devenim goi

95 7 0
                                    

Ştii,niciodată n-am fost sinceră cu mine,niciodată nu mi-am pus sufletul pe primul loc,mereu l-am rănit şi o să o fac de fiecare dată pentru că singura persoană specială pentru mine eşti chiar tu.Tu eşti singura persoană care mi-a arătat calea fericirii,drumul spre paradis.Singura persoană care mi-a ascultat cele mai penibile cuvinte,cuvinte pe care le rosteam în fiecare zi,dar care îţi plăceau.Tu,chiar tu,mai învăţat să iubesc,să te iubesc.

 

Dar nu înţelg un lucru,de ce mai schimbat?De ce ai încercat să mă schimbi?De ce ai vrut chiar aşa de mult să mă schimbi?

 

Ei bine,ştii? Oamenii niciodată nu o să ajungă ce vor în viaţă,probabil doar aceia care gândesc în fiecare situaţie pozitiv.Eu însă nu o să fiu aşa.Niciodată nu o să fiu ce îmi doresc,pentru că la mijloc este multă muncă.Niciodată nu o să slăbesc,pentru că niciodată n-am putut să-mi continui sala.Niciodată nu o să pot să vorbesc cu oamenii,pentru că oamenii în spatele feţelor ascund " priviri jignitoare ". Nu mă cred perfectă,niciodată nu m-am crezut,niciodată nu am făcut ceva special ca să mă cred perfectă şi nu o să fac asta,pentru că nu-mi pasă de persoanele din jurul meu,îmi pasă doar de tine,iar tu ai încercat să mă schimbi. De ce? De ce nu-mi poţi răspunde la întrebare? Am fost toată viaţa lovită pe nedrept ,tu ai fost lângă mine pentru a mă schimba,pentru a îmi răni sufletul şi a profita de el,dar ştii,nu ştii pentru că niciodată nu te-ai întrebat ce ţine ascuns o persoană aşa ca mine,ce ţine ascuns în suflet,nu te-ai întrebat pentru că nu ţi-a păsat şi nu o să-ţi pese niciodată.Tu ai însemnat pentru mine ceva ce nu-mi pot imagina,tu,chiar tu,ai fost o parte din mine,sau doar asta credeam,dar ştii? 

 

Oamenii se schimbă şi devin goi. 

 

devenim goiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum