Savner.

70 1 0
                                    

Jeg gik ud af hans dør og tænkte så mange tanker, jeg begyndte at tænke på hvad der kunne have været sket igår hvis ikke vi stoppede.

Inden jeg var blevet helt færdig med at tænke stod jeg foran min dør, jeg låste mig selv ind og gik op på min værelse.

"Elsker jeg ham?" Spurgte jeg mig selv om, jeg var ikke helt selv sikker på mit svar.

Senere på dagen skrev Kasper igen om jeg ikke ville komme over på at tidspunkt, "jov! jeg kommer om lidt" skrev jeg til ham.

Da jeg kom hen til hans hus bankede jeg bare på døren, han kom og åbnede meget hurtigt, som om han bare havde stået lige foran døren indtil jeg kom.

Da jeg kom ind havde han lavet jordbær og champagne, jeg blev helt forbløffet over at han havde gjordt alt det for mig.

Jeg kyssede ham og satte mig på sofaen, han satte sig ved siden af dig og smilede, han begyndte at kysse mig på halsen men jeg stoppede det.

"Det går ikke... Det her" sagde jeg hurtigt og skubbede ham væk.

"Hvad? hvorfor ikke" svarede han hurtigt, "jeg har ikke lært dig at kende helt endnu" sagde jeg stille.

Han kyssede mig og sagde "er det ikke ligemeget?" Jeg kunne ikke holde op så jeg kyssede bare igen, men nu med blandede førelser.

På en måde var det helt forkert men samtidig var det helt rigtigt, men jeg kunne ikke beslutte mig.

Senere næste dag vågnede jeg op i hans arme, jeg så at hans computer var åben så jeg gik hen og så i hans beskeder,

( besked fra: Caroline ) " Hej skat! Tak for sidst jeg tænkte på om du ikke ville over og så kan vi hygge os igen... You know. Mvh Caroline

Jeg var helt i chok og pludselig kom mine tåre bare løbende ud af mine øjne, jeg sad bare og stirrede ud i luften i lang tid.

Til sidst gik jeg bare hen og pakkede mine ting,

Kasper vågnede lige det øjeblik jeg var ved at gå, "hov hov! Hvor skal du hen?" Råbte Kasper, "fuck dig!" Råbte jeg lige i ansigtet på ham.

"Hvad?!" Sagde han forvirret, "ja tror du ikke godt du ved det! Du er sammen med en anden mens du bare udnytter mig!... Tror du bare at vi er bollevenner eller hvad!" Sagde jeg med meget seriøs stemme,

"Øhhmmm?... Hvad taler du om?!" Svarede Kasper som om han ikke vidste hvad jeg talte om.

Don't do this to meWhere stories live. Discover now