Krásavec x Zviera part 1

316 12 0
                                    

Všetci poznáme starý príbeh ,Kráska a zviera, ale pravdou je že tento príbeh čo sa skutočne stal bol pozmenený ľuďmi ktorý sa báli predať pravdu taká aká je a preto si ju pozmenili.

Ďaleko v horách, bola jedná malá dedinka. V nej žil vynálezca zo svojími tromi dcérami a jedným najmladším synom.

Každý by tipoval že príbeh bude o jednej z dcér a zvieraťu, ale mýlia sa.
Lebo tento príbeh je o najmladšom synovi a zvieraťu.

Jedného dňa sa vynálezca vydal do mesta predať svoje vynálezy, tak sa spýtal všetkých svojich štyroch detí čo by chceli z mesta.

Najstaršia dcéra si vypýtala ,,Otecko môj milovaný mne len prines prsteň aký žiadna iná na tomto svete nemá."
Druhá si vypýtala ,,Otecko môj najdrahší dones mi len veniec zo zlata a striebra."
Tretia si vyžiadala ,,Otec môj najmilší dones mne len semianka zlatých ľalií do záhradky"
Vynálezca len prikývol a otočil sa na svojho syna ,,A ty môj jediný syn, čo by si si prial aby som ti z mesta doviezol tebe ?" Syn menom Oliver sa len usmial a povedal ,,Mne ? Mne len dones jednú obyčajnú červenú ružu" Sestry Anna, Lisa a Sisi sa mu len vysmiali. Ale otec ich umlčal a prehovoril ,,Každá z vás si už povedala čo chce a ja vaše priania rešpektujem takže aj vy budete rešpektovať to bratovo, je to jasné ?" A oni len mlčky zahanbené prikývli.

Vynálezca odišiel z mesta, dlho cestoval až kým ho nezastihla snežná búrka, jeho voz aj s koňom sa prekotili a všetky vynálezy čo išiel do meste predať sa rozbili.

Tak už len sám na koni išiel lesom snažiac sa nájsť cestu domov z lesa. Až kým nenašiel starý zámok. Brána bola otvorená a tak vošiel dnu na nádvorie, až k veľkým mohutným starým dreveným dverám.

Z dnu sa ozývali slabé hlasy ktoré nedokázal rozoznať, jemné zaklopal a keď sa dvere otvorili. ,,Môžem ísť dnu ? Dúfam že vám to nebude prekážať." Opatrne povedal a vošiel do vnútra.

Kabát si zavesil na vešiak a všimol si že pred horiacim krbom v kresle niekdo sedí. Opatrne si sadol do vedľajšieho kresla, netvor ktoré ho mohol už teraz vidieť ,,Ty sa ma nebojíš ?" Opýtal sa ho netvor.

Vynálezca sa zhlboka nádychol ,,Báť sa vás bojím ale musím sa báť aj o svoju rodinu. Viete mal som ísť do mesta predať moje vynálezy ale mal som nehodu a všetky sa rozbili." ,,A vy ste svojím deťom sľúbil z mesta niečo doniesť že ?" Vynálezca len prekvapený prikývol.

Yaoi oneshots SkWhere stories live. Discover now