1'

91 4 0
                                    

Merhabalar. Çoğunuzun kitaba neden baktığını biliyorum zaten, o yüzden pek teşekkürde bulunmayacağım skfm.
Ama gerçekten güzel bir kitap olabileceğini düşünerek geldiyseniz kitabıma şans verdiğiniz için teşekkürler.

Eskiden betimlemelere ve bölüm açıklamalarına çok değer verirdim ama artık bu kitapta pek öyle yapmam büyük ihtimal. Daha çok olaylara yer vermeye çalışacağım.

Umarım güzel bir seri olur!

***

Dostum biri beni bu sayfalardan uzaklaştırmalı! Başımı yarım saattir gezindiğim instagram sayfalarından kaldırdım. İşin aslı, yalışıklı bir çocuk görmüştüm ve stalk yapmaya başlamıştım. Sonuç; buldum ve fotoğrafları.. gözlerim bayram etti diyebilirim. 6'yı anladım da 8'i nasıl yapıyorsunuz ya? Ben daha gerçek baklavayı açamıyorum.

Açıkçası pek de çalışmıyorum yemek yapabilmek için. Kahvaltılık gevrek, makarna, salata. Aşçılık becerilerim bundan ibaret.

" Lan! Sürtük! Ne işler çeviriyorsun içeride? " Diye bağırdığım arkadaşım, ev arkadaşım olur aynı zamanda.

" Sanane be! İki saattir yakışıklı çocukların profilinde dolaştığını ebem de biliyor! Kime sürtük diyon sen? " Dedi bana. Bana? Gerçi doğru şimdi, boşuna atarlanmıycam.

Doğrusunu söylemek gerekirse ben böyle şeylere biraz meraklıyımdır. Yani anlayın şimdi burada illa o kelimeyi söylemek istemiyorum. Okulumdaki sürtük damgasını yiyen, herkesin nefret ettiği, erkeklerin salyalarını akıtarak baktığı kızım da denebilir. Ama emin olmanız gereken bir şey varsa sıradan sürtüklerden biri değilim.

Bunu daha sonra, okuldaki bir olayla anlatırım size.

Yataktan gerinerek kalktıktan sonra esnediğim için açılan göbeğime baktım. Lez olsam kesinlikle kendime yavşardım. Ne? Öyle bakmayın, egolu değilim. Ulu ortada ne güzelim be diyen biri değilim, onu genelde erkekler bakışlarıyla yapar.

Açıkçası fiziksel olarak sürtük olmasam da düşüncelerimle biraz sürtüğüm, evet. Mesela erkekler bana yiyecekmiş gibi bakınca rahatsız olmuyorum, hafiften hoşuma gidiyor bu. Tabii benle kurdukları o sapık hayallerden haz alıyorum demiyorum, sadece dışarıdan özenerek, kıskanılarak bakılan biri olmak güzel bence.

Gözlerimi daldığım göbeğimden çektim. Ha bu arada, ben Eftelya. Soyadımı söylemem gereksiz bence. Napacaksınız yani nüfusunuza mı geçireceksiniz?

Az önce bağırdığım lanet ev arkadaşım da Belen bu arada. Ben bazen kısaltıp Bel diyorum ve komik olduğu için Belen buna sinir oluyor ama umrumda değil rgmelgmrgp

Sıkıldığım için telefonumu elime alıp salak salak fotoğraflar çekinmeye başlamıştım. Acaba yine birine mi yazsam?

Arkadaşının senin bu yönünden haberi var mı diyorsanız, evet var. Hatta o da biraz sapık diyebilirim. Sadece o ünvanı sürtük olacak kadar açık giyinmiyor.

Bu duruma göz devirmeden geçemedim. İnsanlar biri şort giyince, etek giymeyi sevince hemen bir sürtük damgası yapıştırıyordu. Önyargılarından yüzlerini göremiyordum artık. Bazen öyle itici oluyorlardı ki 'pardon önyargını kaldır da yüzünü görerek konuşayım' diyesim geliyordu. Ama bu sefer kavgacı olurdum. Bir damga daha istemiyordum.

