Dagen efter vågnede jeg og havde det virkelig dårligt.
"Bank bank" lød det nede fra hoveddøren, jeg skyndte mig ned og åbnede. "Hej" lød det fra den samme bløde stemme jeg hørte igår "det er mig Kasper, "Hej?" Svarede jeg tilbage, " jeg ville bare høre om du var okay efter alt det der er sket igår?" Sagde han.
"Jaja! Jeg har det fint, det er bare tømmermænd" svarede jeg.
Det var først efter noget tid jeg opdagede at jeg kun stod i bh og trusser, men lige der var jeg ligeglad. Da jeg vendte mig om og spurgte om han ville lidt ind var næsten ved at smelte.
Jeg smed mig ned i sofaen og stirrede frækt på ham, "du er stadig fuld" svarede han, "og hvad så?!" Sagde jeg.
Jeg sagde til ham at jeg ville gå i bad, så han måtte selv bestemme om han ville blive og se noget tv eller om han bare ville hjem.
Han sagde at jeg bare kunne skrive til ham, han lagde et telefonnummer på køkkenboret.
Jeg gik op i bad, jeg mærkede det varme vand ned af rykker og begyndte at tænkte på Kasper, jeg følte at han holdte om mig og kyssede mig på halsen.
Jeg stod længe bare og kiggede ud i luften, indtil der ikke var mere varmt vand.
Da jeg gik nedenunder tog jeg nummeret og kyssede det.
Nogle dage efter ringede Kasper, han spurgte om jeg ville med ud og spise senere på aftenen, og selfølgelig svarede jeg "ja!"
Da jeg havde fri for skole skyndte jeg mig hjem og fandt mit pæneste sæt tøj, lavede mit ynglings makeup og tog afsted.
Jeg hang en seddel op på køleskabet, hvor jeg havde skrevet at jeg bare havde taget hjem til sofie.
Da jeg nåede frem til den restaurant så jeg Kasper stå i (okay) fint tøj, han havde gjort mere ud af hans tøj end han plejer.
Han sagde "Hej" og gav mig en krammer, det var dejligt blødt og varmt samme tid.
Vi gik ind og bestilte mad selfølgelig sagde han at han betalte, og jeg blev helt rød i hoved.
Jeg ved ikke hvad det var, der var bare et eller andet ved ham jeg ikke kunne slippe tankerne fra.
Efter at vi havde spist spurgte han om vi ikke bare skulle tage hjem til ham og sove, jeg tænkte at det kunne være en god oplevelse.
YOU ARE READING
Don't do this to me
Teen FictionKristine møder en dreng på gaden, og de begynder at snakke lidt sammen. Efter noget tid beslutter Kristine sig for at spøger om de ikke skulle mødes. Men før at Kristine har set sig om er hun rodet ud i en masse problemer. En spændene historie omkri...