Allison's POV
"Εμμ,ας το αφησουμε καλυτερα.Εγω λεω να πηγαινω."Προσπαθησα να σηκωθω αλλα αυτος μου κρατησε το χερι."Τι;"τον ρωτησα με θυμο."Ασε με να σε παω σπιτι τουλαχιστον."ειπε κοιτωντας με με εκεινα τα εκπληκτικα του ματια."Καλως.Αντε σκηω να ξεκινησουμε γιατι εχει βραδιασει."Μπηκαμε στο αμαξι του και εβαλε μπρος.Του ειπα την οδο μου και σε μερικα λεπτα ημασταν εκει."Καληνυχτα,πριγκιπισσα.Να προσεχεις."μου ειπε καθως ανοιγα την πορτα για να φυγω.Αρχισα να προχωρω προς την πορτα αλλα κοιταζωντας πισω καταλαβα πως ο Derek δεν ειχε ακομη φυγει."Τι περιμενεις;"του φωναξα."Πρεπει να βεβεωθω πως θα εισαι ασφαλης.Μεχρι να σε δω να μπαινεις στο σπιτι δεν φευγω."Γλυκουλης.Ετσι με το μπηκα,χαμογελασε και εφυγε.Ο πατερας μου ηταν στο σαλονι.Περιεργο,δεν το συνηθιζει.
"Γεια σου,Allison."Ψυχρος οπως παντα."Γεια σου πατερα."απαντησα.Οι ευγενιες μεταξυ του πατερα μου και με εμενα ειναι αναγκαιες πιστευει."Που ησουν;"με ρωτα με το ιδιο ψυχρο υφος."Με την Malia"ειπα τα ψεμματα μου οσο πιο πειστικα μπορουσα."Μα αφου η Malia περασε απο δω πριν περιπου μια ωρα και με ρωτησε που ησουν.Μην μου λες εμενα ψεμματα,νεαρη"φωναξε θυμωμενα."Μωρε δεν μας παρατας λεω γω;"του απαντω και τρεχω στο δωματιο μου,κλειδωνοντας την πορτα,προσπαθωντας να τον αποφυγω.Το καλο ειναι οτι αυριο το πρωι δεν θα ειναι εδω.Εκανα ενα ντουζ και επεσα αμεσως για υπνο.Και παραδοξως ειδα ονειρο,κατι που δεν κανω συχνα.Με πρωταγωνιστη,εκεινον.
Derek's POV
Γυριζοντας σπιτι μετα την 'βολτα' μου με την Allison,ενιωθα πολυ αναζογωποιημενος.Ημουν χαρουμενος.Αλλα δεν μου αρεσω ετσι.Αποφασισα να μιλησω στην Bella.Δηλαδη στην φωτογραφια της."Γεια"την χαιρετησα και απαντοντας μου αυτη νοητα συνεχισε μια συζητηση,η οποια αφορουσε την Allison."Αυτο το κοριτσι με τρελενει.Θελω να την βαρεσω και να την φιλησω ταυτοχρονα.Νομιζω οτι αρχιζω να την ερωτευομαι.Αλλα δεν πρεπει.Θα την πληγωσω.Θα την πληγωσω οπως εκανα εσενα γλυκια μου Bella.Πρεπει να φυγω,να την ξεχασω."της ειπα ενω ενα δακρυ κυλησε.Η απαντηση της Bellas ηταν "Σε θελω χαρουμενο.Σε παρακαλω".Ενα ξερο ενταξει βγηκε απο τα χειλη μου.Ανεβηκα στο δωματιο μου.Μπηκα στο μπανιο και αριχσα να λουζομαι.Το σαμπουαν ηταν ενα απλο καθημερινο σαμπουαν αλλα η ολη αισθηση του νερου πανω μου με ηρεμουσε.Κλεινοντας τα ματια μου και απολαμβανοντας το ζεστο νερο να πεφτει πανω μου,αρχισα να την σκεφτομαι.Ειναι πανεμορφη λεω.Ειναι πανεμορφη.Προσπαθησα να την ξεχασω εστω και για λιγακι και βγηκα απο το μπανιο.Εβαλα προχειρα ρουχα και κατεβηκα στο σαλονι.Εκει εκατσα για περιπου 2 ωρες.Εβλεπα ο,τι ταινια επαιζε η τηλεοραση.Αποκοιμηθηκα εν τελει στον καναπε.
Το επομενο πρωι ξυπνησα απο το κινητο μου.Για την ακριβεια τον ηχο κλσησης του κινητου μου.Ο αριθμος ηταν αγνωστος."Παρακαλω;"ειπα σηκωνοντας το."Μακρια της" ειπε η αγνωστη ανδρικη φωνη και εκλεισε το τηλεφωνο.Τι ηταν παλι αυτο.Προσπαθησα να καλεσω τον αριθμο πισω αλλα μου εβγαζε πως ηταν απενεργοποιημενο.Η Allison?Λες να επαθε κατι.Ανεβηκα τρεοντας στο δωματιο μου και εβαλα ο,τι ρουχα βρηκα μπροστα μου.Επειτα πηρα το αμαξι και πατησα τερμα τα γκαζια μεχρι το σπιτι της.Η πορτα ηταν ανοιχτη.Βγηκα απο το αμαξι και ετρεξα.Μπαινοντας στο σπιτι βρηκα μια κυρια,λογικα ηταν η μητερα της,με ολα τα αντικειμενα του σπιτιου σπασμενα και ακαταταστα γυρω της,να κλαει λεγοντας "Ποιος το εκανε αυτο,ποιος Παναγια μου;"Την πλησιασα αργα.Οταν με ειδε,τρομαξε."Ποιος εισαι;"φωναξε πιανωντας ενα γυαλι απο το πατωμα."Ενας φιλος της Allison.Ετυχε να περναω και ειδα απ'εξω πως η πορτα ηταν ανοιχτη και ανυσηχησα.Τι εγινε;"ρωτησα με φοβο να κατακλυζει την φωνη μου."Την Allison μου,την Allison μου την απηγαγαν"ειπε και αρχισε να κλαει με λυγμους.
Οχι,οχι.Ενιωσα σαν να με χτυπα κεραυνος.Ολο μου το σωμα μουδιασε.Οχι την Allison.Οχι.Ποιος το εκανε αυτος.Ποιος θα τολμουσε;
ESTÁS LEYENDO
Χαμογελα μου
Novela Juvenil'Θα σε πληγωσω,φυγε' μου ψιθυρισε αναβοντας το τελευταιο τσιγαρο του πακετου του. 'Ας μην μου χαμογελουσες εκεινο το βραδυ και ας μην σε ερωτευομουνα.Εξαιτιας αυτων δεν φευγω'του απαντησα παιρνοντας το τσιγαρο απο τα χειλη του και πετωντας το κατω.Τ...