Potom čo mu pán Stark zobral oblek, Peter došiel domov s ranami na tele, no aspoň došiel v čistom oblečení. Zhodil so seba veci a vošiel do kúpeľne, kde si dal najskôr studenú a potom horúcu sprchu.
Jeho rany ho pálili ako čert pod prúdom horucej vody ale v tej chvíli mu to bolo jedno. Bolesť prijímal ale aj tak sa nedokázala vyrovnať tej ktorú cítil v srdci, zo Starkových slov.
Bola to moja vina, moja. Vkuse si to opakoval v hlave, pričom necítil nič iné ako seba ľútosť. Horúce slzy padali z očí a miešali sa s vodou zo sprchy.
Nahnevaný sám na seba, zotrel páru na zrkadle. Uvidel svoju tvár. Čierne kruhy pod očami, červené oči od sĺz, prepadnutú tvár, modré oči bez ich tak známych iskričiek.
Peter sa zahnal päsťou oproti zrkadlu, ale tesne pred ním zastal. Zvesil päsť a odišiel k sebe do izby. Ľahol si na posteľ a snažil sa zaspať, nakoniec sa mu to podarilo. Bál sa že bude mať nočné mory ale nemal.
Prebral sa na Starkovej veľkej posteli. Ruky mal priviazané hore k tramu postele. Na sebe mal flanelovú košeľu a voľné šortky. V tom ho niečo za šteglilo na tvári a pocítil známu vôňu. V tom otvoril oči ale videl len čiernu tmu a vzadu na temene hlavy pocítil šuchot látky. Oči mal previazané čiernou saténovou šatkou.
V tom pocítil jemný dotyk na hrudi cez ešte jemnejšiu látku košele. Znovu známa vôňa sa dotkla môjho nosa. Pocítil som vôňu motorového oleja a mentolu, vtom som pri svojom uchu pocítil dych. ,,Pán Stark...." vydýchol som.
Neodpovedal mi. Odrazu som zacítil jeho horúce pery na svojej hrudi, perami sa presúval po strede mojej hrude dole až k lemu šortiek.
V tom mi strhol šatku strhol z očí. Jeho hnedé oči sa zarývali do mojich modrých. Pobozkal ma.
To bola jediná vec na ktorú som teraz dokázal myslieť. Jeho pery sa pohly na mojich a ja som odpovedal.Odrazu som pocítil medzi našimi perami pocítil niečo slané, až vtedy som si uvedomil že plačem. Anthony Stark sa odo mňa odtiahol a odviazal mi ruky z čela postele. Ľahol si na mňa a objal ma.
,,Milujem ťa. Prepáč." Povedal mi a posledné slovo zašepkal so slzami v očiach. Chcel som mu odpovedať ale nestihol som to, znovu som ucítil jeho pery na mojich, tesne pred tým ako ma pohltila temnota.
Ráno som sa zobudil u seba v izbe.______________________________________
Ahojte,
Po dlhej dobe sa tu znovu hlásim a vôbec neviem čo ďalej. Pokiaľ chcete jednodielovku na želanie napíšte.
VanesWolf
ESTÁS LEYENDO
Yaoi oneshots Sk
Historia Cortajednodielove yaoi / gay / boy x boy pribehi. Budu tam aj shipy. Takze ak nejaky chcete napiste mi to do komentarov alebo do spravy na mojom profile.