Y. Öylemi küçük hanım . B. Öyle lensli bey

365 27 3
                                    

Gülümserden

Hamitin bir hışımla çıkıp gitmesinden sonra yarım saat -1 saat geçmişti. Hiç bir şekilde ne yavuzun ne de hamitin aramaması beni kuşkulandırdığı için yavuzu aramayı düşündüm. Çünkü benim biricik gökyüzüm dün fethilerde kaldığı için onu oldukça merak etmiştim. Hemen telefonumu elime alıp gökyüzüm olan kişiye tıkladım . Uzun bir çalıştan sonra açılmayan telefon ile yüzümü düşürüp telefonu kapattım.

Yavuzdan

Ben hâla baharın ağlamaklı gidişinden beri merdivenleri izlerken yıldırım amcanın beni bastonuyla dürtmesi ile kendime geldim.

Yıl. Damat hadi çık baharı al ve aşağı getir .
F. Baba bahar çok inattır yavuzla aşağı hayatta gelmez .
Yıl. Ben getir dediysem ne yapar ve eder baharı getirir dimi damat
Dedi ve bana döndü. Gözlerinde ani duygu geçişleri varken kızgın mı yada beklentili mi olduğunu anlayamamışrtım . Boğazını temizlemesi ile kendime geldim ve cevap verdim.
Y. T-tabi tabi hemen getiriyorum . Dedim ve yukarı çıkmaya başladım .
Kordirda gördüğüm 4 oda kapısı ile karşı karşıya kalınca hangisinin baharın odası olduğunu anlamakta ilk başlarda zorlandım . Ama sonra en soldan başlayıp kapılara yaklaşınca ilk sağdaki kapıdan hıçkırık seslerinin geldiğini fark ettim .
Yavaşça kapıya biraz daha yaklaştım . İçeride hıçkıra hıçkıra ağlayan bir bahar olduğunu bilmek kalbimi acıtsa da yavaşça işaret ve orta parmağımı kırıp kapıya yaklaştırdım ve kapı üzerinde melodik bir ses oluşması için bir kaç kez tıklattım .

B. Eylem hariç kimse gelmesinnnn
Kafamı odaya sokup bahara baktım . Yüzüstü uzanmış benim geldiğimi görmemişti .
B. Akşam istemem var ve ben burda hıçkıra hıçkıra ağlıyorum . Yavuz hödüğü de hayır evlenemeyiz baba deyipte karşı gelmiyor.
Y. Bu zamana kadar ne hödüklüğümü gördün.
Benim sesimi duyması ile anında bana doğru çevrilmişti . Küçük çekik gözleri ağlamaktan az da olsan şişmiş ve pembeleşmiş , hokka burnu ise kızarmıştı.
B. Sen ne diye benim odama izinsiz girersin.
Y. Senden izin almak mümkün mü
B. Ne istiyosun.
Y. Aşağı inmemiz gerekiyor .
B. Gelmiyorum.
Y. Gelmek zorundasın .
B. Allah Allah neden .
Y. E çünkü kendi ağzınla söyledin az önce akşama isteme var . Eve bırakıcam sizi yıldırım amcayla isteme sizin evde olucakmış hadi kalk . Daha sizin eve gidicez , funda teyzeyi alıcaz bizden annemi alıcaz akşam için alış veriş yapıcaz.
B. BEN. HİÇ.BİR.YERE.GELMİYORUM.
Y. Öylemi küçük hanım .
B. Öyle lensli bey .
Y. O zaman benden günah gitti.
Dedim ve baharı sırtıma aldım . Komodinin üstünden baharın telefonunu oda kapısını hemen yanında olan küçük fortmantodan da kabanını ve çantasını aldım . O ise hâla üstüme # beni bırak be adam , kime diyorum indir beni , hey , bu nasıl bir kucağa alma şekli be # gibisinden konuşmalar yapıyodu . Merdivenlerden aşağı inerken herkes bize gözlerini fal taşı gibi açmış bakıyordu. 2 kişi hariç hamyıl ikilisi yani hamit başkan ve yıldırım reis ikilisi . Onlar gülüyorlardı.
Y. Ben şuan sizlerle görüşürüz - yine bekleriz vedalaşmaları yapamıycam e durum belli . Diye baharı göstermem ile eylem kahkaha attı.
E. Yavuz zaten akşam yine birlikteyiz .
Y. Aaaa doğru ne çabuk unutmuşum akşam istemeye gelicektik dimi demem ile herkes gülmeye başlamıştı bir kişi hariç bahar. O şuan sırtıma yumruk atıyordu.
B. Şuna bak ya bide dalga geçiyor. Neyse görüşürüz abi ve görüşürüz eylem sizi seviyorum . Ben bi şu çakma saçlı lensli gözlüye haddini bildirip gelicem ege görüşürüz halacım bay bay . Bay bay yap bakiim halaya baybay.
Y. Bahar şuan omzumdasın ve akşama isteme var ve daha dün tanıştık ve sen az önce esip gürkemiyomuydun bu ne haller böyle
B. Canısı dilim insanına göre laf yapar .
F. Yavuz ve bahar artık gitseniz mi
Y.-B. Tamam
Hamit ve yıldırımdan
H. Bunlar oldu hee
Y. Tabi canım şunlara baksana . Hele benim kız sanarsınki yıllardır yavuzun omzunda milletle gıybet yapıyomuş gibi rahat konuşuyo oldu bu iş çak
Ve ÇAK diye bir ses duyulur .
Y. - B. Baba hadi yarım saattir orda gülüşüyosunuz hadi. Benimle aynı anda konuşmayı kes . Asıl sen kes
H. Hadi artık akşama görüşürüz çocuklar yoksa bunlar hiç susmayacak diye yavbahı gösterir.
F. Tamam hamit amca hadi görüşürüz.

Gece gece bölüm attım yahu . Aslında daha yazardımda gözlerim uyku vaktinin geldiğinin habercisi.

Bol yavbahlı günler efeniiimmm
😍😍😍😍

Bir Bebek Arabası Hikayesi (Yavbah)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin