8. Bölüm

258 26 5
                                    

Yazardan

Polis aracı önde yavuzlar polis aracının arkasında en arkada da fethi karakola gitmek için yola çıktılar.

Barış polislerin aracında kara kara ne yapacağını ne diyeceğini düşünüyordu.

Tabi yavuzların arabasında durum farklıydı.

Yavuz elini direksiyona vurarak

Y. Böyle bir şeyi yapmayı göze nasıl alabiliyor aklım almıyor. Bu cesaret ona nerden geliyo anlamıyorum .

Yavuz bağıra bağıra olanları anlamaya ve sindirmeye çalışırken bir hıçkırık sesi geldi.

Bahar çok korkmuş bir ifade ile koltuğa iyice sinmiş, ağladığını saklamaya çalışırken yanlışlıkla ağzından bir hıçkırık çıkıvermişti.

Yavuz hemen bağırmayı kesip arabayı sağa çekti.

Arkalarından gelen fethiye sen ilerle biz arkadan gelicez der gibi işaret çaktı.

Daha sonra bahara dönüp hemen yüzünü avuçluycakken bahar sanki mümkünmüş gibi iyice geri çekildi.

Y. Bahar yapma lütfen . Benim sinirim sana değildi biliyorsunki . Özür dilerim canımıniçi. Deyiverdi üzgünce.

Bahar birden başını yavşça kaldırıp yavuza baktı. Yavuz güven verircesine gözlerini yavaşça kapatıp açtı ve yüzüne bir tebessüm kondurdu.

Baharda bu mimikler ile kendi daha da güvende hissetmiş ve birden yavuzun boynuna sarılıp , başını boynuna gömüp hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlamıştı.

Baharda o şekilde ağlamaya başlayınca yavuzun içi binbir parça olmuş gözleri dolmuştu .

Bir eli baharın beline sıkıca sarılmışken diğer eli ile teselli verirmişçesine baharın saçlarını okşuyordu.

Y. Şşşş tamam . Geçti bak ben yanındayım. Burdayım . Ben varken sana hiç kimse bişey yapamaz.

B. Yav- yavuz gelmiyceksin sandım . Beni bırakıcaksın sandım . Dedi hıçkırıklarının arasından konuşabildiği kadar. 

Yavuzun gözünden bir damla yaş geldi ve başını baharın boyun girintisine soktu. Derince bir nefes alıp bahrın kokusunu içine çekti. Ne de güzel kokuyordu sevdiceği. Gözünden bir damla daha yaş düştüve baharın boynunu ıslattı ardından şu kelimeler dökülüverdi ağzından

Y. Sadece kokun için bile dünyayı yakarım. Bir daha sakın seni bırakıcağımı düşünme . Ayrıca lütfen daha fazla ağlama dayanamıyorum.

                              & 
Karakola geldiklerinde artık baharın gözleri kararmaya başlamıştı. Sadece arabada yavuzun verdiği su ile duruyordu.

Bahar birden gözü kararıp sendeleyince yavuz onu tuttu.

Y. O kadar dedim bahar ifade vermedwn önce bi hastaneye gidelim bi baksınlar sağına soluna birşeyler yersin hem dedim ama kime dedim . Şimdi lafımı ikiletmeden kantine iniyoruz ve sen yemek yiyorsun . Anlaşılmayan birşey?

B. Yok

Y. Hay hay hanfendi . Kadınlar önden dedi ve kantine indiler.

Özür dilerim sınavlarım yeni bitti
Vote ve oy lütfennnn 

Bir Bebek Arabası Hikayesi (Yavbah)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin