Alison's POV (Point Of View)
Ο ενοχλητικος ηχος του ξυπνητηριου με κανει να ανοιξω τα ματια.Κλεινω το ξυπνητηρι και κατευθυνομαι προς το μπανιο μου ελαφρα ζαλισμενη απο τον υπνο.Ριχνω λιγο κρυο νερο σττο προσωπο μου και ο οργανισμος μου ξυπνα αμεσως.Κοιταζω τον ευατο μου στον καθρεφτη πανω απο τον νιπτηρα.Τα μαλλια μου πιασμενα σε ενα ψηλο κοτσο ατημελητα ταιριαζουν τελεια με το αβαφτο προσωπο μου.Αφαιρω τα ρουχα μου,ξεδενω τα μαλλια μου και μπαινω στο μπανιο.Το χλιαρο νερο και η ταχυτητα που πεφτουν στο σωμα μου με ηρεμουν.Πιανω το σμαπουαν και λουζω τα μαλλια μου.Επειτα πλενω το σωμα μου με το αγαπημενο μου σαμπουαν με αρωμα σοκολατα.Βγαινοντας απο το μπανιο τυλιγω το γυμνο κορμι μου με μια ασπρη πετσετα και αρχιζω να χτενιζω τα μαλλια μου.Στην ιδια κατασταση βγαινω απο το μπανιο και βρισκομαι μπροστα στην ντουλαπα μου.Την ανοιγω και γρηγορα αποφασιζω τι θα φορεσω,το αγαπημενο μου μαυρο ψηλομεσο τζιν,μια ασπρη adidas μπλουζα και τα λευκα superstar μου.Μπαινω ξανα στο μπανιο οπου στεγνωνω τα καστανα μαλλια μου και τα κανω χοντρες μπουκλες ενω βαφομαι σε απαλους τονου.Αφου ελεγχω αν καθε βιβλιο και τετραδιο που θα χρειαστω για την σημερινη ημερα ειναι μεσα στην σχολικη μου τσαντα,την παιρνω και μαζι με το κινητο,το πορτοφολικαι τα κλειδια κατεβαινω στον κατω οροφο.Η μητερα μου ντυμενη ακομη με τις πυτζαμες μου ετοιμαζει πρωινο.
"Καλημερα γλυκια μου" μου λεει καθως την πλησιαζω και με φιλα στο μαγουλο."Σου εφτιαξα πρωινο"συμπληρωνει.Χαμογελω και αρχιζω να τρωω το πρωινο ενω κατα διαστηματα πινω τον φυσικο χυμο απο πορτοκαλι που μου ειχε ετοιμασει.Μολις τελειωνω την αποχαιρετω με μια αγκαλια και κλεινω την πορτα που χωριζει το εσωτερικο του σπιτιου με τον υπολοιπο κοσμο.Κατευθυνομαι στο καινουριο αμαξι μου,που μου αγορασαν οι γονεις αφου εβγαλα το διπλωμα πριν απο δυο μηνες,και ανοιγω την πορτα τουοδηγου.Στην θεση του συνοδηγου βρισκω μια ανθοδεσμη με ενα σημειωμα που λεγε "Καλημερα στην πιο ομορφη κοπελα του κοσμου💕".Ο γλυκος μου ο Chris.Με τον Chris ειμαστε μαζι περιπου 1 χρονο και ειναι οτι καλυτερο.Παντα μου κανει εκπληξεις και με κανει πολυ χαρουμενη.Ειναι ο πιος δημοφιλης στο στο λυκειο μου και πολλες θα σκοτωναν για να ειναι στην θεση μου και αυτο με κανει να νιωθω πολυ ξεχωριστη.Χαμογελαω με το θεαμα της ανθοδεσμης και του γραμματος και βαζω το κλειδι στην μιζα πραγμα που σημαινε πως ξεκινουσα για το σχολειο.Μολις εφτασα,παρκαρα το αμαξι μου στο parking και βγηκα εξω.Πριν καν προλαβω να ανοιξω την πορτα ο Chris με ειχε προλαβει ανοιγωντας την και με το που πατησα το παιδι μου στο εδαφος με πηρε μια αγκαλια φιλωντας με.
YOU ARE READING
Χαμογελα μου
Teen Fiction'Θα σε πληγωσω,φυγε' μου ψιθυρισε αναβοντας το τελευταιο τσιγαρο του πακετου του. 'Ας μην μου χαμογελουσες εκεινο το βραδυ και ας μην σε ερωτευομουνα.Εξαιτιας αυτων δεν φευγω'του απαντησα παιρνοντας το τσιγαρο απο τα χειλη του και πετωντας το κατω.Τ...