"Tekrar o toplama kampına mı gideceksin? Resmen ne bulmuşlarsa sanat adı altında satıyorlar. Sahtekarlık bu. Hey, cuma günü bizim evde toplanıyoruz. Geliyor musun?" Irene kendi kendine söylenen Joy'u dinlemek yerine adımlarını hızlandırarak dükkana gitmek için yol ayrımına girdi.
"Nereye gidiyorsun? Yeri seni burada bekliyor!" Irene iyice hızlandığında duraksamış olan Joy'un sesini duyması zorlaşmıştı. "Ona eve kendinin gideceğini söyle!" Tüm gücüyle bağırmıştı.
Toplama eşyalar olarak görünse bile içindekiler Irene'nin ilgisini çekiyordu.
Kapıyı açtığında zil sesini bekledi fakat ses yoktu. Keyifle gülümseyip içeri girdi.
Ortalık biraz dağınıktı, mesela heykellerin yanında porselen oyuncak bebekler vardı fakat bunların heykellerin yanında değil karşısında olması gerekiyordu. Irene yanlış yerde duran birkaç bebeği asıl yerine götürdü fakat sayıları fazlaydı. Bu yüzden vazgeçti ve yeni gelen heykellere bakmak için eski yerine döndü.
"Hoş geldiniz. Nasıl yardımcı olabilirim?"
"Hoş buldum. Zili çıkarmışsınız, teşekkür ederim."
"Rica ederim. Başka bir isteğiniz var mıydı?"
"Aslına bakarsanız var. Uhm, şu bebekleri yerlerine koyar mısınız acaba?"
"Elbette. Düşüncenizi paylaştığınız ve gelişmemize yardımcı olduğunuz için teşekkür ederiz."
Hızlı bir biçimde bebekleri toplamaya başladığında Irene tekrar onun ne kadar tuhaf olduğunu düşündü.
İyi ki doğdun Soo Young♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dumb | seulrene
Mystery / Thriller''Heykellere bakmayı ne zaman bırakacaksın Irene? Beni ürkütüyorlar.'' Seulrene ship olarak değil ana karakterler olarak kullanılmıştır. Tamamlandı - 22.09.2018