwała, gdyż Adam położył jej palec na ustach.                – Przecież pamiętam.                                   Wyjął z pudełeczka złoty pierścionek z namiastką białego złota i wielkim brylantem.                                          – To dla mnie ?- zapytała zdziwiona.          – Oczywiście.                                              – Ja też coś dla ciebie mam- napomknęła.                                                   Założyła mu na rękę najdroższy zegarek jaki można znaleźć na świecie, obecnie jest takich dziesięć na świecie. Adam ucieszył się bardzo. Po kilku minutach pieszczot wstali, ubrali się i zjedli śniadanie.                                     – Dobra kochanie musze jechać do pracy, a ty odpoczywaj w domu- powiedziała całując go na pożegnanie.   – Pa.                                                      – A i jeszcze jedno mama do nas się wprowadza na jakiś miesiąc- powiedziała- O już jest. No to papa.                 – O przenajświętszy boże broń mnie od tego szatana- pomyślał patrząc na swoją teściową.                                          Nienawidził swojej teściowej za to, że była jak nietoperz niedosłyszała, niedowidziała a o wszystko się czepiała.                                                                 – Dzień dobry kochany zięciu- mówiła mama Weroniki.                                               – Cześć mamusiu- odpowiedział z ironicznym uśmiechem.                                    Adam oprowadził mamę po domu i zaprowadził do jej pokoju.                              – Zięciu czemu masz moje zdjęcie na kominku.                                                      – Żeby nasze kochane dziecko do ognia nie podchodziło.                                    – Powiedz mi czy ja ci coś zrobiłam?- zapytała- przecież nic złego nie zrobiłam.                                                       – Wie mamusia czym się różni dobra teściowa od UFO?                                        - Nie.                                                                 – Tym, że UFO ktoś widział.                                    Nagle do domu wchodzi Weronika.                  – I jak mamusia się u nas czuje?- zapytała- Adam wszystko mamie pokazał?                                                                       - Tak kochanie. My się z twoim mężem bardzo dobrze bawimy- powiedziała lekko uśmiechając się do Adama.                     Nastała noc. Wszyscy byli w swoich pokojach. Adam i Weronika rozmawiali w łóżku.                                                               – Pamiętaj kochaniutki. Prawdziwy zięć swoją teściową na rękach nosi.                          – Chyba jej trumnę.                            – Nie żartuj tak sobie.                                     – No przecież ja swoją teściową kocham nawet myślałem co kupić jej na urodziny.                                                – No ja też. Mama chciała coś elektrycznego.                                   – A może krzesło.                                  – Ty głupolu. Mój kochaniutki głupolu.              Całowali się aż tu nagle do pokoju weszła nowa lokatorka.                                            – Kochani przepraszam, ale gdzie macie herbatę?.                                          – W kuchni przy zlewie.                                       – Dziękuję- powiedziała i wyszła.                   – Oj przepraszam jeszcze raz, a kubek.                                                                  – Obok kuchenki.                                        - Dziękuję jeszcze raz dobranoc.                      – Ona nas wykończy- westchnął Adam.
               DZIEŃ PIERWSZY
         Zaczął się nowy dzień. Weronika poszła do pracy, a Adam jak zwykle zajmował się swoją „kochaną” teściową.                                                   – Zięciu! Chcesz kawę ?                                          – Oczywiście, ale z cukrem poproszę.               Po chwili.                                                        – Proszę o to twoja kawa.                                     Adam wziął łyk, a następnie wypluł to z obrzydzeniem.                                                – Co mama tu dała ?                               - Oj, chyba dałam soli zamiast cukru- powiedziała lekko się uśmiechając- wiesz jak można się pogubić.                       – Dobrze nic się nie stało- wykrztusił przez zęby.                                                   Każdy poszedł do swojego pokoju. Nagle mama Weroniki zaczęła wołać Adama.                                                     – Mój kochany zięciu. Żarówka się w żyrandolu przepaliła.                                          – Dobrze zaraz ją zmienię.                             Adam przyniósł nową żarówkę i drabinę.                                                           – Niech mama trzyma drabinę.                               Pięć minut później.                                         – Zmieniona, schodzę.                                   Adamowi zaczęła się chwiać drabina i spadł prosto na plecy, a drabina go przygniotła.                                                   – O zięciu, co się stało. Ja pobiegłam na dół, bo myślałam, że ktoś do drzwi dzwoni.                                                            – Nic się nie stało- powiedział z lekką złością.                                                             – To dobrze jakbyś mógł sobie pójść to bym się położyła.                                          – Oczywiście.                                             Nastał już wieczór. Weronika wróciła z pracy.                                                       – Kotku, a może dziś się zabawimy- powiedziała kładąc się na Adama.         – Boli, boli.                                                   – Co ci się stało ?                                                - Nie pytaj. A tak w ogóle to przez twoją matkę.                                                 – Kochanie wytrzymaj jeszcze chwilę.           – Dobra jeśli ona mnie do trumny szybciej nie doprowadzi.