Sıkıntıyla iç geçirip favori sitemde gezinmeye başladım. Belen aşağıda flörtüyle konuşuyordu. Ah, bence o benden de sürtüktü. Her hafta yeni bir sevgili yapıyor ama okulda hareketlerine dikkat ettiği için masum gözüküyordu. Yanımda dolaşmasa ona rahibe derlerdi herhalde.

Benimse ayda yılda bir sevgilim olurdu. O da çok fazla sıkıldığımda. Şimdiye kadar kaç sevgilin oldu diye sorsalar parmaklarımla gösterebilecek kadar azdı. Mesela kimseyle yatmamıştım. Hala bakireydim yani ama insanlar her gün başkasıyla olduğumu sanıyordu. Dedim ya önyargılarından yüzlerini göremiyorum diye. Ortada ne bir kanıt ne de bir söz vardı yattığımla ilgili. Ama ne hikmetse herkes bana sürtük diyordu. Dile kolay işte. Herkes diyor diye onlar da diyebilir. Değil mi?

Konuyu boşvermeye çalışıp gezindiğim siteye döndüm. Ha bu arada, sürtük olmadığım, erkeklerle konuşmadığım, onlarla flört etmediğim anlamına gelmezdi. Hatta sosyal medyayı çoğunlukla yakışıklı avı için kullanırdım. Ne, sapıkça konuşmayı seviyorum.

Gezindiğim siteye döner dönmez gözüme bir yakışıklı takılmıştı. Tanrım bu çocuk bi harika!

Hemen onu ekleyip mesaj atmaya başladım.

Eftelya.a: Hey, nasılsın? Çekingen değilimdir, dürüst olmak gerekirse çok yakışıklısın.

Atakaann: Sana da selam. Ben de çekingen değilimdir ama olur olmadık insanlara güzelsin, yakışıklısın demem.

Eftelya.a: Sen olur olmadık biri değilsin ki. Seni tanıyorum.

Yalanın dibine vurmuştum. Çocuk tanıdığımı ispatlamamı isterse ne diyeceğim?! Boşboğazlık harikaymış gerçekten! Bu çocuğa bulaşmamalıydım. Zaten yüz de vermiyor.

Al işte mesaj geldi.

Atakaann: Öyle mi? O zaman nerede oturduğumu biliyorsundur. Yarın akşam sekizde ×××× barda buluşalım?

Şit. Şit. Şit.

Eftelya.a: Seni tanıdığımı söyledim. Aynı şehirde olduğumuzu değil.

Yalanımı ilerletmem de çok zekiceydi kesinlikle.

Atakaann: Öyle mi? Antalya'da olduğunu sanmıştım.

Hah! Sanırım yıllardır biriktirdiğim bütün şansımı burada kullanmıştım! O da Antalya'da!

Hem, artık ona vücudumu göstererek onu avlama şansım da var sgmwpgl

Hemen havaya girerek cevap yazdım.
Eftelya.a: Aslında aynı şehirdeyiz. Ama sonuçta sadece seni tanıdığımı söylemiştim. Hemen aynı şehirde olma fikrine kapılman saçma.

Ben olsam çoktan kendimi engellemiştim. Aşırı gıcık yazıyordum. Nasıl hala bana katlanabilmişti, tartışılırdı.

Atakaann: O zaman boşuna laf yapma. Yarın akşam görüşürüz.

Demek o da umursamaz takılıyor ha? Seni yarın göreceğim ben Atakan Bey. (Sinsi gülüş, yazmasam olmazdı.)

***

Evet, bu bölüm giriş bölümü gibi oldu. Ama siz birinci bölüm olarak kabul edin. Ayrı bir giriş bölümü yazmak saçma geldi. Zaten hikayenin nasıl başladığının özetiydi bence bu da bir giriş bölümü.

Sizce konu güzel mi? Atakan ve Eftelya sonradan ciddi bir ilişkiye mi girmeli? Yoksa eğlenmelik takılmaları daha mı iyi olur? Buraya hangisinden yana olduğunuzu yazabilirsiniz.

Normalde bölümler 2000 kelimeye yakın olurdu eski kitabımda ama ilk defa bu kadar kısa bir bölüm atıyorum sanırım. Tuhaf duygu skfkdl

Umarım bu bölüm büyük bir ailenin başlangıcı olur. Sizi seviyorum!

Ben Sapık Değilim || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin