Irene bu sefer kızların yanına uğramadan dükkana gitmeyi planlıyordu.
Ne zaman yanlarına gitse ona dükkanla ilgili saçma şeyler söylüyor ve kendisi ile dalga geçiyorlardı. En büyükleri Irene olmasına rağmen.
Yeri'yle birkaç gündür ilgilenemiyordu ve bu kendisini çok kötü hissetmesine sebep oluyordu. Annesi onu kendisine emanet etmişti, küçük kardeşi gibiydi.
Yine de kendini bu dükkana gitmekten alıkoyamıyordu ve bir kere daha gitse zararı olmazdı.
Yarın Joy'un evinde buluşacaklardı ve bu yüzden bugünkü ziyaretini uzun tutmayı düşündü. Yarın gelemeyecekti.
Dükkana girdiğinde fazlasıyla düzenli olduğunu gördü. İsteklerinin uygulanması burayı daha çok sevmesine sebep oluyordu.
Bugün bir değişiklik yaparak üst kattan başladı. Tablolara ilk kez detaylıca bakacaktı.
Ressamlarla pek arası olmasa da resimler ilgisini çekmişti ama tabloların bazıları yerlerdeydi, asılanların da birkaçı eğri duruyordu. Irene düzene aşırı önem veren biriydi ve bu yüzden tüm ilgisi tablolardan bu dağınıklığa kaymıştı.
"Hoş geldiniz. Nasıl yardımcı olabilirim?"
"Tekrar hoş buldum. Biliyorum, her geldiğimde bir şey istiyorum ama, acaba tabloları düzeltebilir misiniz? Bazıları eğri duruyor ve bazıları da yerde- rica etsem düzenler misiniz?"
"Elbette. Düşüncenizi paylaştığınız ve gelişmemize yardımcı olduğunuz için teşekkür ederiz."
Robot gibi aynı cümleyi tekrarlaması ve Irene'den tepki beklemeden işe koyulması artık Irene'e garip gelmiyordu.
Bu kitap da ads gibi, böyle göründüğüne bakmayın finalde patlayacak her şey
Boş kitap yazmioruz miladerim
Bi de ads'i okumuş olanlar canımsınız♡
Kendi reklamımı yapam kısa kısa 10 bölümlük bi fic okuyuverin yahuVe lütfen hayalet okur olmayın... neden bir oy vermeyi fazla görüyorsunuz ki üzülüyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dumb | seulrene
Mystery / Thriller''Heykellere bakmayı ne zaman bırakacaksın Irene? Beni ürkütüyorlar.'' Seulrene ship olarak değil ana karakterler olarak kullanılmıştır. Tamamlandı - 22.09.2018