Başladığınız tarihi buraya bırakabilirsiniz . İyi okumalar
Bahar
"Oğluşum hava çok güzel dimi iyi ki çıkmışız dışarı"
Bahar bebek arabasındaki çocukla yokuştan aşağı iniyordu. O an telefon çaldı arayan kişi fethi idi.
"Ege bak baba arıyor" dedi . Küçük çocuk anlamışcasına el çırparken bahar telefonu açmak için bebek arabasını ellerinden bıraktı . Bilmiyordu ki bebek arabasının tekerleklerindeki fren pedallarının bozulduğunu. Tam telefonu açtı elini bebek arabasına atmak için havaya attı ama eli bir anda boşluğa düşünce ne olduğunu anlayamadı. Yokuşa baktığında ise bebek arabasının hızla indiğini gördü. "Ege ! Yardım edin ! Bebek arabasını tutun yalvarırım ." Bir yandan bebek arabasına koşuyor bir yandan da yardım çığlıklarını atıyordu.Yavuz
İşten çıkmış arabamı park ettiğim yere ilerliyordum . Birden telefonum çaldı. Arayan fethi idi . " kardeşim sen beni arar mıdın ya " " bak şimdi 😂😂" "noldu neden aramıştın fethi " " insan bir hal hatır sorar ya , her neyse geçen konuşurken mimar kardeşimden bahsetmiştim ya hani bugün bize gelecek hani diyorum ki müsaitsen gel yemeğe bu akşam" " olur kardeşim eğer yemeği sevgili yengeciğim yaparsa neden olmasın " " haspam sanki ben çok kötü yapıyorum neyse kapat hadi " . Fethi ile konuştuktan sonra hemen telefonu kapattım. Arabayı ileride ki yokuşa park etmiştim . Yokuşu çıkarken bir kadının çığlıklarını duymamla o tarafa döndüm hemen önünde de bana doğru gelen bir bebek arabası . Hemen fevri davranıp bebek arabasını tuttum . İçine baktığımda ise 4 ay önce doğmuş olan fethinin bebeği egeyi görmem ile şok olmuştum. E peki ya bu kadın kimdi.
Bahar
Bebek arabasını tutan kişiye gülücüklerimi gönderirken hemen yanlarına gidip egeyi kucağıma aşmaya çalıştım. Ama sadece çalıştım çünkü çnümde ki bu sarı ego egeyi bana vermedi . "Hop noluyo kardeşim versene çocuğu" "bu çocuk çok yakın bir arkadaşımın çocuğu sende ne işi var " bir anda dizine attığım tekmeyle acı içinde dizini tutarken bende egeyi alıp her tarafını kontrol ettim.
Yazardan
"Halasının kuzusu iyimisin oğluşum ben çok özür dilerim halacım babanın telefonunu açmak için anlık bırakmıştım seni " küçük çocuk anlamış gibi kafa sallayıp mızmızlanmayı bırakınca bahar yerde oturmuş onlara şaşkın şaşkın bakan adama bakıyordu. Yavuz hemen ayağa kalkıp kadına elini uzattı. "Ben yavuz . Sizi daha önce egenin yanında hiç görmediğim için biraz kaba davranmış oşabilirim . Üzgünüm halası olduğunuzu bilmiyordum . Bu arada ben fethinin ortaklık yapıcağı şirketin sahibiyim . " bahar yavuzun uzattığı eli tutup selamlaştı. "ben de egebin halası bahar. asıl ben özür dilerim . Size teşekkür bile etmeden canınızı yaktım çok oardon bu arada her şey için teşekkürler. " hiç sorun değil eğer fethilere gidiosanız ben bırakabilirim " normal bir günde ne kadar abimin ortaklık kurucağı kişi oldanızda ilk günden arabanıza binmezdim ama arabam gamirde bu teklifinize hayır diyemeyeceğim . " "hay hay efendim nasıl isterseniz ."
Yavuz ön kapıyı açıp baharı , arka kapıyı açıp egenin bebek arabasındaki yatak pusetini koydu ve emniyet kemerini bağladı . İşi bitince kendisi ise sürücü koltuğuna oturup eyfet çiftinin evine gitmeye başladı. Ne kadar paparaziler tarafından fotoğrflarının çekildiğini bilmeselerde eve doğru ilerlemeye başladılar.
İlk bölüm nasıldı
Mucizemsin adlı kitabımın için hâla senaryoyu nasıl devam ettiriceğimi bilemiyorum help me please
477 kelime vote ve yorum
İlk 5 kişi ithaf edilicektir
Tanıtım olduğu için bölüm kısa 😉😉😉