                   DZIEŃ DRUGI                 
       Nastał nowy dzień. Adam znowu został sam. Poszedł do łazienki się umyć. Wszedł pod prysznic.                              – O Boże!- krzyknął z powodu lodowatej wody i wybiegł z łazienki.              Podchodzi do niego teściowa.                       – Chciałam ci powiedzieć, że wczoraj woda jakoś dziwnie zrobiła się zimna.                   – A ile mama siedziała wczoraj pod tym prysznicem ?                                           - Tylko dwie godzinki.                                      – Aha.                                                          Adam poszedł do swojego pokoju. Po niezbyt długim czasie znowu słyszy krzyki swojej teściowej.                                   – Co mamusia znowu chce ?                                          - No bo telewizor się nie chce włączyć.        – Dobra zerknijmy na to.                                Adam rozkręcił telewizor i zaczął dotykać różne kabelki i grzebać. Nagle mama Weroniki zobaczyła, że do kontaktu nie został włożony kabel, więc go włożyła i w tym samym czasie Adama poraził prąd. Przyjechała karetka i zabrali go do szpitala. Do szpitala została też wezwana jego żona.                                                      – Kotku co się stało ?                                       - A właśnie zięciu chciałam ci powiedzieć, że kabel nie był włożony do kontaktu i go włożyłam.                       – Nieeeee!- krzyczał Adam.                              – Niech panie zostawią pacjenta na razie samego- powiedział lekarz, wypraszając obie kobiety.                              – Panie doktorze ja nie mogę wrócić do domu.                                                             – A wręcz przeciwnie zaraz pan wychodzi. Nic się złego panu nie stało- wytłumaczył lekarz- a i jeszcze proszę nie bawić się prądem.                                    Adam wrócił do domu. Wszyscy byli w swoich pokojach.                                     – Kochanie ona mnie wykończy.                – Ja ci niestety nie pomogę.                                  – Mam pomysł.                                                           – Jaki ?                                                                                  - Kogo najbardziej nienawidzi twoja mama ?                                                       - Swojej teściowej.                                         – A więc dzwonimy do twojej babci.                      Adam zadzwonił.                                                – I co ?                                                           - Przyjedzie jutro.                                                        Po tak dobrej nowinie wszyscy bez wyjątków poszli spać.
                   DZIEŃ TRZECI      
            Następnego ranka Adam czekał na dzwonek do drzwi. Wreszcie go usłyszał.                                                  – O dzień dobry babciu.                                  – Gdzie ona jest.                                           – Mamuniu. Ktoś do mamy przyjechał.        – A kto ?- zapytała, ale jak ujrzała stała jak wryta.                                             – No to ja was panie zostawię.                       Usiadły naprzeciwko siebie w salonie i zaczęły konwersować.                                          – Co ty tu robisz ?- zapytała babcia z pogardą.                                                     – Nie mamy sprawa, a mama nie powinna być gdzieś na plaży i się do piasku przyzwyczajać. To chyba już czas.                                                                                 – Aj ty się nic nie nauczyłaś. Mój syn rzucił się pod pociąg, ponieważ nie mógł z tobą wytrzymać.                                   – Chyba dlatego, że miał tyle długów.       – Które ty mu oczywiście zrobiłaś, a teraz stroisz się niewiadomo jak.                                       – Nie mamy interes w co i za ile ja się ubieram. Mama nie siedzi mi w portfelu.                                                          – Poczekaj ilu ty jeszcze mężów miałaś po moim synu i wszyscy tragicznie skończyli, ale ile oni mieli pieniędzy.         – Niech mama tak nie mówi- powiedziała przez łzy teściowa Adama i poszła do swojego pokoju.                           – I co udało się ?- zapytał Adam.                             – Tak- odpowiedziała babcia.        

                               ***
Co sądzicie o teściowej. Jeśli chcecie wiedzieć czy dalej będzie męczyc Adama czytajcie dalej

SEX, BROŃ I INNE UŻYWKIOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz