"Ja du ved jo godt hvad jeg taler om!"
Råbte jeg og gik, Kasper løb efter mig
og tog hård fat i min arm, han rev mig hen på sofaen og begyndte at kysse mig,
jeg rev og sparkede men intet virkede, bed ham i læben så at han begyndte at bløde, han blev sur og begyndte at rive mit tøj af.
Endelig fik jeg revet mig fri, jeg stod med ødelagt tøj og sår over det hele, Kasper stod også med blod over det hele.
Jeg løb ud af døren med tåre i mine øjne, Kasper løb efter mig næsten helt nøgen.
Jeg løb så hurtigt som jeg kunne men han kunne løbe meget hurtigere end mig så han kom hurtigt op og rev mig tilbage, "STOP!" Råbte jeg.
Han gav ikke slip han sagde at jeg skulle holde min mund om det der lige var sket.
Da han endelig gav slip på mig løb jeg hjem og låste mig inde på mit værelse, jeg sad og græd i timevis.
Jeg sad og stirrede ud i luften til næste dag, det bankede på døren nedeunder, jeg havde ikke lyst til at gå ned og åbne men jeg blev nød til det.
Jeg gik nedenunder og åbnede, og lige foran mig stod den ( fucking lorte ) dreng der prøvede at voldtage mig.
Jeg smækkede døren i inden han overhoved havde nået at sige noget, jeg fik tåre i mine øjne og råbte "skrid! Du udnyttede mig imens at du var sammen med en anden!"
Han stod ude på den anden side af døren og prøvede at forklare, men jeg sad bare og holdte mig for ørene og stirrede ud i et tomrum.
Jeg havde ikke lyst til at høre på nogen lige nu ikke engang mig selv, jeg er træt jeg af mit liv lige nu.
Jeg gik ud og på badeværelset og hælde kold vand i hovedet, måske ville jeg ikke leve mere, jeg var så forvirret.
Jeg løb ud i køkkenet og tog en kniv, jeg satte mig på gulvet og begyndte at skære i min arm.
Da jeg så hvor meget blod det var på gulvet kunne jeg mærke hvor skidt jeg fik det.
Jeg løb ovenpå og lagde mig i min seng, der var blod over det hele.
Efter lidt tid kunne jeg høre glas nedeunder der knuses og en der gik op af trappen.
YOU ARE READING
Don't do this to me
Teen FictionKristine møder en dreng på gaden, og de begynder at snakke lidt sammen. Efter noget tid beslutter Kristine sig for at spøger om de ikke skulle mødes. Men før at Kristine har set sig om er hun rodet ud i en masse problemer. En spændene historie omkri...