2'

63 3 4
                                    

İkinci bölümle merhabaa. Helü madıfakı dkgmwlgöelg

Nerden aklıma geldiyse break free açtım multiye koydum. Bölümü onun kafasıyla yazıyorum yani kızmayın slgmwlgöwpgle

İnş güzel olur.

***

Hayvan gibi esneyerek gözlerimi kırpıştırdım. Evet, kibar kızlardan değilim. Öküz gibi ağzımı açarak esnemek bana göre kötü değil yani. Siz de deneyin memnun kalacaksınız slgmwphmwlgd

Dün Atakan denen yakışıklıyla aramızda geçen diyalogdan sonra mükemmel giyinip onu göt etmeliyim diye düşünüyordum.

Öyle de yapacağım.

Bu akşam sekizde buluşacağımız için çok vaktim vardı. Yani gidip Belen'le sürtebilirim!

Tabii ki sürtemem çünkü o zaten lanet sevgilisiyle sürtmeye gitmişti. Beraber sürtecektik....

Dramı bırakıp bir şarkı açtım ve çılgınlar gibi dans etmeye başladım. Tabii ki götümü başımı sallıyordum çünkü evde kimse yok ve neden olmasın!?

Dans ederken götüm başım açılmıştı ki zaten üstümde ince bir askılı ve şort vardı. Atakan bana her ne kadar soğuk ve iddialı konuşsa da bu akşam dibi düşecekti kesinlikle.

" This is, the part when I say I don't want it, stronger then I've been beforee! "

Elimde mikrofon varmış gibi yapıp konserlerden izlediğim kadarıyla dans etmeye çalışırken şarkı söylüyordum.

Öyle söyleyince kesin düzgün dans ettiğimi düşündünüz ama gerçek şu kii,

Bok gibi dans ediyorum slglwpgl Hatta dans edemiyorum bile yaptığım sadece götümü başımı sallamak ve arada çok klasik olan bazı hareketler yapmak, mesela şey var, iki elini iki yandan belinden aşağı sürterek indirmek gibi spgöelgl

Ya da işte her şarkıcının yaptığı gibi elimi orama burama sürtüyordum. Buna dans etmek deniyorsa çok güzel dans ediyormuşum rlgmel

Şarkı nihayet bittiğinde bir dans edince bile tükenen gücümle yatağa bırakmıştım kendimi. Dostum spor da yapmıyordum ama en azından beslenmeme dikkat ettiğimden fit kalıyordum galiba.

Tabii ki cips yiyorum saçmalamayın.

Saçma düşünceleri aklımdan kovup akşamı düşünmeye başlamıştım. Arkada da seksi bir şarkı çalınca gözümü kapayınca aklıma neler geldiğini hayal edebiliyorsunuzdur.

Napayım yani bu şarkı beni öyle motive ediyordu.

Aklıma, dans edenlerin arasında birbirimize sürtünerek dans ettiğimiz gelmişti. Dostum! Her ne kadar ruhen sürtük olsam da gerçekten öyle olacaksa utanırdım! Bara daha önce gitmiştim evet ama bu biriyle sürttüğüm anlamına gelmiyordu. Yani eğer öyle bir şey olursa ilk defa Atakan'la olacaktı.

Şanslı piç.

Kendi kendime gülmüştüm. Düşündüğüm şeylere bak ya. Normal kızlar şimdi acaba geleceğimin aşkı mı olacak, ne giysem, makyajı ağır mı yapsam sade mi diye düşünürdü. Ben ise oturmuş acaba öyle dans eder miyiz diyorum.

Tamam normal kızlar gibi olmak istemiyorum, değilim de ama en azından böyle şeyler düşünmeyebilirim yani.

Telefonuma bakıp saatin yediye yaklaştığını fark edince makarayı bırakıp dolabımın önüne geçmiştim.

Ben Sapık Değilim || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin