My cousin

225 7 2
                                    

Začalo sa to asi tak to, na vianoce sme išli celá naša rodina na rodinnú chatu, ja Niko, moja sestra Vanila a otec Leo a ostatný členovia rodiny.
Všetci sa na chate na vianočnom večierku opili, okrem mňa.
Spať som išiel až po polnoci, ostatný aj neskôr.
Zobudil som sa uprostred noci na to že si ku mne niekdo ľahol.
Ignoroval som to a snažil som sa spať ďalej. V tom som cítil ako ma niekdo zozadu objal, otočil som sa tomu človeku tvárou ,,Erik ?!" Výkrik som neveriaco ,,Čo....čo tu robíš ?" Opýtal som sa ho.
,,Spím ...tu" Odsekol mu Erik, Nika pichlo pri srdci, vedel už dávno že je do Erika zamilovaný ale Erik o tom nevedel a Niko chcel aby to tak aj ostalo.

Niko sa odtiahol až na kraj postele a snažil sa zaspať tak aby sa žiadnou časťou tela nedotýkal Erika. Ráno sa zobudil sám. Vošiel do kuchyne a tak uvidel ako sa Erik bozkáva s jeho frajerkou ktorá tu nemala čo robiť.

,,Neruším vás náhodou ?" Opýtal sa ich Niko, tí sa od seba odtrhli. ,,Vypadni!" Povedal jej Niko, ona sa naňho šokovane pozrela a potom sa pozrela na svojho frajera Erika ktorý na to nič nepovedal a vyhýbal sa jej pohľadom. ,,Aby si vedel, môj milý, my dvaja sme skončili." Povedala Erikovy a odišla.

Niko chcel tak veľa Erikovy povedať. Prečo ju sem priviedol ? Však je to rodinná chata. Čo tu ma čo robiť ona ? Mal chuť mu vynadať ale nespravil to.

,,Idem narúbať drevo." Oznámil Niko Erikovy ten mal stále sklopený pohľad k zemi a nereagoval.

Vanila došla k Nikovy zababušená v deke s dvomi hrnčekmi horúceho čaju. Nik práve vtedy skončil s rubaním dreva, otočil sa uvidel svoju sestru ako sa naňho usmieva s dvoma hrnčekmi v rukách. Podišiel k nemu a jeden hrnček si od neho zobral a postavil sa vedľa Erika. 

Spolu sa pozerali na to ako pomaly slnko stúpa do stredu oblohy.
Erik objal jednou rukou Nika okolo pásu, jemné ho k sebe pritiahol.

Nikovy sa zasekol dych v hrdle ich boky sa dotýkali. V tom započuli ako sa vnútri začínajú ostatný prebúdzať, rýchlo sa od seba odtiahli, Erik sa začervenal a sklopil svoj pohľad k zemi.

Nik prehovoril ,,Asi by sme už mali ísť do vnútra ?"

Yaoi oneshots SkTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang