Bahardan.
Yavuzların evinin önüne geldiğimizde arabadan inip eve doğru ilerledik. Bu süreç içinde ne ben ne de yavuz konuşmuştu. Ama babamlar onĺar arabadaki sohbetlerine evin garajından kapısına kadar devam ettiler . Yavuz kapıyı çaldığında kapıyı bir hizmetlinin açmasını beklerken 20li yaşlarda bir genç kız açmıştı.Mavi gözleri par par parlarken, inci gibi dişlerini ortaya çok güzel bir şekilde sunmuştu.
S. Abi , baba hoşgeldiniz.
Ne yani yavuz kadar uyuz bir insanın bu kadar tatlı bir kardeşi nasıl olur.
H. Hoşbulduk güzel kızım dedi ve içeri doğru ilerledik . Kapıyı kapatıp ben ve babama bakarak ;
S. Sizde hoşgeldiniz .
Yıl. Hoşbulduk kızım.
S. Sen bahar olmalısın . Aa pardon duyduğuma göre abimle evleniyosun o yüzden yengem olmalısın.MÜSTAKBEL YENGEM. Bende su . Adu gereksizin kardeşi 😃
Y. Su yeter ! Diye yavuz gürleyince yavuza dönüp önce yavuzu sonra suyu göstererek dişlerimin arasından bastıra bastıra konuştum.
B. Sen . Ne . Kadar. Suyun. Abisi . Olsanda . Ona . Bu . Şekilde. Bağıramazsın.
Y. Allah allah sende bana bu şekilde tıslayarak konuşamazsın.
G. Hoşgeldiniz çocuklar ben hazırım eğer sizde hazırsanız çıkalım.
S. Anne bir dk beklermisiniz. Yenge sen benle bir yukarı gelsene
B. Hayhay tatlım . Diyerek suyun arkasından yukarı merdivenlere çıktım.Yavuzdan
Onların arkasından hayretle bakarken omzuma dokunan elle irkildim. Elin sahibi yıldırım amcaydı.
Yıl. Kadınlar, evlat ... İnşallah alışırsın .
Y. İnşallah .Bahardan
Odaya girdiğimde beyaza hakim olması beni biraz mutlu etti açıkçası. Çok ferahtı.
S. Baharcım . Galiba sen abimden hoşlandın . Ama birazcık miniminnacık .
B. S-saçmalama s-su be hoşlanması
S. İnkar etme bahar . Aslında dışından çok yumuşak ve min oş gözükür ama dağın gözükmeyen kısmı berbat durumda . Diyorum ki gel biz bu dağun arka tarafını temizleyelim nasıl fikir.
B. Aklında neler var dökül bakalım
S. Abim kısa ve açık şeylerden nefret eder. Koyu rujları hiç sevmez. Erkeklerle iletişimi hemen keser. Vb. Hödükçü şeyler anladın.
B. Okey . O iş bende sevgili maviş minik görümcem .
S. Haa şöyle yengecuğummmYavuzdan
kızlar aşağı indikten sonra babam yıldırım amca annem şöför ile farklı bir arabaya binip baharların evinden funda teyzeyi almaya gittiler . Bende bahar ve suyu venim arabama alıp avm ye ilerledik.
Yavuzun arabası
2 geç kız arka tarafa oturmuş int. Kısa elbiselere bakıyor ,bir yandan da elbiselere bakmıyormuşçasına erkeklerin dedikodusunu yapıyorlardı.
B. Ya doğru söylüyorsun benim bir sevgilim vardı . Böyle ultra kaslı çokyakışıklı ve çok nazik sonra olmayınca ayrıldık hâla beni nerde görse bir şans ister.
S. Aaa gerçekten mi
B. Evet evet . Hatta fransadaki bir erkek arkadaşım 100 adet siyah gülün aradına kırmızı güllerle b harfi yazmıştı. O da çok romantik ti .
Şimdi böyleleri bulmak zor oluyır .
Elini sallasan hödük çarpıyor . Dedi imalı imalı . Su , baharın kulağına yaklaşıp
S. Abim çok sinirlendi ikide bir aynadan sana bakıyor baksana boynunda ki bütün damarlar çıkmış
B. Tamamdır o zaman bu iş
Y. Hanımlar bir hödük olarak konuşmanızı bölüyorum ama geldik . İsterseniz inin he nasıl olur .
B . Peki madem . İnelim bakalım hödük bey.Mağaza
S. Hadi bahar göriyim seni
B. O iş bende . Berde açık var orda ben .