Liam prišiel domov opitý. Kde našiel na sedačke spať Nialla, chcel ho opatrne prikryť dekou ale pri jeho opitosti to nebolo možné. Zamotali sa mu nohy a spadol cez sedačku rovno na Nialla.
Niall sa na to rovno zobudil. Liam sa naňho pozrel a opitý zamrlal ,,Prepáč" a hlava mu spadla na Niallovu a ich pery sa dotkli.
Niall skamenel od šoku no na chvíľu zavrel oči a užil si dotyk ich pier. No potom Liama tak silno odstrčil že spadol za sedačku a hlavou narazil do lampy ktorá nakoniec na neho spadla.
Liam sa na to znova prebral ,,auu ta hlava bola moja" a Niall sa mu vysmial ,,Dobre ti tak...debil"Liam sa zdvihol a chytil Nialla a prehodil si ho cez rameno a tak ho niesol do svojej izby. No a Niall ho kopal do chrbta a začal kričať aby ho pustil. Liam ho len pleskol po zadku a išiel ďalej po schodoch hore.
Liam hodil Nialla na svoju postel. Vrhol sa na Nialla, dravo ho pobozkal a pritom mu začal dávať dole košeľu tým že ju roztrhol na dve polky.
,,Niall priznaj si to ...dobre viem že si do mňa" Niall sa začervenal a naštvaný nakoniec povedal ,,No a čo ? Liam ? Aj tak ty to tak necitíš...takže je to jedno." Liam sa naňho po týchto slovách zamračil a povedal ,,A ako to môžeš vedieť keď si sa ma to nikdy nespýtal. No pravda je...že hej ...aj ja ťa mám rád" Niall sa naňho prekvapene pozrel, potom len potichu zamrmlal ,,Žartujes" a Liam sa len usmial a pobozkal Nialla a poveda ,,Ach ty môj ...Niall prečo by som o takých to veciach žartoval ?" Niall neodpovedal len si pritiahol Liama k sebe a dravo ho pobozkal. Nakoniec Liam len zašepkal ,,Milujem ťa Niall" a Nial mu to opätoval ,,Aj ja teba Liam"
ESTÁS LEYENDO
Yaoi oneshots Sk
Historia Cortajednodielove yaoi / gay / boy x boy pribehi. Budu tam aj shipy. Takze ak nejaky chcete napiste mi to do komentarov alebo do spravy na mojom profile.