Helt væk.

65 1 0
                                    

Da vi var på vej hjem var der en meget akavet stilhed men det var okay, jeg følte jeg havde for mange ting i hovet så det var rart med lidt stilhed.

Til sidst spurgte han om jeg syntes at det havde været en god dag, " jeg syntes at det har været en fantastisk Dag" svarede jeg.

Da vi kom indenfor begyndte han at se på mig, vi stod over for hinanden og kiggede hinanden i øjnene.

Det var en mærkelig men samtidig rar følelse, han begynde at læne sig frem, jeg mærkede hans læber mod mine, bløde som hans stemme.

Han lagde mig ned på sofaen og kyssede mig på halsen,

han trak mig bluse af og kyssede længere ned til min mave, det var en rar følelse.

Jeg tog min hånd op i hans bluse, jeg kunne mærke hans six-pack og alle hans muskler.

heldigvis blev det ikke til mere end det, da jeg vågnede lå jeg kun i bh og trusser, jeg lå tæt på Kasper, det var blødt og varmt.

Jeg rejste mig op og gik ud i bad, jeg kunne høre at Kasper var ved at stå op, jeg kunne høre at han var på vej ud til badeværelset

Da han kom herud gik han hen og hælde koldt vand i hoved, jeg kiggede ud at bruseren. Han så over på mig og smilede.

Jeg tog håndklædet rundt om mig, jeg gik ind i soveværelset og tog tøj på jeg kiggede tilbage og så at Kasper stadig bare lå i bar overkrop.

"Jeg bliver nød til at gå nu" sagde jeg trist " hvorfor kan du ikke blive?" Svarede Kasper,

"Jeg ringer til dig senere okay?" Sagde jeg samtidig gik nedenunder.

Don't do this to meWhere stories live. Discover now